dymbo Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 Първо ще ви пожелая весели празници , и после с моя проблем че нямам парно днеска си свалих жабката да видя дали ми работи клапата за топло и студено. Клапата се движи въпроса ми е някои които е разглобявал тази клапа да ми каже на снимката това ограденото може ли да превърти вътре на шлици ли е? Какво завърта клапа ли или кран за топлото . Клапата е предната от долу .My link Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 Не е възможно да превърти. Има пластмасови ограничители. Вътре има позиционер(потенциометър) ,чрез който се следи положението. Той се зацапв аи почва д агуби положение и да се чуди какво да прави. Отвори го, почисти и напръскай със спрей за електрически контакти. Успех и Весела коледа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dymbo Публикувано 25 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 А мога ли да го отворя на място, защото там е много неудобно и това съм го снимал като съм наврял телефона си там.От двата шестограма ли се отваря и после ще може ли да се затвори на място , пак казвам че клапата се върти ! Или да търся проблема другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 (Редактирано) на място не знам дали става, по-скоро-НЕ. МА тя се сваля елементарно на 1 или 2 винтчета беше. Малко е неудобно...ма ако с еналага-ще се навираш ! Ако го вибдаш, че си отваря и затваря нормално, не виждам защо търсиш проблема в неа? При мен беше запецнала, та я свалях и разглобявах. Не си описал къв точно е проблема, затова може само да се гадае къде да го търсиш ! За без парно причините може да са няколко. Загрява ли ти колата нормално, върти ли ти нормално антифриза в малкия кръг. Може да ти е запушено радиаторче...да не ти затваря термостат. Като загрее колата въобще ли нямаш топло....слабо ли е? Редактирано 25 Декември 2010 от Ivanu6ka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gaf4e Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 Има вариант клапата да се е еб..ла ,т.е. донапрена по нея да се е разложил и да си го издухал през въздоховодите, поне така беше на ГоУфа, би трябвало клапите да са еднотиипни, и се вади самата клапа взимаш алуминиево тиксо и всичко си идва на мястото, но на голф 3 с климатик се сваля цялото табло!!! Успех бате дано съм помогнал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dymbo Публикувано 26 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2010 Проблема ми е че духа леко топло колкото и да съм я карал ,на таблото показва 75, на 49 канал на климатроника показва 72 а на 51 канал показва 90.Мисля си че даже и да не загрява достатъчно ,пак трябва да духа топло но то едвам се усеща.Но щом клапата се движи значи проблема е другаде термостат , знам че е за смяна но мисля че и радиатора може би е запушен ,или както казва колегата от дунапрена нещо да е станало ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bah4o Публикувано 26 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2010 И аз имам същия проблем - колата е загряла, но парното не духа топло. Лятото дори направих промивка на радиаторчето на парното, но промяна няма. Съмненията ми са в същата тази клапа или "някои" температурен датчик в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dymbo Публикувано 27 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2010 Проблема ми е решен по следния начин свързвам двата маркуча за парното от двигателя с пвц тръбичка за вода , и пълня радиаторчето с кислол.След няколко часа ,на водоструика първо в единия отвор на радиаторчето после в другия пръскам около минута излезе нещо черно като ръжда. После пълня системата до горе с антифриз за да се обезвъздуши, и сега на 60гр. духа доста топло , щом без термостат колата повече от 70 гр не загрява и вътре в купето става жега, значи радиаторчето е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlyo Публикувано 14 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 За да не пускам нова тема, ще ползвам тази на колегата, но с малко по различен проблем. Та значи имам следния проблем: Когато натисна бутона на парното да духа в краката, започва да духа на стъклото. Все едно някое моторче не иска да превърти клапата. Другите два бутона - този за стъклото и този за централните духалки си работят нормално.Въпроса ми е следния: Дали бих могъл да се справя сам с пробелма? Ако да - КАК? Или ако мислите, че е прекалено сложна процедура, дайте съвет къде да търся помощ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mir4o9010 Публикувано 14 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 (Редактирано) аз като пусна да духа на стъклото,духа едновременно и на краката.някои знае ли как се оправя??? Редактирано 14 Юли 2011 от mir4o9010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts