Jump to content

Спира когато си иска


Recommended Posts

Здравейте.Мой приятел има Б4-2000,115к и цяла седмица ходи по мъки и сервизи и накрая нищо.А ситоацията е следната: Както си караш независимо с каква скорост и при какви обороти,спира така каточели и е свършил бензина,после колкото и да въртиш стартера не пали.Чак след около20/30мин.пали сякаш нищо не се еслучвало.В първия сервиз майсторани каза,че нямал данни в компютъра си за този тип двигател и ни отпрати със съмнение за изгорял комутатор на сервиз Бош, като по-компетентни.След като ни приеха всервиза я закачиха на компа не откриха нищо нередно,ама и тя се уплаши и не иска дагасне.След около еди час работа на място изгасна, и започнаха да проверяват, първо извадиха централния кабел от дистрибуторната капачка набиха му една свещ ,,ток да те убие''след това развиха маркучето,което връща изличния бензин врезорвара ,,бензин да те удави''а не върви.После отвориха делкото,почистиха капачката съмненията им бяха,че палеца е за смяна,но не е етой причината.След всички тези опирации дойде ред и на дюзите, набиха им вкабела една игличка на която закачиха щипка към компа и пак нищо,всичко било нормално.След напускане на сервиза същите номера и в друг сервиз, там смениха палец свещи и горивен филтър.А от там се прибрахме на буксир.Акажете какво да правим и каде да ходим. Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходи да ти премерят налягането което подава помпата.

на моито ауди правеше почти същото както си карам и особено кат ми загрее колата във движение губи мощност и краи нема палене(а пробвали ли сте да иа дръпнете и да запали) провериха ми налягането и се оказа че не подава достатачно налягане смених я и немам никви проблеми за моито ауди помпата сас работа излезна 500 кинта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Датчик на Хол. Да знам че сега е студено и не трябва да се ебава ама все пак да имат в предвид. - За това няма читава диагностика. Сменя се и тогава се разбира дали е бил за смяна.

2. Бензинова помпа. Ако е била рециклирана веднъж напълно нормално е да работи но да не качва достатъчно бензин. - Да си премери налягането на бензина.Ако не е - значи е пред умиране и скоро чакай да почине.

3. Дюза запушена и останала на отворено и пикаеща в някой цилиндър. - Да си провери свещите дали има някоя с по-различен нагар.

Тези 3 неща ми се случиха в рамките на 1 месец едно след друго. И се видях в чудо. и ги отстранявах едно едно докато колата пак стана перфектна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше подобен проблем колата гаснеше когато си иска на същия мотор-оказа се скапан централен кабел за високото напрежение от бобината към делкото който е бил снарушена изолация и по някой път искрата прескачаше в клемата за ниско напрежение на бубината в резултат компа се обърква и веднага гаси колата.И в БОШ не можаха да го открият - откри го един майстор случайно като го удари тока.Поне е лесно пробвай с друг кабел. Успех!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата NGORO е абсолютно прав този номер дето ти го прави съмм абсолютно сигурен че е от датчик на Хол. Ако знаеш на мен лятото какъв номер ми извъртя, не е истина. Никога не го беше правила. Един след обед паля колата закарах я пред блока, всичко точно. Викам я да взема да махна дистрибуторната капачка да видя как е. Свалих я и си викам дай да я сменя. Слагам нов палец нова капачка предваритено белязах кабелите всичко точно. Въртя няма никой. Какво ли не правих оказа се прословутия датчик на Хол. Аз съм също с Б4 АБК.

А сега малко информация за ремонта. Чисто ново делко на Бош струва 420 лв. Нов датчик на Хол струва 90 лв. От тук се вижда че е по изгодно да вземеш само датчика. За да смениш стария трябва да избиеш зъбното колело на делкото като препоръчително е да бележиш как зъбното колело е стояло спрямо оста. От там насетне смяната е елементарна отвиваш три болчета махаш стария и слагаш новия датчик. След това поставяш зъбното колело и за шплент ще използваш опашка от свредло (бургия) мисля че 3,1 беше не съм сигурен, но избираш такова което да влезе плътно отрязваш го колкото трябва да е дълго и след това с леки и внимателни почуквания разплесваш получения от опашката на свредлото шплент. Избиването на оригиналния шплент е малко трудно, но няма да се плашиш. Удряш един център от едната страна на шплента и внимателно с дрелка разпробиваш, не целия а само колкото да влезе в дупката, намираш хубава избивка и бой. !!! Не използвай пирон нито за избивка нито за нов шплент, най-добре да е нещо стоманено.

Мойто делко си го правих сам, стана по-добре от оригинала - за шплента говоря. След като го разплеснеш може внимателно с пила да загладиш разплеснатите места на шплента.

Успех! Дано да съм ти помгнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих, ако искаш да провериш със сигурност дали е датчик на хол, следващия път като ти направи този номер, извади кабела на бобината от дистрбуторната капачка и виж дали хвърля искра, ако не значи е датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти приятел аз сам нов вав форума,но работя в сервиз от 5 години и мога да ти кажа че за твоя проблем ти трябва квалифицирана помощ.има един сервиз на бош в обеля-селото до моста там са наи добрите но трябва да си запишеш час.сигурвн сам че ще открият щуреца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,днес проблема се оправи.На капачката на делкото има още една,нещо като предпазен маншон ли?незнам,но от времето и от влагата тази защитна капачка се явява като проводник, между четерите изхода на кабелите към свщите, и пръска искрата между тях.Невероятно но е факт, махнахмия и всичко се оправи.Още веднъж благодаря на всички,които помогнаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...