koky Публикувано 13 Август 2010 Доклад Share Публикувано 13 Август 2010 Здравейте,проблема ми,ако въобще е проблем е ,че сутрин колата пали трудно предвид,върти доста повече от необходимото.След като се придвижа до рабатата 10км. и постои 5-6 часа пак е студена но пали веднага.Също забелязах,че когато я паркирам в хоризонтално положение сутринта пали лесно,а когато я паркирам под наклон,без значени с предница или задница надолу става въпросното трудно палане.Пояснявам ,че обичайно колата нощува под наклон също и не изпушва след запалване и при форсиране,резервоара е винаги на 30-50% Колата е имам от скоро,до сега дизел не бях карал Ауди А4 Б6 2,5тди код на мотора BAU. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 13 Август 2010 Доклад Share Публикувано 13 Август 2010 Огледай си мъркучите по които върви гориво, явно от някъде взема въздух Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 13 Август 2010 Доклад Share Публикувано 13 Август 2010 Проблема на тоя мотор е ,че помпата не може да се обезвъздушава сама.Огледай си маркучите и пласмасовия клапан на горивния филтър.Виж дали има мехурчета в прозрачния маркуч сутрин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 14 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2010 Мехурчета не забелязах но пьк маркуча от вьздушния филтьр който влиза в турбото се е сцепил при скобата,след смяната ще видим промяна ще има ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Август 2010 Доклад Share Публикувано 14 Август 2010 С 2.5тди ли си ? Кои са буквите на мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 14 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2010 BAU Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 14 Август 2010 Доклад Share Публикувано 14 Август 2010 С 2.5тди ли си ? Кои са буквите на мотора?............ Ауди А4 Б6 2,5тди код на мотора BAU.@kokyНеангажиращо мнение:По-скоро заради маркуча е трябвало да усещаш проблеми с вървенето след като веднъж си запалил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 14 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2010 Никакви проблеми с вьрвенето няма.Може би сцепването на маркуча е малко и от там не е влизало вьздух! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 30 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 и пласмасовия клапан на горивния филтър.След смяна на скъсаният маркуч проблема си остана.На цитираният клапан,какво точно да му гледам?Ако имам изгоряла свещ трябва ли да ми даде някаква индикация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 30 Август 2010 Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 (Редактирано) Наскоро познат имаше същия проблем на 1z, много труден старт. Сменихме, клапанчето на филтъра, подменихме мъркуча който беше претрит. Накрая сменихме и горивен филтър и чак тогава колата се оправи. Филтъра беше Бош, на около 3000км. и въобще не допускахме че може да е от него. Редактирано 30 Август 2010 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4never Публикувано 30 Август 2010 Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 Туба бензин под картера и си ОК. Пали и при -20 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4never Публикувано 30 Август 2010 Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 Колежке, на теб съм ти намислил едни работи.... ама айде като се видим ще ти разправям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване