Християн Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Здравейте колеги.Проблема е следния:антифриза е на нивото на половината казанче т.е под минимума.Видимо никъде не тече,не капе,загравя нормално ,охлажда се нормално,но ме притеснява това...Миналия ден купих антифриз от бензиностанция Еко /на бул.България/и долях 1л.на загрял мотор.Нивото стигна минимума.Вечерта гледам пак под минимума... седи си на нивото преди да долея и не пада ...имам я от година и само с антифриз съм я карал.Audi 80 1.8S NE мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Ако ти пада до половината , както казваш и повече не спада нивото си карай така , няма да имаш проблеми . Като за начало може да пробваш да смениш капачката на разширителния съд , не е скъпа . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Я долей на студен мотор до минимума и на другия ден пак на студен мотор провери нивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Като наливаш до минимум на загрял мотор, течноста се е разширила. Като изстине се свива и пада под минимума. Колегата те е посъветвал да налееш на студен мотор, това е и моя съвет. Долей на студено до макс и карай. След 2-3 дена като излизаш сутрин провери нивото на студено и ще видим колко бяга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Трябва да търсиш течове също така.....най-трудно се хващат тези от изгнили тапи на блока на мотора, особено тази отпред до ангренажа....варианти много....радиатори, водна помпа, фланци.....Обаче не я карай много така, да не стане беля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Също така, мога да препоръчам да провериш сутрин след като е изстинала всички скоби, големи маркучи, пластмасовия фланец на главата, фланеца на главата отзад. Ако колата стои цял ден докато си на работа сложи един картон по-голямо парче отдолу и гледай дали е капало. На горещ мотор е трудно да се хванат течовете, защото се изпарява всичко а и понякога не тече, защото всичко се е разширило и спира да тече, обаче като изстине започва да подлизва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Християн Публикувано 14 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Теча го открихме днес.Един фланец пропуска и утре ще го сменяме.Благодаря на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване