Jump to content

Къде са белезите за ангренажа на коляновия вал ?


pepi73

Recommended Posts

афб 2.5тди белези ангренаж по точно за колянов вал и обезвьждушаване гнп мерси предварително

Редактирано от pepi73
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

афб 2.5тди белези ангренаж по точно за колянов вал и обезвьждушаване гнп мерси предварително

Питаш ли ,или ни казваш нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като застанеш пред колата и погледнеш отдолу в дясната част на колата точно над картера има една тапа захваната с болче с глава мисля 10-ка ключе беше. Като свалиш капачката там се слага една шпилка около ф 8-10мм обаче външния отвор на блока е около ф 15-20 с други думи после на око или де да знам.... На разп.валове белезите точно в задната част на мотора там където от една(на едната глава има тапа, а от другата страна вакум помпа. Там може да намериш шайба с ф около 60мм дебела около 5мм мисля беше и си готов. На ГНП-то може и с бургия 8мм....Но при всички положения после центровка на помпа. Разп. валове са на изцяло раздвижни колела!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги имам едно проблемче не мога да намеря зацепването на коляновиа вал купих си зацепки,с главите нямам никькав проблем нагласени са зацепени ама това капаче на коляновия вал нещо не мога да го открия.Гледам отдолу в дясно над картера ама нисщо не намирам като капаче с болт.Мотора е АКН.И каде се зацепв по принцип на вала или на маховика. Благодаря предварително :respekt:

Редактирано от teki4a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да намерих го но при мен не е с ключе 10 а с шестограм.И така зацепих я сглобих я всичко е добре ама нещо не мога да иа запаля.Само препуква все едно само двата цилиндара се мачат да запалят ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тук. http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=163339

Дано ти свърши работа.

http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=163909

Редактирано от plamen7905
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като отвиеш тръбичките на всички 6 дюзи ли идва нафта? Центровката на ГНП-то как я направихте?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато кол.вал е защивтован, ГНП-то трябва също да се щивтова. На голямата тежка шайба отпред има един отвор в който се слага шпилка мисля 6мм беше. Ако си го направил това, би трябвало колата да запали. Сещаш се предполагам че за да можеш да щивтоваш помпата трябва да отпуснеш шайбата която я движи(тази която е пред ангр.колело на единия разп.вал. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това сам го направил и единственото нещо което се сещам което може да сам на правил е да не сам уцелил зацепката на вала кадето е вакум помпата. Понеже там са два прореза(които са на кръст)и да не сам го зацепил правилно.Макар че го вартях на ръка и не удари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери го. Там мисля че нямаше как да се обърка, но де да знам?? Ти предполагам си развил ангренажните колела на разп.валовете след като предварително си докарал мотора на бели, а не преди това. Защото ако е така няма как да си сгрешил с толкова много... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
  • 3 weeks later...

да не си завъртял коляновия вал на 180 градуса пак няма да пали

 

и като си вадил и двата вала сигурен ли си че си ги синхронизирал правилно  заштото  може н някои от клапаните да остават отворени   ако има не6то кадето не ти е ясно може да ми звъннеш 0896880434 с радост ште помогна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...