pe666o Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 колеги, днес оставих колата на наклон и я оставих на първа скорост . Посл,е като потеглих започна да включва трудно първа и задна. От, какво може да е това. И дали е вредно да се оставя на скорост на наклон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 ами за вредното едва ли....ама е добре първо да дръпнеш ръчна спирачка като спреш по наклон и тогава да вкараш на скорост от кога почна да ти прави тези проблеми с 1-ва и задна скорост..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 (Редактирано) Мойта е същата колега.За първа лека е от неутрална даващ 2ра и после лесно включва първа.За задна като ти запъне пускаш леко съединитела и държиш лоста и той си влиза сам.На мойта е така не всеки път но се случва Редактирано 12 Май 2010 от GSI90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe666o Публикувано 12 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 ами за вредното едва ли....ама е добре първо да дръпнеш ръчна спирачка като спреш по наклон и тогава да вкараш на скорост от кога почна да ти прави тези проблеми с 1-ва и задна скорост.....От днес след , като потеглих от наклона , на който бях спрял. Не , че не включва ама е по трудно от преди сякаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 13 Май 2010 Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 Това за 1-ва скорост може и да е от поизносен малко синхронизатор.....ма и моя котур прави някои път така, хич не му обръщам внимание......и това е само при първото потегляне за деня.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 16 Май 2010 Доклад Share Публикувано 16 Май 2010 Колеги и мойта е така,но доколкото знам мисля че е от тампона на скоростите този най-отзад.(поне така са ми казвали...) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 16 Май 2010 Доклад Share Публикувано 16 Май 2010 Не е лошо да погледнеш дали не ти се е закъсал гумения тампон на механизма на скоростния лост-намира се под кожата на скоростния лост откъм купето.Когато той се закъса се появява луфт в механизма на лоста и може да се получи затруднено вклюване на някои предавки.Освен това чрез изместване на планката на този тампон се прави прецизна регулировка на движението на скоростния лост за по-добро включване на скоростите.Моят се беше направо разпаднал и задната ми се целеше трудно.След смяната,всичко си е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe666o Публикувано 16 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2010 Не е лошо да погледнеш дали не ти се е закъсал гумения тампон на механизма на скоростния лост-намира се под кожата на скоростния лост откъм купето.Когато той се закъса се появява луфт в механизма на лоста и може да се получи затруднено вклюване на някои предавки.Освен това чрез изместване на планката на този тампон се прави прецизна регулировка на движението на скоростния лост за по-добро включване на скоростите.Моят се беше направо разпаднал и задната ми се целеше трудно.След смяната,всичко си е наред. Мерси ще го погледна да видя , как е ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
heavy metal Публикувано 18 Май 2010 Доклад Share Публикувано 18 Май 2010 Смазването на горецитирания механизъм с нова грес доведе до изненадващо много по-добро превключване на скоростите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 18 Май 2010 Доклад Share Публикувано 18 Май 2010 (Редактирано) Смазването на горецитирания механизъм с нова грес доведе до изненадващо много по-добро превключване на скороститеТочно това със смазването не бих го препоръчвал,или поне не с обикновена грес.Аз моят тампон така го прецаках.Беше си здрав и сух и реших,че е време да го нашляпам с грес и........след два месеца тампона се беше скъсал и беше изпаднал надолу по лоста-явно гумата му не е маслоустойчива.Заводски това нещо се смазва тънко с някаква специална смазка и то тя се нанася само на ябълковидното съединение.Сегашния съм го оставил само със заводската смазка и няма грижи. Редактирано 18 Май 2010 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
heavy metal Публикувано 18 Май 2010 Доклад Share Публикувано 18 Май 2010 Благодаря за информацията, колега. Утре ще осъщества контрол по състоянието на тампона. Иначе ефект от смазването има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts