Jump to content

Audi 81 B2 Coupe - Wiedergeboren


Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Ало ХИУСТЪН имаме ток...

66e2a9134658196.jpg c4b8a4134658295.jpg 347574134658327.jpg 489658134658351.jpg 1aab29134658371.jpg 9857d5134658396.jpg 20ae06134658412.jpg

Дори го накарах да препука за съвсем кратко, но остава проблема с захранването със бензин. За момента имам една- две алтернативи, но те няма да са това, което искам да сглобя. Тепърва ми предстоят много неща, за да тръгне въобще, а след това още много-много работа.

Редактирано от liubutu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, респект за труда и усилията по колата, но като ти харесва толкова голфа, да си беше купил голф...Ценното на старите аудита е, че са си стари аудита...Успех все пак!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, респект за труда и усилията по колата, но като ти харесва толкова голфа, да си беше купил голф...Ценното на старите аудита е, че са си стари аудита...Успех все пак!

:lol: Колега, няма да казвам, че си слагам турбина от IVECO , защото ще решиш, че си правя камион. И ако става въпрос за ръчките на мигачи и чистачки, сигурно си добре запознат със захващането към конзолата на волана? Просто няма как да сложа от Б4, а Б3 с MFA на дали ще намеря? А километража не е от голф, а от Corrado. А ако пък е за двигателя, ако го бях взел от Ауди 200 2.1турбо сигурно щеше да кажеш, че конструкцията или нещо друго не е както трябва?

Отговори ми, защо много наши колеги си слагат инжекцията от двигателя, който поставям аз??

Аз ще ти отговоря.

Всяка кола е съвкупност от двигател, ходова част, електроника и много други неща, които обаче за да заработят трябва или да си пасват или да се напасват, а след това пък е хубаво да е постигнат желания ефект.

Не съм сложил нещо ей-така без причина!

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика на б3/б4 да забодеш нещо от друга кола, друго е на класически автомобил да му промениш изцяло съдържанието...Силно се надявам да се получи нещо, от което ще си доволен от резултата.Накрая ще има толкова общо с ауди, колкото и корадо например...Мисълта ми е, че губиш автентичността на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стигнеш до двигателя дай снимки да видим как си решил проблема с входящите колектори.

Аз моите май пак ще ги режа да сочат малко надолу че продължава да ми опира двигателя в предния капак като карам на моторна спирачка и ме нерви.

Ако имаш нужда от колектори за рязане аз имам още едни изостанали в гаража

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да дееба, висок е :bia: ама има май възможност да ги кривна на 15-20 градуса надолу.

Ще се пробвам на вторите колектори явно

Още го обмислям. А колегата liubutu с нисък блок ли е събрал мотора ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Първото което направих е да изрежа част от оребрението на капака, който така или иначе няма да е "автентичен" . Не забравяйте, че аз си заварявах захватните места на тампоните. Пуснах една идея мотора по-надолу, а за да не опира в предния мост го подрязах и него. Капака естествено няма да остане неоребрен, просто ще ги преместя така, че да не пречат. По нататък капака ще е от стъклопласт и със сигурност ще оставя повече място за смукателите.

Колкото до рязането на колектори знам, че ефекта е много добър. Режи смело ама хубаво ги измисли, че който ги заваря да не види зор да ги напасне, а и вътре да няма много ръб.

За автентичноста на колата ще отговоря на Колегата DOMINATOR, че ако не я бях купил аз щяха да я купят от вторични съровини и сигурно щяха да направят хубави тигани китайците от нея.

Редактирано от liubutu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Давай напред!

Подозирам че няма да може да затвориш капака с този двигател и този колектор, поправи ме ако греша...

Иначе ако ли не некви ниски тампони на матора или преправяне на колектора с някъв малък или нещо от сорта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм доволен от това, което успях да постигна до тук. Присъствах на събора тествах го, но скоростите не ми бяха добре, инсталацията ми беше в краката и предпочетох да не го юркам много още от първия път. Иначе колата се държа добре относно температура на масло и вода. Предстоят ми още много подобрения и дано до следващия събор да го имам в по-завършен вид само дето ще имам нужда от помощ за някои неща за напред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Помощ ще ми трябва само да го продам цяло или на части!!!

Първоначална цена 2200лв., очаквам предложения!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...