AVK Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Здравейте проблема се появи тази вечер на втора предавка след 4к оборота колата заби муцуната и при подаване на газ ефект никакъв,оправи се след гасене на двигателя и палене отново.Колата е А4 1.9 ТДИ 96г. 90 коня, купих я преди седмица и това е първият дизел който карам и реших да се допитам до вас, ако някой е имал подобен проблем и знае каква е причината да сподели.Нов съм във форума и се извинявам ако не съм описал нещо както трябва или темата не е зададене като хората.Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 (Редактирано) Първото за което се сещам е - загряла ли беше колата когато я изряза до 4000 оборота или студена? Ако не е била загряла може да си я вкарал в авариен режим. Просто е предположение. Редактирано 29 Октомври 2010 от limona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dymbo Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Колега моят съвет е ако искаш да си караш колата читава , не я вкарваи в тези обороти ,тове не е бензинка и само я товариш излишно . На 1и 2 не я режи повече от 2800об. Иначе по въпроса ти двиг. е влязъл в сервизен режим причините са много , особено при 15 годишни кола . Най често има някои пукнат маркуч на вакумите или на интеркулера пък може и всмукателите да са запушени и да не стига въздух. Закачи я на ваг ком , тя ще си каже . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVK Публикувано 29 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Колега моят съвет е ако искаш да си караш колата читава , не я вкарваи в тези обороти ,тове не е бензинка и само я товариш излишно . На 1и 2 не я режи повече от 2800об. Иначе по въпроса ти двиг. е влязъл в сервизен режим причините са много , особено при 15 годишни кола . Най често има някои пукнат маркуч на вакумите или на интеркулера пък може и всмукателите да са запушени и да не стига въздух. Закачи я на ваг ком , тя ще си каже .Благодаря за съвета наистина може би това ми е останало навик от бензинката и все пак това е първият ми дизел.Дори и да е влязла в авариен режим все пак ще я закарам на диагностика да я погледнат,някакви предложения за читав сервиз около Надежда Хеед 91 примерно чувам само хубави неща,ако може и от тук да получа мнениеОтново благодаря за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Освен спукан вакуумен маркуч може да е повреден клапан N75 или зацапана геометрия /ако има/ на турбто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandeka Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Сваляне на турбината и почистване.Турбината ти пренадува и колата ти влиза в авариен режим.След като я рестартираш се оправя докато не забие пак.Поне при мен беше така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване