MARELLI Публикувано 8 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2010 проблема е следния: сълзеше ми от гарнитурата на картера масло ,смених я ,обаче не изпозвах динамо метричен ключ,и сега тече мн повече о преди.в чудо съм се видял ,постоянно налива ,писна ми вече.тия дни ще отида да взема нова гарнитура ,и тоя пат ще затягам с динамо-метричния ключ. интересува ме с колко Нм се затягат.п.с. също така и по горната гарнитура с какво усилие се затяга . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanmp Публикувано 8 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2010 Колега-за гарнитурата на главата,като я купиш на опаковката е написан реда за стягане и ако не се лъжа с какво усилие на ключа но за това не съм сигурен.А за картера няма такова нешо - там се стяга "на око" или поне аз така знам.Ако ти тече масло от картера виж дали гарнитурата не е "изплюла" някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 8 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2010 Kартера го дават с 20Nm... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 8 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2010 Толкова е 6мм са болтовете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 9 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 (Редактирано) Само му кажи, че така, както е затягал предния път, има шанс картера (той май беше алуминиев на 2.6) да е на фльонга вече и да се наложи и картер да сменя. Аз лично не бих си спестил упражнението с динамометричния ключ точно на картера. Редактирано 9 Ноември 2010 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MARELLI Публикувано 9 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 Благодаря за инфото колеги ,вече порачах новата гарнитура (доста трудно се намират чаркалаци за тия мотори).мен ме съмнява друго,като я купих гарнитурата бе в плик и мисля че е прегъвана докато се транспортира.и за това сега да имам тоз проблем ,но нищо де ще я сменя пък то ще си покаже. благодаря отново ,поздрави на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MARELLI Публикувано 23 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 привет на всички.оказа се че не тече само от гарнитурата на картера.днес я смених и видях че тече и от още едно място.слагам и снимки ,това да не е датчика на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 За 'високото' налягане е.Не е скъп, смени го, заедно с о- пръстенчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MARELLI Публикувано 23 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 добре ,мерси за бързия отговор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MARELLI Публикувано 15 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 привет колеги.смених датчика вс е ок.само да допалня че гарнитурата на картера се затяга с по малко от 20нм,защото пробвах 1 болт и резултата бе превартане... намалих усилието на динамометричния ключ и сега всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване