mirrax Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 Здравейте колеги,имам следния проблем:-когато е студена колата е по–пъргава и набира доста прилично за този мотор. Дори и на ниски обороти.Но, като достигне нормални стойности на двигателя 90-92 градуса, става по-мудна, по-бавна реакция на педала на газта.Въобще по-тромава, мързелива..... Да не изброявам повече.На какво се дължи това?Благодаря Ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Като за начало си провери т-датчика на ЕКУ-то дали е в норма - има сравнителна таблица температура към съпротивление. Монтиран е на пластмасовия фланец на главата на двигателя отстрани. На цвят е "син" с две крачета. до него е монтиран "сивия" т-датчик за уреда на таблото. Мериш "синия" с мултицед и сравняваш стойностите: http://audibg.com/forum/index.php?act=atta...st&id=52417 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirrax Публикувано 15 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Като за начало си провери т-датчика на ЕКУ-то дали е в норма - има сравнителна таблица температура към съпротивление. Монтиран е на пластмасовия фланец на главата на двигателя отстрани. На цвят е "син" с две крачета. до него е монтиран "сивия" т-датчик за уреда на таблото. Мериш "синия" с мултицед и сравняваш стойностите: http://audibg.com/forum/index.php?act=atta...st&id=52417Колега VBI, при 90градуса показваше 208ома. Сравнено с таблицата мисля, че е добре или .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Добре е, огледай и л-сондата дали е в ред да не би да обеднява много сместа . Говорим за работа на бензин нали, нямаш АГУ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirrax Публикувано 15 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Само бензин. Нямам ГУ. Но за ламбда сондата ще се ходи на диагностика, макар че е на около две години. До тук са ми знанията. Нещо друго, ако се сещаш пиши.Благодаря ти за отговорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chanko Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Здравей колега.А пада ли ти налягането на маслото под 1 атм., че и по надоло, на загрят двигател и на свободна скорост.Ако да аз реших проблема с нанотехнологията на руската добавка "РЕСУРС". Ауди 100 2.0 16v ACE мотор.Ето тук разгледай: http://www.asmotors.eu/ Чао илека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirrax Публикувано 15 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Здравей колега.А пада ли ти налягането на маслото под 1 атм., че и по надоло, на загрят двигател и на свободна скорост.Ако да аз реших проблема с нанотехнологията на руската добавка "РЕСУРС". Ауди 100 2.0 16v ACE мотор.Ето тук разгледай: http://www.asmotors.eu/ Чао илека. Не ми пада налягането. Всичко си е наред там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Колко ще трае тази добавка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Свързано ли е с време като каране или просто над определена температура и спада мощността? Ако е свързано с температурата може проблема да е в л-сондата или да има нужда да се регулира сместа. Сменял ли си горивен филтър? Може да е запушен и да товари бензиновата помпа и като поработи известно време да пада налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirrax Публикувано 15 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Свързано ли е с време като каране или просто над определена температура и спада мощността? Ако е свързано с температурата може проблема да е в л-сондата или да има нужда да се регулира сместа. Сменял ли си горивен филтър? Може да е запушен и да товари бензиновата помпа и като поработи известно време да пада налягането.Може би над определена температура. Ще се ходи на диагностика.А иначе горивния филтър е на 12000км. Ред му е според мен.Благодаря ти още веднъж.Между другото /виждам, че си от София/, ако имаш възможност и не те притеснявам, някой път да се видим да видя как върви твоята. Да не би да искам твърде много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chanko Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 14000 - 15000 km. някъде чух, но можеби и повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2010 (Редактирано) Смени филтрите (горивен и въздушен), свещите ако са над 15000км (три+ електродните карат около 25-30000км) и виж как ще е, не бързай с диагностиката. Редактирано 16 Октомври 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване