liubutu Публикувано 31 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2011 (Редактирано) Ало ХИУСТЪН имаме ток... Дори го накарах да препука за съвсем кратко, но остава проблема с захранването със бензин. За момента имам една- две алтернативи, но те няма да са това, което искам да сглобя. Тепърва ми предстоят много неща, за да тръгне въобще, а след това още много-много работа. Редактирано 31 Май 2011 от liubutu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 1 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 Колега, респект за труда и усилията по колата, но като ти харесва толкова голфа, да си беше купил голф...Ценното на старите аудита е, че са си стари аудита...Успех все пак! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubutu Публикувано 2 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2011 Колега, респект за труда и усилията по колата, но като ти харесва толкова голфа, да си беше купил голф...Ценното на старите аудита е, че са си стари аудита...Успех все пак! Колега, няма да казвам, че си слагам турбина от IVECO , защото ще решиш, че си правя камион. И ако става въпрос за ръчките на мигачи и чистачки, сигурно си добре запознат със захващането към конзолата на волана? Просто няма как да сложа от Б4, а Б3 с MFA на дали ще намеря? А километража не е от голф, а от Corrado. А ако пък е за двигателя, ако го бях взел от Ауди 200 2.1турбо сигурно щеше да кажеш, че конструкцията или нещо друго не е както трябва? Отговори ми, защо много наши колеги си слагат инжекцията от двигателя, който поставям аз?? Аз ще ти отговоря.Всяка кола е съвкупност от двигател, ходова част, електроника и много други неща, които обаче за да заработят трябва или да си пасват или да се напасват, а след това пък е хубаво да е постигнат желания ефект. Не съм сложил нещо ей-така без причина! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 2 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2011 Има разлика на б3/б4 да забодеш нещо от друга кола, друго е на класически автомобил да му промениш изцяло съдържанието...Силно се надявам да се получи нещо, от което ще си доволен от резултата.Накрая ще има толкова общо с ауди, колкото и корадо например...Мисълта ми е, че губиш автентичността на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 2 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2011 Като стигнеш до двигателя дай снимки да видим как си решил проблема с входящите колектори.Аз моите май пак ще ги режа да сочат малко надолу че продължава да ми опира двигателя в предния капак като карам на моторна спирачка и ме нерви.Ако имаш нужда от колектори за рязане аз имам още едни изостанали в гаража Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 да дееба, висок е ама има май възможност да ги кривна на 15-20 градуса надолу.Ще се пробвам на вторите колектори явноОще го обмислям. А колегата liubutu с нисък блок ли е събрал мотора ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubutu Публикувано 3 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 (Редактирано) Първото което направих е да изрежа част от оребрението на капака, който така или иначе няма да е "автентичен" . Не забравяйте, че аз си заварявах захватните места на тампоните. Пуснах една идея мотора по-надолу, а за да не опира в предния мост го подрязах и него. Капака естествено няма да остане неоребрен, просто ще ги преместя така, че да не пречат. По нататък капака ще е от стъклопласт и със сигурност ще оставя повече място за смукателите. Колкото до рязането на колектори знам, че ефекта е много добър. Режи смело ама хубаво ги измисли, че който ги заваря да не види зор да ги напасне, а и вътре да няма много ръб. За автентичноста на колата ще отговоря на Колегата DOMINATOR, че ако не я бях купил аз щяха да я купят от вторични съровини и сигурно щяха да направят хубави тигани китайците от нея. Редактирано 3 Юни 2011 от liubutu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubutu Публикувано 3 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Тук ясно се вижда как стои двигателя в коша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 7 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 Давай напред! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 7 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 Давай напред!Подозирам че няма да може да затвориш капака с този двигател и този колектор, поправи ме ако греша...Иначе ако ли не некви ниски тампони на матора или преправяне на колектора с някъв малък или нещо от сорта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 7 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 Абе не е много добро решение, да се намаля обема на колектора...Не питай, откъде знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubutu Публикувано 13 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2011 Много съм доволен от това, което успях да постигна до тук. Присъствах на събора тествах го, но скоростите не ми бяха добре, инсталацията ми беше в краката и предпочетох да не го юркам много още от първия път. Иначе колата се държа добре относно температура на масло и вода. Предстоят ми още много подобрения и дано до следващия събор да го имам в по-завършен вид само дето ще имам нужда от помощ за някои неща за напред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubutu Публикувано 11 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2011 Помощ ще ми трябва само да го продам цяло или на части!!! Първоначална цена 2200лв., очаквам предложения!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubutu Публикувано 1 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2011 Явно се свършиха хората дето искат да имат B2 купе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Ангелов Публикувано 5 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2012 аз искам б2 купе-но!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване