tup_4yk Публикувано 31 Август 2010 Доклад Share Публикувано 31 Август 2010 Здравейте колеги,имам проблем с колата, когато дам повече газ придърпва и няма тяга,двигателя започва да бучи и дотам с вървежа, закачих я с ваг-ком и ми дава грешка :00561 - Mixture Adaptation 00561 - Mixture Adaptation: Adaptation Limit (Add) Exceeded Закачиха ми колата и на друг диагностичен уред на който има графика на ламбда сондата, направи ми впечатление, че графиката при празен ход на двигателя се менеше постоянно с големи амплитуди.Този проблем се появи веднага след като и сложих газ и проблема е основно на бензин, на газ почти не се усеща това придърпване, а загуба на мощност ако има то ще е най вероятно от некадърно настроени горивни карти , докато на бензин проблема го има почти в целия диапазон от обороти и колата е много спъната.В допълнение на това напоследък откакто сложих газта оборотите на свободен ход играят от време на време.Двигателя е 1.8Т AEB 96г.Някой имал ли го е този проблем и може ли да ме насочи каде да търся проблема?Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 31 Август 2010 Доклад Share Публикувано 31 Август 2010 (Редактирано) ...за амплитудата на ламбдата е нормално да е голяма иначе няма да работи.Трябва постоянно да се колебае от 0,1V до 0,9V на празен ход.Графиката е вълнообразна линия.За тресенето и прекъсването залагам на запушени дюзи. Когато двигателя се разтресе изписва тази грешка.P.S.Също възможни причини могат да бъдат и проблеми с бензиновата помпа или регулатора на налягането на бензина! Редактирано 31 Август 2010 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tup_4yk Публикувано 31 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2010 Ами тя графиката на ламбдата не е вълнообразна, постоянно има резки минимуми и максимуми, но явно проблемът не е в нея, дюзите възможно ли е да се запушат от стружките които остават след разпробиването на колектора когато са слагали газовия инж. ?? Газаджията твърди че това е невъзможно.Като цяло си мисля че проблемът е от газта понеже се появи веднага след като ми беше готова колата.Сутринта преди да я оставя си беше перфектна.Но дори и така да е газовото какво общо би могло да има с този проблем, както и дали проблема е свързан с тази грешка, защото я занулих и повече не ми я показа на ваг-кома? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 31 Август 2010 Доклад Share Публикувано 31 Август 2010 Е при това положение да не би газаджията да е объркал нещо по свързването на газовия комп. Трябва да го питаш него какво е правил и да провери! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tup_4yk Публикувано 31 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2010 Тии газаджия дет да си признае че ти е осрал колата виждал ли си ? ма то сам съм си виновен що така реших да минавам тънко... са да се чудя кво да я правя.. Колеги някакви други идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 1 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2010 грешката се чете като" Управление на смесването"от тук на татък причините може да много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 3 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2010 Провери да не смуче въздух от някъде. Връзките и маркучите където е свързвана газовата уредба, около газовите дюзи(дали са добре уплътнени) и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tup_4yk Публикувано 3 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2010 Проверих навсякъде по газовата уредба, всички кабелчета и маркучета и вакуми и каквото имаше, много мразя такива проблеми фантоми щот обикновенно е нещо елементарно но докато се стигне до него.... минава много време и пари А и грешката днес я нямаше докато колата работеше на газ, а 5 мин по рано с ваг кома я изписваше и не съм я трил.Някой температурен датчик може ли да доведе до подобни проблеми ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4VS2 Публикувано 4 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2010 (Редактирано) Обикновено записва грешката за температурен датчик а не mixture adaptation. Хората с този проблем обикновено казват FPR ( fuel pressure regulator) ..и/или неговите пътища. Смяната на Н75 и/или МАФ не винаги решават този проблем. Прилича на дюзи. Прилича на задръстен въздушен филтър. По скоро може би Г70 датчик (маф) отколкото н75, тъй като ваг кома ще го запише като грешка ако е температурния. Просто тия датчици са...знаеш колко капризни. Както колегата по -горе каза ...недостатъчно налягане на гориво. Помпа може би. Тя може да си работи ..но да не дава достатъчно налягане. Колкото и да е странно виждал съм подобна помпа, която си работи коректно, причината беше в задръстената й цедка.Друга причина може да е гълтането на въздух някъде по тръбите и/или изпускателната система ..и на последно място инжекторите..запушени.Обяснена е последователността за възможно разрешаване на този проблем:1. Презареди с ново гориво.2. Да се провери налягането на бензина 3.Да се провери Г70 (МАФ)4. Въздушната система тръби, филтър ..всичко. Дали изпуска както и генерацията за пробиви5. Инжекцион (количество)6. инжектори Забелижи че никъде не е споменато да се провери темп.датчик. Дано си се справил когато четеш това Успех Редактирано 4 Септември 2010 от 4VS2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tup_4yk Публикувано 4 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2010 Ами днес с нови сили продължавам да търся проблема За сега още не съм проверил налягането на горивото и бензиновата помпа.За днес мисля да разглобя колекторите и да прегледам дюзите.Въздушния филтър съм го сменял наскоро и едва ли е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4VS2 Публикувано 4 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2010 богати смеси ..струва ми се че проблема е "въздух". питай за някой колега в района да сложите неговия Г70 за проба само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tapoto Публикувано 4 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 Аз имам А4 АДР наскоро си купих кабел за диагностика и още не се оправям много с него но и на мен ми даде грешка;VAG-COM Version: Release 409.1-SControl Module Part Number: 8D0 907 557 C Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D07 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 000001 Fault Found:00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reachedи аз имам газов инжекцион а преди поставянето му проверихме за грешки и нямаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 4 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 Отивай където са ти поставили газовия инжекцион да го настроят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts