Jump to content

devin81

Members
  • Мнения

    168
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно devin81

  • Рожден ден 19.11.1981

Друго

  • Kaра
    AUDI B4 Avant ABK

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Добрич

Последни посетители

1526 профилни разглеждания

devin81's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Лично аз съм виждал оригинален подлакътник на Б4 Авант. Закрепен е на над врътката за регулиране на облегалката.Проверявах на моя Авант да ли може да се постави. Над Врътката за регулиране на облегалката с напипване през тапицерията усетих, че има някакъв отвор. Незнам този отвор да ли е за подлакътник или е просто така оставен. На дали съм ти бил полезен но просто ти давам жокер. Поразходи се малко по моргите и може и да намериш някоя Б4 с подлакътник. Ако намериш вземаш цялата седалка и си решаваш проблема.
  2. devin81

    Ангренажен ремък

    Здрасти колега. Незнам до колко ще съм ти полезен но тази марка ремък е монтиран на моята Б4-ка. Смяната е на 100 000 км. Не е сменян в България.
  3. Здрасти колега. Бягай до автоморгата, купувай друго съединение, слагай го и си Не се занимавай с глупости да лепиш и да нагаждаш от друг модел. Предполагам, че говориш за АБК. Това е един от най- масовите мотори на В4 така че ги има в почти всяка автоморга.
  4. devin81

    Лампа за маслото

    Ти вдигаш 160км . Направо уби коча с лопатата. По темата: Слагай качествени филтри и масла. Голям процент от маслата които копуваме са боклуци. Търпят 5000-6000 км и отъняват. С 2-думи става пумия Това може би е една от причините да ти светне лампата. Следващите са запушен филтър, скапан датчик или разтоварващия клапан.
  5. На тривходнка. Поне на АБК-то е там.
  6. Здрасти колега. Струва ми се че датчика на радиатора тоя който включва перката просто по- късно я включва. Възможно е и уреда на таблото да те лъже с няколко градуса. За тези датчици има написано много във форума. Потърси и ще намериш. Перките на моето АБК съм забелязал, че се включват на около 80 градуса ако трябва да вярвам на таблото прекалено рано се включват. Рядко достига 90 градуса.
  7. Здравейте колеги. Аз също имам теч от радиатора някъде отдолу датчика. Не съм го оглеждал добре но възможно ли е и на моята да има такова кранче? Аз си помислих, че радиатора е пукнат и днес му налях едно Лики Моли за да спре теча. Как по друг начин мога да разбера да ли климатика ми е заводски?
  8. Единствен който може да ти даде отговор на въпросите ти е някой ключар. В моя град познавам един много добър ключар, който се занимава основно с ключалки на коли ако искаш пиши ЛС да ти дам номера му за да се разберете за ден и час. Варна-Добрич са 50км не е мн далеко. Ако не можеш да намериш във Варна и това е вариант.
  9. devin81

    Комутатор

    http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=54871
  10. Виж да ли пружината е наместена добре на вложката. Ако не е я намести и ще си ОК.Тя си има място. Трябва да е точно на мястото си.
  11. devin81

    проблем със рейка

    Преди няколко месеца лично аз си сменях маншона на рейката и след смяната не съм имал никакъв проблем с рейката. Така, че мисля, че се е случило нещо с рейката ти но не мисля, че е от смяната на маншона. За смяната на маншона се развиват само 2 болта, вади се и съответно се слага новия маншон. По рейката не се извършват никакви интервенции.
  12. Това вече е друго колега. Само се чудя автора на темата да ли се справи с проблема.
  13. Незнам какво масло сте купили но щом не се чува значи не е добре. ТУРБОТО ТРЯБВА да се ЧУВА да "свири" макари слабо но трябва да се чува. Ако не се чува и върви като "куц кон" и ако правиш димна завеса след себе си просто турбината е "ПРИКЛЮЧИЛА КУРСА". Възможно е "качественото" масло което сте купили да й е/е майката на турбината.
  14. Здрасти колега. Не съм Помпаджия но от 10г карам дизел(не са е Ауди) и сега карам 2-ра та си дизелова кола.Не мога да ти кажа да ли като смениш гарнитурката задължително трябва да се регулира помпата но даже и да става и без да се регулира моя съвет е да я дадеш на майстор да ти я завърти на стенд заедно с дюзите за да си сигурен, че по горивната система всико е ОК. Ти я караш от 4г, а знаеш ли да ли някой преди теб да ли изобщо е правил някакви подобни проверки. Така, че не се скъпи, а отиди при помпаджия да ти направи проверка на помпата и дюзите, че като знам нашите горива какви са не ми се говори. Що се отнася до дюзите те се регулипат да отварят на определени атмосфери и мисля че при някой модели се регулира ъгъла на впръскване.
  15. Колега не си писал какъв е мотора но предполагам, че е АБК. Възможна причина за твоя проблем е да не ти работи стъпковия мотор или синия температурен датчик. Аз поне за друго не се сещам. Няма да е зле да отидеш на диагностика.
×
×
  • Create New...