Pelala Публикувано 14 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2010 Колеги помагайте , в петък при паркиране двигателя се разтресе и сам изгасна.Опитвайки да запаля (без успех )забелязах че от помпата започна да капе нафта .Свалихме помпата , занесох я на майстор който констатира че О-пръстена м/у помпата и разпределителната глава се е спекъл и е било възможно от там да влиза въздух и затова да е загаснала колата.Срещу 80 лв. ми смени всички гарнитурки по нея и каза че помпата си е наред.Днес я монтирах направих някаква центровка на око и започнах опитите да запаля колата - подадох нафта от една туба директно в помпата и започна голямото въртене .След няколко минути двигателя започна да се опитва да запали , донагласихме центровката и той запали , обаче само за около минута и пак изгасна сам. Нафта има - връща я здраво през обратната тръба но не желае да запали.Давайте съвети какво друго може да е ????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 14 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2010 (Редактирано) въздух в системата.....между филтъра и помпата виждат ли се мехурчета въздух докато въртиш?Притегни и отдолу дренажа на горивния филтър.На високата страна към дюзите хвърля ли гориво?с какво гориво си,вода в горивото?дюзи,умната дюза?Успех. Редактирано 14 Ноември 2010 от комбито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pelala Публикувано 14 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2010 Комби - написал съм го - "подадох нафта от една туба директно в помпата" с прозрачен маркуч разбира се .Няма горивен филтър в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pelala Публикувано 15 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Хайде де колеги , никой нищо ли не знае ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Вярно ли е зацепена помпата?Онзи, който е сменял уплътненията дали я е сглобил добре. Има там нещо на електрониката, което се нагласява с компютър.Имаше преди няколко дни една такава тема. Ама там не искаше да гасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pelala Публикувано 22 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 Oправих колата ,проблема се оказа обтягащата ролка на предния ремък .Лагера е блокирал и ремъка е започнал да се търка в пластмасовия му кожух , като следствие на това 1/4 от ролката е протъркана здраво, а другата част се върти около лагера и когато ремъка е в/у здравата пластмаса си е натегнат добре но когато се окаже в/у протърканата част се разхлабва и прескачат зъби.Затова колата отвреме на време си запалваше , а през другото време не искаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 Ти си голям карък да ти се случат 2 повреди едновременно и късметлия, че не са ударили бутала с клапани! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване