Asenko87 Публикувано 25 Май 2011 Доклад Share Публикувано 25 Май 2011 Ето ми въпроса към теб Исо как регулира зъбната шайбата към външната част на разглобяемата шайба и както си личи на снимките тя няма зацепване като например с шпонка а може да се върти дали не превърта когато е монтирана или ти си измислил начин да я заступориш на едно място мисля да я заваря за външната обтяжна част с 4-те болта където е да може да получа заступоряване и при смяна на ангренажния ремък и ролка или някой друг ремък да не се регулира и центрова ето и снимка на частите да добият и другите представа http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1306324890f.JPG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 25 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2011 Разбрахме се!Успех до края... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Asenko87 Публикувано 14 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 И ето че се докоснах до финиша на моя проект http://vbox7.com/play:650d4d9a6b има още малко неща за доизкусоряване но на финалната права съм благодаря на ИСО че помага със знание и опит в тая сфера и за следващите от сега ви казвам тази шайба ме смаза не трябва да има биене и центроването и е трудно спрямо датчика на коляновия вал. Но бих помогнал ако някой се интересува как да направи шайбата ще помагам с каквото мога както и ИСО помога.Успех с начинанията на следващите фенове на АУДИ машини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 17 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 Turbocharging a 16V engine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 И ето че се докоснах до финиша на моя проект В тази игра финалът е само мираж! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 8 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Не бе, пича си кара вече отдавна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 А ти две! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 8 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Какво аз две!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Asenko87 Публикувано 1 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2011 Публикувано 08 септември 2011 - 17:23Виж мнениетоAsenko87 написа на 14 юли 2011 - 17:03 :И ето че се докоснах до финиша на моя проектВ тази игра финалът е само мираж! Пич колата вари супер смакнах си разхода на гориво нямам никъкви проблеми с оборотите и си я карам не я спирам ас сам много ама много доволен от ефекта даже мога и да кажа че вари по добре с ел от колкото с механична инжекционна система проблеми сам нямал това е има клип гледай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 1 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2011 Къде е клипа, снимките ?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Asenko87 Публикувано 6 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2011 Ами клипа е качен във VBOX виш на коментар с номер #30 там съм посочил линк на заплването на колата ако нещо те интересува конкретно ще споделя опита си с вас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Asenko87 Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 така пичове който има коректни въпроси скайпа ми е arhangela87 щте ви чакам за да ви помогна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 11 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Браво, Асенка, ама пиши и тука също... Нека колегите, които имат въпроси, да питат направо тук, да остава в темата и да е полезно и занапред!Получавм много ЛС-та със въпроси.По-добре да ги обсъдим тук!Все пак тази тема е създадена с такава цел, не за да се похваля! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Asenko87 Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Ами прав си Иска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 ИСО,от какво е коеото 60-2 зъба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 8 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 Астра G. И при нея стои отпред на коляновия вал и има четири дупки, които пасват...Не си спомням с какъв мотор, но е някво EFI, то я ясно.Гледах много такива тригери и този беше най-подходящ. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 Мерси ИСО И още 1 море куесчън...Като мотора е на белези.На кой зъб на колелото идва срещу датчика? 13?14? 15?Само не разбрах защо не си използвал оригиналното разполужение на датчика(отазд при маховика)Да не би защото кутията е различна (абф-а напречен,Б4 надлъжен мотор) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 8 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 (Редактирано) Когато първи цилиндър е в ГМТ, индуктивния датчик е точно на 13 зъб, след "празните" Да се монтира тригера отзад(при маховика допълнително) или да се отваря мотор заради това е неоправдано...На АБФ, четеца е на блока, а тригера е вътре...Отпред на коляновия е най-лесно и най-спокойно ! Няколко момчета вече направиха такива конверсии след мен, всички са така... Редактирано 8 Март 2012 от ИСО 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaMc Публикувано 2 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2012 Може ли да ми предложите токаджия в София, който да ми навърже инсталацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby_ Публикувано 30 Август 2012 Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 Здравейте,Имам няколко по конструктивни въпроса:1. къде сложи компа? че нещо няма място никъде......2. диагностика .... пуснал ли си ?3. кои кабели са за диагностиката?4. кои кабели остават за навътре към купето и бушоните?5. Това колело е ненамираемо.... дай повече инфо от кой модел на Астра е ... кой код на мотора.... общо взето .... играта е сериозна ако се иска да стане красиво и .... функционално.Другото е кой датчик на тази кола дава инфо към стрелката на таблото... има 2 температурни и нито един не реагира на късо...Нещо не ме кефи да остава 2те инсталации успоредно само и само да стане лесно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 30 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 Здрасти. Забравил съм вече повечето неща, защото колата не съществува(буквално) от почти две години вече 1. Компа беше под кората, под волана.Трудно, но му се намира място.2. Пускал съм, всичко беше 6.Никакви грешки, никакви странни стойности. Нямам черно на бяло обаче... 3. Компа си има букса за диагностика...Не си спомням цветовете на кабелите.Всеки, който разбира и 5% от диагностициране, ще се справи.4. Навътре остава снопа с кабели, който отива към Дигифанта(от кръглата букса със много кабели в нея)!?5. Това колело е намираемо. Астра Г съм писал по-горе.може и други хлОпели да имат.Търсиш да е с ел. инжекция.Има и БНВ-та с такива тригери.Не знам кодове на моторите, помних ги, но съм забравил...Функционално става не много трудно, красиво е въпрос на вкус.Инфо за Т ми даваше датчика, който е отзад на мотора(откъм купето)Кои две инсталации успоредно !?Моторната е само една-тази от АБФ, а всички останали кабели са си оригиналните инсталации за всичко останало. Нищо не се бърка или влияе кофти. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby_ Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 (Редактирано) АЦЕ има 3температурни датчика.... ти трябва да го знаеш много по добре и от менКоелела имат почти всички коли с ел инажекция след нам коя си година.... ама ако трябв ада сложа таков аот БМВ ще трябва да махна прения тампон на мотора... щото е по голямо от китайски логбуксата за диагностика .... не е вързана към компа... а минава през бущониерата преди да стигне до компа... Трябваха ми цветове на жиците но мисля че ще намеря коя е че тя е една.... по която се чете. Редактирано 25 Октомври 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 10 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 Да ти казвам ли цвета за K шината? Голфа L нямаили поне моя от 93-та двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 10 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 АЦЕ има 3температурни датчика....Коелела имат почти всички коли с ел инажекция...буксата за диагностика .... не е вързана към компа... а минава през бущониерата преди да стигне до компа... Ти ме пита, кой датчик ми е давал инфо на таблото, а не колко Тдатчика има общо...Тригер от Астра Г с мотор 1.4 - ето ти конкретна кола.Моргите са пълни с такива отпадъци.Мойта кола беше с друг мотор, после сложих 6А и му шибнах Дигифант-а.Имаше доста преправяния и беше преди повече от три години, нямам конкретен спомен за доста неща, но въпреки това не съм сигурен, че кабела за диагностика не идваше от ЕКУ-то.Да ти казвам ли цвета за K шината?Кажи му, аз не помня 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 Тре'а да сляза до кочината, намотал съм всички кабели от гоуфо на сноп върху масления филтър. Чакам вече година да пламна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване