Muhito23 Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 Здравейте колеги, Имам следния въпрос: Мога ли да сменя пистовия ремък на динамото без да разкачам цялата предница, Двигателя е АДР?Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murphy Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 Трябва да си голям джедай,за да можеш да го направиш.Затова съвета ми е сваляй веднъж и сменяй всичко,даже и водната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_193 Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 По принцип на АДР-а може да се сменят всички ремъци и водна помпа без сваляне на бронята, радиатор и т.н. но трябва да си в час с ремонта, и да имаш хубави и подходящи инструменти. Естествено и здрави нерви и по тънки ръчички Мой приятел който си е истински майстор по колите го е правил по този начин, не говоря само ей така.Ако искаш ти да си го правиш, но не ти е ясно по добре иди при някой който разбира (но не пишман майстор). Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRESLAV1980 Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 По принцип на АДР-а може да се сменят всички ремъци и водна помпа без сваляне на бронята, радиатор и т.н. но трябва да си в час с ремонта, и да имаш хубави и подходящи инструменти. Естествено и здрави нерви и по тънки ръчички Мой приятел който си е истински майстор по колите го е правил по този начин, не говоря само ей така.Ако искаш ти да си го правиш, но не ти е ясно по добре иди при някой който разбира (но не пишман майстор). Успех.АМА тая далавера дето я казваш без сваляне на радиатора и предницата е почти невъзможна. Да не говорим че качеството на ремонта е много съмнително , застопорява се опъвателния мехънизъм на пистовия ремък прокарването му минава през няколко колела и ако правиш тая операция отгоре нямаш никаква видимост . Да не говорим за опастността от грешки. Като човек сменял сам ангренажа си силно препоръчвам смяна на предницата за да знаеш че е направено качествено и без проблеми ремонта Тва се едно да искаш да свариш яица на 30 градуса вода . В всички мануали си пише че за смяна на пистов ремък се смъква предница. хората не го пишат ей тка ... дано съм хелпнъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_193 Публикувано 18 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2010 (Редактирано) Тва се едно да искаш да свариш яица на 30 градуса вода . В всички мануали си пише че за смяна на пистов ремък се смъква предница. хората не го пишат ей тка ... дано съм хелпнъл Нали за това писах, че трябва този който го сменя да е в час т.е. да знае какво прави. Не е за всеки, напротив, малко хора ще се хванат да го направят и без да объркат нещо. Колегата пита дали може, и аз като свидетел на подобна смяна отговорих, че може. Не съм го съветвал да пробва сам.Това, че в менюала пише нещо не значи, че няма друг вариант да се направи, пък и помисли, че има хора с доста по голям опит и знания от теб. Иначе похвално за смяната самичък на твоите ремъци, повечето не ги обичат А4-ките заради необходимостта от сваляне на предницата което оскъпява ремонта.ПП: Да допълня, че трябва и канал. Редактирано 18 Септември 2010 от Vlado_193 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 18 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2010 (Редактирано) Пистовия ремък се сменя много лесно . Само за няколко минути без да се разкача нищо!Само като вземеш да махаш стария трябва да запомниш откъде минава и се провира.Първо прибираш обтягащата ролка и го откачаш. После по обратен ред новия. Е наистина малко е ограничено мястото но внимателно и спокойно става!Успех!Моят го свалях няколко пъти защото свиреше ,при първо запалване на студено. Мазах го с разни " л-на" докато накрая си купих нов и се реши проблема. Между другото с новия ремък имаше голяма промяна . Двигателя утихна много. Редактирано 18 Септември 2010 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване