Jump to content

Как да тълкувам премигване на червената лампичка "!"


Hadzhi

Recommended Posts

Добро утро колеги!

От няколко дена ме притеснява премигването на тази червена лампичка на таблотото (Ауди А4, 1.6, 1995 г). Първо се активираша веднага след запалване, а от днес се включва системно (през 4-5 минути, премигва по 7-8 пъти). Колата работи перфектно. Ако някои знае за какво става въпрос, моля да сподели :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и накладките да са заминали :respekt:

Накладките не са със сигурност - нямам я тази екстра (да ми сигнализира при изтъняване), а и сравнително скоро я карах в сервиз да ги проверяват, тъй като взеха много да свирят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква друга причина за тази сигнализация?

Всичко е наред с масло, антифриз, спирачна течност, хидравлична течност, накладки, ремъци и т.н.

Май ще трябва да я кача на компютър - може пък и да е някаква грешка... Или проблем с тоците?/?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега накладките ако са ти някакви боклуци, прекалено твърди също може да ти свети тази сигнализация. Следва да си провериш целия ABS, той може нещо да не е в ред :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако накладките се окажат причината, то трябва да спра да посещавам два от сервизите в града - там където ми ги поставиха (ако става въпрос за предните, които последно сменях), и другият където ми казаха скоро, че им няма нищо на накладките :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място като стоиш прави ли го? Може да е някаква хлабава връзка.

Трети или четвърти ден почва да свети веднага след запалване и в спряло положение. 7 - 8 пъти примигва и след това спира. Само, че днес повтори след около 3-4 минути возия и още повече взе да ме притеснява.

Все едно ме предупреждава - днес не ти е писано да караш, слизай незабавно от колата, или - "внимавай днеска с трафика - има много неориентирани туристи" :hilezh:

Иначе, не мога да свържа логически връзката между накладки и табло (не са свързани с онези кабелчета дето предупреждават за смяна), но щом казвате - ще го проверя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място като стоиш прави ли го? Може да е някаква хлабава връзка.

Сега... от накладки няма как де е ,защото я няма тази екстра. Просто няма такъв датчик на накладките - поради това този проблем се изключва.

При първо запалване на колата ,когато свети лампата и пищи означава слаб акумулатор - изпитано ,проверено и многократрно коментирано във форума. (При запалване напрежението пада под 10,5в. )

По време на движение обаче, тази сигнализация е свързана с нивото на спирачната течност. Особенно сега в тези горещини много колеги от форума се оплакват от това. Аз също го изпитах и установих ,че при силно разклащане на колата се включва лампата. Проверих си нивото. То беше в нормите но малко по ниско от максимума. Аз си го обяснявам ,че в голямата горещина течноста става по рядка. При силно разклащане или при каране по голям наклон датчика реагира ,защото е разположен в горния край на казанчето. При доливане до капачката този проблем изчезва!

Най-лесно проблема се установява ,когато започне да пищи и да свети лампата да се спре и да се извади куплунга на датчика на казанчето. Ако спре да мига лампата значи проблема е горепосочения (при условие ,че нивото е в границите).

П.С. ако проблема е в АБС-а заедно с тази лампа ще свети и лампата за АБС(ако не е изгоряла)!

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По време на движение обаче, тази сигнализация е свързана с нивото на спирачната течност. Особенно сега в тези горещини много колеги от форума се оплакват от това. Аз също го изпитах и установих ,че при силно разклащане на колата се включва лампата. Проверих си нивото. То беше в нормите но малко по ниско от максимума. Аз си го обяснявам ,че в голямата горещина течноста става по рядка. При силно разклащане или при каране по голям наклон датчика реагира ,защото е разположен в горния край на казанчето. При доливане до капачката този проблем изчезва!

Най-лесно проблема се установява ,когато започне да пищи и да свети лампата да се спре и да се извади куплунга на датчика на казанчето. Ако спре да мига лампата значи проблема е горепосочения (при условие ,че нивото е в границите).

Звучи абсолютно логично. Когато проверявах спирачната течност - тя бе много близо до минимума. Иначе не пищи, а лампичката на ABS-а си трае.

Ще пробвам с леко доливане на казанчето и ще видим резултата.

Мерси за инфото! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи абсолютно логично. Когато проверявах спирачната течност - тя бе много близо до минимума. Иначе не пищи, а лампичката на ABS-а си трае.

Ще пробвам с леко доливане на казанчето и ще видим резултата.

Мерси за инфото! :lol:

От сутринта ти баем, какво моторно масло си сложил, ако е по-тънко като запалиш може да се шашка че нивото е ниско и да изтропват леко повдигачите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От сутринта ти баем, какво моторно масло си сложил, ако е по-тънко като запалиш може да се шашка че нивото е ниско и да изтропват леко повдигачите.

Ако е от моторното масло ще светне лампата за маслото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, същото ауди имам и същия проблем отстраних. При рязко набиване на спирачките ми светваше тази лампа.(оказа се че капачката на казанчето за спир.течност пускаше по някоя капка и от там губеше по-малко.

Проблема беше решен със доливане на спирачната течност над максимума и смяна на капачката на казанчето за спирачната течност.

Същата капачка купих за 5лв от колега от форума и край на проблемите и грижите с тази лампа. Просто явно самия датчик за спирачното масло е разположен някъде отгоре на казанчето и при падане под макс-а почва да сигнализира, че няма течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, същото ауди имам и същия проблем отстраних. При рязко набиване на спирачките ми светваше тази лампа.(оказа се че капачката на казанчето за спир.течност пускаше по някоя капка и от там губеше по-малко.

Проблема беше решен със доливане на спирачната течност над максимума и смяна на капачката на казанчето за спирачната течност.

Същата капачка купих за 5лв от колега от форума и край на проблемите и грижите с тази лампа. Просто явно самия датчик за спирачното масло е разположен някъде отгоре на казанчето и при падане под макс-а почва да сигнализира, че няма течност.

......емиии това е..!!! :) ..и при мен беше така :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го имаше проблема и се оказа,че майстора беше зацапал някакъв датчик на абс-а като е сменял маншона на краето и като го напръска с някакъв спрей се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го имаше проблема и се оказа,че майстора беше зацапал някакъв датчик на абс-а като е сменял маншона на краето и като го напръска с някакъв спрей се оправи.

.....по-горе пише за лампата на АБС-а.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държа да потвърдя, че проблемът е отстранен с леко доливане на спирачна течност :)

Мерси още веднъж на колегите, които ме насочиха правилно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...