strakov_m Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 ами за напъване не е защото те са били 2 коли и другата е била с каравана и нямало как да я напъва па бащата не обича да напъва мн аз и срях тока като я зех одеве ама по едно време викам давай да я пребирам докато не е блокирала . Чуда се колко ли ще излезе смяната на гумичките на майстор и може ли да е от нещо друго защото бащата мн се плаши от такива ремонти тои казва почнала ли е да гори масло двигателя е свършил аз не мисля така де ама ... ако гори масло сиг ще иска да я махне пък аз съм и мн наточен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Най - лесното е да огледаш хубаво мотора за по - големи течове на масло , ако няма такива тогава виж с новото масло как ще е , ако и него го гори повече от 1 литър на 10000 км , тогава смени гумичките на клапаните . Ако и тогава не се оправи вече се отива на сегменти и става по - дебела работата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 днеска го смених затегнах тук там каде ми се видя че е капало вземах даже и промивно масло поработи 10 мин после сложих 15 в 40 смених си филтрите и сега ще карам да видя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 покарах днеска 20 км някаде градско и забелязах че преди да смена маслото колата пушеше сив дим аз си помислих че е топъл въздух ама сега като покарах изчезна дори на загрята кола нищо няма значи е било от онова масло сега следва да вида яде ли го Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Колеги как да разбера дали ми гори масло от клапани или сегменти ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biser krustev Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 най лесно като смениш гуничките и ако пуши тогава сегменти,иначе има и друг начин на студен двигател ако пуши са сегменти ако на топъл гумички не помня дали не е обратното някой колега ще ме поправи ако греша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Смени първо гумичките , понеже е по лесен и евтин вариант и виж как е , ако продължава да гори тогава си за сегменти . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Ок ,а за смяната на гумичките сваля ли се глава ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 (Редактирано) Ако моторът е този:Колата е Ауди Б4 2.0 90 кс. Може и без да се сваля главата. Редактирано 22 Февруари 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Ако моторът е този:Може и без да се сваля главата.ABT e Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване