kirkata77 Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 Като е темата за турбина-малко офф. Аз пък забелязах моята,че свети като извадена от пещ. Та -А6-1.8Т --98г .Отварям капака да долея течност за чистачките-вечерта на тъмно и се уплаших-свети.Моментите са няколко-след малко по строго каране,но не и зверско-150-160 продължение на 20-ина минути.Някой си майстор каза,че било нормално,но на мене не ми се връзва.А дали кофти катализатор-задръстен -не оказва влияние на този ефект?ПП-на мен лично не ми харесва как върви-спъната ми е нещо и се развива след 3500-4000 оборота.Не съм я карал на доктор,а и е на 270 000.Някакви идеи? Не открих подобна тема -затова спамя тук и се извинявам на колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 5 Март 2011 Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 Аз пък забелязах моята,че свети като извадена от пещ. Нормално е да става червена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_marinov Публикувано 5 Март 2011 Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 Като е темата за турбина-малко офф. Аз пък забелязах моята,че свети като извадена от пещ. Та -А6-1.8Т --98г .Отварям капака да долея течност за чистачките-вечерта на тъмно и се уплаших-свети.Моментите са няколко-след малко по строго каране,но не и зверско-150-160 продължение на 20-ина минути.Някой си майстор каза,че било нормално,но на мене не ми се връзва.А дали кофти катализатор-задръстен -не оказва влияние на този ефект?ПП-на мен лично не ми харесва как върви-спъната ми е нещо и се развива след 3500-4000 оборота.Не съм я карал на доктор,а и е на 270 000.Някакви идеи? Не открих подобна тема -затова спамя тук и се извинявам на колегата.колега нормално е топлата част на турбината да става червена но си махни и катализатора на тези километри със сигорност е задрастен яко и със сигорност повечето колеги не знаят че когато ръчкат колите си или карат продалжително време на високи обороти турбините им стават червени и повечето запалят сутрин гас гас и стигнат от точка а до точка б и изгасят веднага мотора а турбината през това време а станала направо оранжева не червена и като загасиш веднага мотора направо и ебаваш маиката за това след като си давал яко гас някаде като спреш не гаси веднага ами изчакаи една две минути колата да работи на празен ход и тогава гаси и няма да го имаш този проблем а и ще си запазиш турбината здрава за по дълго време Добър ден колеги.Имам 1 въпорс към Вас.Някой запознат може ли да напише какви са симптомите за развалена турбина, че имам някои съмнения за моята.Имам колата от 2 месеца.Наскоро се появи бял пушек от ауспуха.Четох в нета, че симптомите за заминала турбина са пушек и по-силен звук от турбото.Аз лично чувам моята турбина когато подавам газ и мислех, че е нормално, но четох по разни форуми мнения, че много колеги не чуват техните турбини и казват, че не е нормално да се чува ( при затворени прозорци ).Именно този бял пушек и звука ме стряскат малко и вече почвам да си мисля най-лошото ( проблем с турбината ) Нека някой който е на "ти" с тези неща да отговори и да каже има ли основания за притеснение. Благодаря Ви предварително за отговорите ! П.С.( Двигателят е 2.0 T - бензин ) !колега така немога да ти помогна ако искаш ела да и хвърля едно око ништо не ти струва 0889245041 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nod Публикувано 7 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2011 Препоръчайте моля сервиз да ми поледнат турбината да видим как е що е, че нещо не ми бачка мноо плавно а има некви замисляния при 3000 после около и след 4 000 оборота и т.н., дайтае съвет къде моат сда ми поледнат турбото?Колата е б5 1,8 т фейса! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nod Публикувано 10 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2011 Читав дианостик за турбини? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts