Jump to content

трудно включвам първа и задна


Recommended Posts

колеги, днес оставих колата на наклон и я оставих на първа скорост . Посл,е като потеглих започна да включва трудно първа и задна. От, какво може да е това. И дали е вредно да се оставя на скорост на наклон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами за вредното едва ли....ама е добре първо да дръпнеш ръчна спирачка като спреш по наклон и тогава да вкараш на скорост :hilezh: от кога почна да ти прави тези проблеми с 1-ва и задна скорост.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е същата колега.За първа лека е от неутрална даващ 2ра и после лесно включва първа.За задна като ти запъне пускаш леко съединитела и държиш лоста и той си влиза сам.На мойта е така не всеки път но се случва :hilezh:

Редактирано от GSI90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами за вредното едва ли....ама е добре първо да дръпнеш ръчна спирачка като спреш по наклон и тогава да вкараш на скорост :bia: от кога почна да ти прави тези проблеми с 1-ва и задна скорост.....

От днес след , като потеглих от наклона , на който бях спрял. Не , че не включва ама е по трудно от преди сякаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за 1-ва скорост може и да е от поизносен малко синхронизатор.....ма и моя котур прави някои път така, хич не му обръщам внимание......и това е само при първото потегляне за деня....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и мойта е така,но доколкото знам мисля че е от тампона на скоростите този най-отзад.(поне така са ми казвали...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да погледнеш дали не ти се е закъсал гумения тампон на механизма на скоростния лост-намира се под кожата на скоростния лост откъм купето.Когато той се закъса се появява луфт в механизма на лоста и може да се получи затруднено вклюване на някои предавки.Освен това чрез изместване на планката на този тампон се прави прецизна регулировка на движението на скоростния лост за по-добро включване на скоростите.Моят се беше направо разпаднал и задната ми се целеше трудно.След смяната,всичко си е наред. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да погледнеш дали не ти се е закъсал гумения тампон на механизма на скоростния лост-намира се под кожата на скоростния лост откъм купето.Когато той се закъса се появява луфт в механизма на лоста и може да се получи затруднено вклюване на някои предавки.Освен това чрез изместване на планката на този тампон се прави прецизна регулировка на движението на скоростния лост за по-добро включване на скоростите.Моят се беше направо разпаднал и задната ми се целеше трудно.След смяната,всичко си е наред. :P

Мерси ще го погледна да видя , как е !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смазването на горецитирания механизъм с нова грес доведе до изненадващо много по-добро превключване на скоростите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смазването на горецитирания механизъм с нова грес доведе до изненадващо много по-добро превключване на скоростите

Точно това със смазването не бих го препоръчвал,или поне не с обикновена грес.Аз моят тампон така го прецаках.Беше си здрав и сух и реших,че е време да го нашляпам с грес и........след два месеца тампона се беше скъсал и беше изпаднал надолу по лоста-явно гумата му не е маслоустойчива.Заводски това нещо се смазва тънко с някаква специална смазка и то тя се нанася само на ябълковидното съединение.Сегашния съм го оставил само със заводската смазка и няма грижи. :)

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията, колега. Утре ще осъщества контрол по състоянието на тампона. Иначе ефект от смазването има :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...