bobyclima Публикувано 20 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2011 Колеги и аз го имам този проблем но само на студен мотор държи 2100 че и повче обороти после се оправя но пък държи нестабилни на загрят мотор800-1000-900 с собственно мнение, по светофарите някои път като спирам и изклуча от скорост направо си падат до500 и пак се вдигат много тъпо и много странно.Колата се кара основно на гас АБТ мотор моно 2000. Моля за идеи и съвети.Явно сме много с този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2011 (Редактирано) Високи/нестабилни обороти се получават при смучене на въздух.Като се тръгне по пътя на въздуха се проверява всичко и се открива проблема.1. дебитомер - може да засяда клапата или да са износени пътечките.2. моторче празен ход - може самото моторче да заяжда (чисти се или се сменя, ако е износено); - може компютъра да го управлява погрешно: - датчика за позиция на дросела (ТПС) е повреден - износен или счупен; - температурен датчик показва грешно.3. Спукан маркуч преди или след дросела.Ако проблемът се проявява само на едно гориво - за бензин се проверява горивен регулатор, 5-та дюза, самите дюзи (за мех. инжекция има отделна тема)за газ - мембрани на изпарителя.При карбуратор се почва от тампона под него. Тук е възможен проблем и от вакуум регулатора на аванса.Ако успеете да се свържите с Вагком - половината диагностика е свършена, без мултицети, таблички и приспобления.Макар и редки, има случаи на изгаряне на комютъра.едит: нещо форматирането на текст на работи. Редактирано 20 Февруари 2011 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobyclima Публикувано 20 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2011 Високи/нестабилни обороти се получават при смучене на въздух.Като се тръгне по пътя на въздуха се проверява всичко и се открива проблема.1. дебитомер - може да засяда клапата или да са износени пътечките.2. моторче празен ход - може самото моторче да заяжда (чисти се или се сменя, ако е износено); - може компютъра да го управлява погрешно: - датчика за позиция на дросела (ТПС) е повреден - износен или счупен; - температурен датчик показва грешно.3. Спукан маркуч преди или след дросела.Ако проблемът се проявява само на едно гориво - за бензин се проверява горивен регулатор, 5-та дюза, самите дюзи (за мех. инжекция има отделна тема)за газ - мембрани на изпарителя.При карбуратор се почва от тампона под него. Тук е възможен проблем и от вакуум регулатора на аванса.Ако успеете да се свържите с Вагком - половината диагностика е свършена, без мултицети, таблички и приспобления.Макар и редки, има случаи на изгаряне на комютъра.едит: нещо форматирането на текст на работи.Колега това си е всичко под въздушниа филтър ми се чини,не че знам кое кое е,ако може кажи от кое да започна и то къде се намира,и какво е "Вагком",като на простичко шофиорче по възможност :birthday: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2011 Вагком е аматьорския софтуер за диагноститка на Ауди/ФВ. Проблемът е че не всяка версия успява да се свърже с по-старите компютри.Поста ми не е ръководство за ремонт, а обощено дава само насоката в която да се търсят проблемите с повишаване на оборотите. Конкретно АБТ не съм виждал и на картинка.Опитът ми с Ауди 80/90 се изчерпва с моторите НГ, 6А, АЦЕ, ПМ, АБК. Като на НГ и АЦЕ не съм имал никакви проблеми, просто съм се интересувал от устройството на инжекциона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stann4oo Публикувано 23 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 явно са доста нещата които трябва да се гледат но щом трябва ще гледаме и смятам да започна от мембраните на изп. защото не съм ги пипал от както съм я вземал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brok Публикувано 19 Май 2016 Доклад Share Публикувано 19 Май 2016 Здравейте колеги.Притежавам ауди 80/1,8 -90 коня/моно инжекция ,модел 89г.Имах следния проблем с оборотите на бензин и газ,от време на време особено сутрин когато го паля държи високи обороти 2000-2500 ,или вечер когато се прибирам от работа.Как го оправих този проблем-изключих акумулатора и после пак го включих,запалих колата да работи на място 2-3 мин.,и сега всичко е както преди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване