devin81 Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Здрасти колеги. Струва ми се че днес направих една простотия. От пролетта колата я карах с вода и тъй като времето вече се застуди реших да й налея антифриз. Взех една туба 4л концентрат дават го до -60 градуса. Реших да го наливам но източих водата само от казанчето. Напълних го с концентрат до максимума. Събра около 1.800 л. Отчетох го за грешка че не извадих съединението от водната помпа да изтече по-голяма количество вода, но късно. Да ли ще успее да се смеси добре с водата? (тя и да се смеси ще остане рядкя- Мамка му ) Сега започна да ме е страх да не протече и водната помпа. Карах я около 3500км с вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Еми източи сега водата от най-долния маркуч (този антифриз където си го налял ще се загуби) и сипи 2 или 3 литра антифриз и допълни с вода.Аз също я карах с вода лятото и сега и сложих антифриз по посочения метод и няма проблеми.Антифриза ще си остане в казанчето щом само него си източил прави ми го този номер миналата година радиатора замръзна и чао.Направи го както трябва и няма да имаш грижи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Като покараш колата да загрее хубаво ( да отвори термостата ) ще се смеси без проблем обаче ще е слаб концентрата . Ако питаш мен покарай я да загрее хубаво и като се смеси хубаво антифриза с водата , чакаш да истине мотора , вадиш пак два литра от разширителния съд и сипваш концентрата , който ти е останал . Пак караш колата докато загрее хубаво и си ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devin81 Публикувано 26 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Мислех си сега да извадя съетинението на водната помпа и това което изтече да го събера в чист съд и просто да му долея още малко концентрат и да го върна обратно в системата. Колеги извинявам се за глупавата тема но реших да я пусна, защото да ви кажа чесно ме хвана страх че концентрата ще дойде малко, няма да може да се смеси добре атифриза, че ще протече водната помпа и т.н.Като покараш колата да загрее хубаво ( да отвори термостата ) ще се смеси без проблем обаче ще е слаб концентрата . Ако питаш мен покарай я да загрее хубаво и като се смеси хубаво антифриза с водата , чакаш да истине мотора , вадиш пак два литра от разширителния съд и сипваш концентрата , който ти е останал . Пак караш колата докато загрее хубаво и си ти И това е вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 (Редактирано) Аз да попитам,понеже лятото долях вода имаше си антифриз и долях вода и сега минах и ми измериха с уреда,че до -45градуса ще държи,добре ли е така ? Или ще трябва и Аз да източвам ? Редактирано 26 Октомври 2010 от Alex88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Щом ти е за - 45 градуса антифриза , не трябва да доливаш нищо . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
opel_c20let Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Предполагам, че всички използвате дестилирана вода ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване