Jump to content

2.0 16V EFI конверсия


Recommended Posts

Ето ми въпроса към теб Исо как регулира зъбната шайбата към външната част на разглобяемата шайба и както си личи на снимките тя няма зацепване като например с шпонка а може да се върти дали не превърта когато е монтирана или ти си измислил начин да я заступориш на едно място мисля да я заваря за външната обтяжна част с 4-те болта където е да може да получа заступоряване и при смяна на ангренажния ремък и ролка или някой друг ремък да не се регулира и центрова ето и снимка на частите да добият и другите представа :dance:http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1306324890f.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И ето че се докоснах до финиша на моя проект http://vbox7.com/play:650d4d9a6b има още малко неща за доизкусоряване но на финалната права съм благодаря на ИСО че помага със знание и опит в тая сфера и за следващите от сега ви казвам тази шайба ме смаза не трябва да има биене и центроването и е трудно спрямо датчика на коляновия вал. Но бих помогнал ако някой се интересува как да направи шайбата ще помагам с каквото мога както и ИСО помога.Успех с начинанията на следващите фенове на АУДИ машини

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Публикувано 08 септември 2011 - 17:23

Виж мнениетоAsenko87 написа на 14 юли 2011 - 17:03 :

И ето че се докоснах до финиша на моя проект

В тази игра финалът е само мираж! :)

Пич колата вари супер смакнах си разхода на гориво нямам никъкви проблеми с оборотите и си я карам не я спирам ас сам много ама много доволен от ефекта даже мога и да кажа че вари по добре с ел от колкото с механична инжекционна система проблеми сам нямал това е :lol: има клип гледай :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами клипа е качен във VBOX виш на коментар с номер #30 там съм посочил линк на заплването на колата :rolleyes:ако нещо те интересува конкретно ще споделя опита си с вас <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, Асенка, ама пиши и тука също... :zustimm:

Нека колегите, които имат въпроси, да питат направо тук, да остава в темата и да е полезно и занапред!Получавм много ЛС-та със въпроси.По-добре да ги обсъдим тук!Все пак тази тема е създадена с такава цел, не за да се похваля! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Астра G. И при нея стои отпред на коляновия вал и има четири дупки, които пасват...Не си спомням с какъв мотор, но е някво EFI, то я ясно.

Гледах много такива тригери и този беше най-подходящ. :)

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси ИСО :zustimm:

И още 1 море куесчън...

Като мотора е на белези.На кой зъб на колелото идва срещу датчика? 13?14? 15?

Само не разбрах защо не си използвал оригиналното разполужение на датчика(отазд при маховика)

Да не би защото кутията е различна (абф-а напречен,Б4 надлъжен мотор)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Когато първи цилиндър е в ГМТ, индуктивния датчик е точно на 13 зъб, след "празните" ;)

Да се монтира тригера отзад(при маховика допълнително) или да се отваря мотор заради това е неоправдано...На АБФ, четеца е на блока, а тригера е вътре...

Отпред на коляновия е най-лесно и най-спокойно ! :) Няколко момчета вече направиха такива конверсии след мен, всички са така...

Редактирано от ИСО
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Здравейте,

Имам няколко по конструктивни въпроса:

1. къде сложи компа? че нещо няма място никъде......

2. диагностика .... пуснал ли си ?

3. кои кабели са за диагностиката?

4. кои кабели остават за навътре към купето и бушоните?

5. Това колело е ненамираемо.... дай повече инфо от кой модел на Астра е ... кой код на мотора....

общо взето .... играта е сериозна ако се иска да стане красиво и .... функционално.

Другото е кой датчик на тази кола дава инфо към стрелката на таблото... има 2 температурни и нито един не реагира на късо...

Нещо не ме кефи да остава 2те инсталации успоредно само и само да стане лесно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти. :)

Забравил съм вече повечето неща, защото колата не съществува(буквално) от почти две години вече :hilezh:

1. Компа беше под кората, под волана.Трудно, но му се намира място.

2. Пускал съм, всичко беше 6.Никакви грешки, никакви странни стойности. Нямам черно на бяло обаче... :zustimm:

3. Компа си има букса за диагностика...Не си спомням цветовете на кабелите.Всеки, който разбира и 5% от диагностициране, ще се справи.

4. Навътре остава снопа с кабели, който отива към Дигифанта(от кръглата букса със много кабели в нея)!?

5. Това колело е намираемо. Астра Г съм писал по-горе.може и други хлОпели да имат.Търсиш да е с ел. инжекция.Има и БНВ-та с такива тригери.Не знам кодове на моторите, помних ги, но съм забравил...

Функционално става не много трудно, красиво е въпрос на вкус.

Инфо за Т ми даваше датчика, който е отзад на мотора(откъм купето)

Кои две инсталации успоредно !?

Моторната е само една-тази от АБФ, а всички останали кабели са си оригиналните инсталации за всичко останало. Нищо не се бърка или влияе кофти. :)

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

АЦЕ има 3температурни датчика.... ти трябва да го знаеш много по добре и от мен

Коелела имат почти всички коли с ел инажекция след нам коя си година.... ама ако трябв ада сложа таков аот БМВ ще трябва да махна прения тампон на мотора... щото е по голямо от китайски лог

буксата за диагностика .... не е вързана към компа... а минава през бущониерата преди да стигне до компа...

Трябваха ми цветове на жиците но мисля че ще намеря коя е че тя е една.... по която се чете.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЦЕ има 3температурни датчика....

Коелела имат почти всички коли с ел инажекция...

буксата за диагностика .... не е вързана към компа... а минава през бущониерата преди да стигне до компа...

Ти ме пита, кой датчик ми е давал инфо на таблото, а не колко Тдатчика има общо...

Тригер от Астра Г с мотор 1.4 - ето ти конкретна кола.Моргите са пълни с такива отпадъци.

Мойта кола беше с друг мотор, после сложих 6А и му шибнах Дигифант-а.

Имаше доста преправяния и беше преди повече от три години, нямам конкретен спомен за доста неща, но въпреки това не съм сигурен, че кабела за диагностика не идваше от ЕКУ-то.

Да ти казвам ли цвета за K шината?

Кажи му, аз не помня :hilezh:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...