Jump to content

Сив пушЕк при подаване на газ


dobrin90

Recommended Posts

Прочетох няколко теми, ама от цялата работа зех да се бъркам :respekt:

От 1 месец някъде почнах да наблюдавам някъв пушак и да ми мирише на нафта/масло (немога да определя точно, но се усеща бая). Когато гася колата, при излизане усещам миризмата, но не виждам дим. При превключване на скоростите и после подаване на газ, се появява пушене от сорта на СИВ пушак, който лично аз от шофьорското място не виждам, но задната кола го вижда, бързо се разпръсква( като дим), и се появава при настъпване на педала, при равномерно каране няма дим(пушак).

-Маслото го смених на около 10000км, като доливане имаше от сорта на 400-500мл.

-Преди месец да кажем антифриза стоеше точно посредата на макс/мин, а сега като го погледнах е на минимум-а, даже малко отдолу.

-Колата си работи равномерно на обороти.

-Не съм усетил спадане на мощност или пъргавост.

-От скоро обаче се появява някакъв шум в двигателя който немога да определя. На място, свободна, подаване на обороти до 2000-2500, се получава някакъв остатъчен шум, така че като паднат оборотите на 900(мисля) (да кажем че става за 1-2 секунди/мигновенно), шума продължава още 5 секунди и изчезва. Това става при всяко припомпване на място, в движение просто нестава да го чуя този шум.

-Наскоро ми дадоха една добавка за нафта, която съм сложил точно 2мл, на 25-30литра нафта. Като ми казаха, че се слага 14мл на 100литра. Били я ползвали на бензиностанциите ЕКО. Сложих я преди 2седмици.

-Почистване на интеркулера, дали ще помогне? Четох в една тема за този проблем, но там е бил черен пушака, при мене все пак е сив.

Незнам дали е свързано с този проблем, но прави локвичка. Локвата се появява точно под пасажерското място до шофьора(дясно на шофьора), но на мирис и на пипкавост течноста бих я определил като вода. Дали не се получва конденз по тръбите на климатроника? Проверих другите течности не виждам промени (освен антифриза описан по-горе). Локвичката става широка 20-30 сантиметра, за времето от 20-30мин.

Ако има още информация, ще допълвам. До админите дано темата е правилно написана.

Редактирано от dobrin90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За последното - локвичката, не се притеснявай, изтича се конденз от тръбичките на климатика. За по-сериозния проблем със сивия пушЕк, поне на мен ми прилича на навилзане и изгаряне на охладителна течност в двигателя. Ама не му разбирам, нека колегите които са в нещата да кажат.

Редактирано от Данаил Денчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около три години карах дълго време Passat 5 1.9 ТДИ-същия двигател като твоя! Имах подобен проблем със сив пушек, но много гъст, като мъгла беше! Докато се движех по пътя и като давах газ, отзад като ЗИЛ пушеше. Също така и много грухтеше колата като подавах газ! Оказа се замърсена дроселова клапа и спукан маркуч, който влиза в турбината! Дросела ми го изчистиха на ултра звук, а маркуча като го свалиха толкова голяма дупка имаше, че можех да си вкарам три пръста(а съм карал само около 100-150км извънградско от както почна да пуши), сложиха ми нов и нещата се оправиха! Нито дим, нито грухтене!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам още. Неска минах покрай някъв майстор и ми вика ще я закачим да видим компютъра какво ще каже, та като цяло имам програмата и кабела и мога да си го направя сам. Поставям грешките които ми излязлоха, ако случайно са в полза. А майстора каза утре да ходя, да я погледнел.

Къде бихте ми препоръчали да отида в БУРГАС, също така къде биха ми направили нещо от сорта на цялостен преглед(по двигателя) ?

17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Open Circuit

P1588 -- 35-10 - - - Intermittent

18063 - Please check DTC Memory of Auto. Distance Controller

P1655 -- 35-10 - - - Intermittent

Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.LBL

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)

41-10 -- Blocked or No Voltage - Intermittent

Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.LBL

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едната ти грешка е в клапан,който управлява турбото.

Тази на климатика е стандартна за Б6 и е за клапите и тяхното отваряне.

Според последната грешка датчика за нивото на маслото май е заминал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...