Jump to content

Държи високи обороти. Идеи?


stann4oo

Recommended Posts

Колеги и аз го имам този проблем но само на студен мотор държи 2100 че и повче обороти после се оправя но пък държи нестабилни на загрят мотор800-1000-900 с собственно мнение, по светофарите някои път като спирам и изклуча от скорост направо си падат до500 и пак се вдигат много тъпо и много странно.Колата се кара основно на гас АБТ мотор моно 2000. Моля за идеи и съвети.Явно сме много с този проблем. :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Високи/нестабилни обороти се получават при смучене на въздух.

Като се тръгне по пътя на въздуха се проверява всичко и се открива проблема.

1. дебитомер - може да засяда клапата или да са износени пътечките.

2. моторче празен ход

- може самото моторче да заяжда (чисти се или се сменя, ако е износено);

- може компютъра да го управлява погрешно:

- датчика за позиция на дросела (ТПС) е повреден - износен или счупен;

- температурен датчик показва грешно.

3. Спукан маркуч преди или след дросела.

Ако проблемът се проявява само на едно гориво -

за бензин се проверява горивен регулатор, 5-та дюза, самите дюзи (за мех. инжекция има отделна тема)

за газ - мембрани на изпарителя.

При карбуратор се почва от тампона под него. Тук е възможен проблем и от вакуум регулатора на аванса.

Ако успеете да се свържите с Вагком - половината диагностика е свършена, без мултицети, таблички и приспобления.

Макар и редки, има случаи на изгаряне на комютъра.

едит: нещо форматирането на текст на работи.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Високи/нестабилни обороти се получават при смучене на въздух.

Като се тръгне по пътя на въздуха се проверява всичко и се открива проблема.

1. дебитомер - може да засяда клапата или да са износени пътечките.

2. моторче празен ход

- може самото моторче да заяжда (чисти се или се сменя, ако е износено);

- може компютъра да го управлява погрешно:

- датчика за позиция на дросела (ТПС) е повреден - износен или счупен;

- температурен датчик показва грешно.

3. Спукан маркуч преди или след дросела.

Ако проблемът се проявява само на едно гориво -

за бензин се проверява горивен регулатор, 5-та дюза, самите дюзи (за мех. инжекция има отделна тема)

за газ - мембрани на изпарителя.

При карбуратор се почва от тампона под него. Тук е възможен проблем и от вакуум регулатора на аванса.

Ако успеете да се свържите с Вагком - половината диагностика е свършена, без мултицети, таблички и приспобления.

Макар и редки, има случаи на изгаряне на комютъра.

едит: нещо форматирането на текст на работи.

Колега това си е всичко под въздушниа филтър ми се чини,не че знам кое кое е,ако може кажи от кое да започна и то къде се намира,и какво е "Вагком",като на простичко шофиорче по възможност :birthday: :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вагком е аматьорския софтуер за диагноститка на Ауди/ФВ. Проблемът е че не всяка версия успява да се свърже с по-старите компютри.

Поста ми не е ръководство за ремонт, а обощено дава само насоката в която да се търсят проблемите с повишаване на оборотите. Конкретно АБТ не съм виждал и на картинка.

Опитът ми с Ауди 80/90 се изчерпва с моторите НГ, 6А, АЦЕ, ПМ, АБК. Като на НГ и АЦЕ не съм имал никакви проблеми, просто съм се интересувал от устройството на инжекциона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно са доста нещата които трябва да се гледат но щом трябва ще гледаме и смятам да започна от мембраните на изп. защото не съм ги пипал от както съм я вземал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Здравейте колеги.Притежавам ауди 80/1,8 -90 коня/моно инжекция ,модел 89г.Имах следния проблем с оборотите на бензин и газ,от време на време особено сутрин когато го паля държи високи обороти 2000-2500 ,или вечер когато се прибирам от работа.Как го оправих този проблем-изключих акумулатора и после пак го включих,запалих колата да работи на място 2-3 мин.,и сега всичко е както преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...