radosstin Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 Здравейте колеги, колата започна пак да ми прави номера - както си вървеше нормално и изведнъж започна да губи обороти, което се изразява предимно при каране на бензин. Когато колата е на газ пак придърпва но не толкова както при каране на бензин. Значи газовата е направена да пали на бензин и като се форсира на 2000 оборота - преминава на газ. Сега като запаля на бензин и не може да форсирам до 2000 оборота за да мина на газ - постоянно се дави, придърпва и се чуват детонации, иначи колата си пали без проблем. Колеги, които разбират повече от мен ме посъветваха да изчистя стъпковият мотор, из форума има съвети как става това, но никъде не пишат как точно се сваля от колата и се разглобява. Може ли някой да обясни подробно как става номера за да го изчистя и дано да се оправи полозението. Колата ни е Б4 Авант 1.6 ADA. Предварително благодаря на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest stilioza Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 Стъпковото е в кутията на филтъра. Като свалиш кутията провери двата маркуча дето излизат от стъпковото дали са здрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radosstin Публикувано 22 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2010 Стъпковото е в кутията на филтъра. Като свалиш кутията провери двата маркуча дето излизат от стъпковото дали са здрави.А как точно се сваля тая кутия и не може ли да се извади моторчето без да се вади кутията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 22 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2010 (Редактирано) Е как ще го извадиш без да отваряш кутията като моторчето е в нея? В кутията влиза един маркуч и излиза още един. Това са 2-та края на моторчето. За почистването използвай спрей за почистване на карбуратори и инжекциони.Пръскаш в единия маркуч, после в другия и така. Например: Редактирано 22 Септември 2010 от Marcus Aurelius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radosstin Публикувано 23 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 Благодаря за отговорите, довечера ще пробвам, дано не е толкова сложно колкото ми изглежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k r u m Публикувано 20 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2011 Година по късно и къде е тоя стъпков мотор на АДА и за какво служи и как да се промие? Нека пропуснем момента за използването на търсачката за милион темите и това колко съм прост та питам и че ще го счупя ако тръгна да го промивам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pitkin Публикувано 23 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2011 В кутията на въздушния филтър. Цилиндрично тяло с букса в единия край, и два маркуча закачени на него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siderovbg Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 В кутията на въздушния филтър. Цилиндрично тяло с букса в единия край, и два маркуча закачени на него.Колко го псувах, неговата ма.а и пак не успях да открия как се вади !!! Може ли някой да помогне - гледам едни гуми едни работи.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Вади се с дърпане-смело и безотговорно, може да си помогнеш и с плоска отвертка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване