pepi73 Публикувано 26 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2011 (Редактирано) афб 2.5тди белези ангренаж по точно за колянов вал и обезвьждушаване гнп мерси предварително Редактирано 26 Февруари 2011 от pepi73 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 26 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2011 афб 2.5тди белези ангренаж по точно за колянов вал и обезвьждушаване гнп мерси предварителноПиташ ли ,или ни казваш нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 26 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2011 Нещо,неможах да разбера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepi73 Публикувано 27 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 питам колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttoonnyy Публикувано 27 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 На АFB май няма белези .Зацепва се сьс специализиран инстумент.Това разбира се е по книга, има и други начини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 27 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 Като застанеш пред колата и погледнеш отдолу в дясната част на колата точно над картера има една тапа захваната с болче с глава мисля 10-ка ключе беше. Като свалиш капачката там се слага една шпилка около ф 8-10мм обаче външния отвор на блока е около ф 15-20 с други думи после на око или де да знам.... На разп.валове белезите точно в задната част на мотора там където от една(на едната глава има тапа, а от другата страна вакум помпа. Там може да намериш шайба с ф около 60мм дебела около 5мм мисля беше и си готов. На ГНП-то може и с бургия 8мм....Но при всички положения после центровка на помпа. Разп. валове са на изцяло раздвижни колела!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepi73 Публикувано 3 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 (Редактирано) мерси колеги става и когато буталото на 3 цилиндьр е на горна мьртва Редактирано 3 Март 2011 от pepi73 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genitrans Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 Абе , то буталото си е на горна мрЪтва , ама маховика си мърда 1 см. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teki4a Публикувано 21 Април 2011 Доклад Share Публикувано 21 Април 2011 (Редактирано) Колеги имам едно проблемче не мога да намеря зацепването на коляновиа вал купих си зацепки,с главите нямам никькав проблем нагласени са зацепени ама това капаче на коляновия вал нещо не мога да го открия.Гледам отдолу в дясно над картера ама нисщо не намирам като капаче с болт.Мотора е АКН.И каде се зацепв по принцип на вала или на маховика. Благодаря предварително Редактирано 21 Април 2011 от teki4a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 21 Април 2011 Доклад Share Публикувано 21 Април 2011 На вала. Точно над стабилизатора е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teki4a Публикувано 29 Април 2011 Доклад Share Публикувано 29 Април 2011 Да намерих го но при мен не е с ключе 10 а с шестограм.И така зацепих я сглобих я всичко е добре ама нещо не мога да иа запаля.Само препуква все едно само двата цилиндара се мачат да запалят ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 29 Април 2011 Доклад Share Публикувано 29 Април 2011 (Редактирано) Виж тук. http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=163339Дано ти свърши работа.http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=163909 Редактирано 29 Април 2011 от plamen7905 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 29 Април 2011 Доклад Share Публикувано 29 Април 2011 Като отвиеш тръбичките на всички 6 дюзи ли идва нафта? Центровката на ГНП-то как я направихте? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teki4a Публикувано 29 Април 2011 Доклад Share Публикувано 29 Април 2011 Ами развивах ги и излиза нафта.А за центровката на ГНП-то там на зацепката и доколкото четох из форумите се прави на топал двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 1 Май 2011 Доклад Share Публикувано 1 Май 2011 Когато кол.вал е защивтован, ГНП-то трябва също да се щивтова. На голямата тежка шайба отпред има един отвор в който се слага шпилка мисля 6мм беше. Ако си го направил това, би трябвало колата да запали. Сещаш се предполагам че за да можеш да щивтоваш помпата трябва да отпуснеш шайбата която я движи(тази която е пред ангр.колело на единия разп.вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teki4a Публикувано 1 Май 2011 Доклад Share Публикувано 1 Май 2011 Всичко това сам го направил и единственото нещо което се сещам което може да сам на правил е да не сам уцелил зацепката на вала кадето е вакум помпата. Понеже там са два прореза(които са на кръст)и да не сам го зацепил правилно.Макар че го вартях на ръка и не удари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 1 Май 2011 Доклад Share Публикувано 1 Май 2011 Провери го. Там мисля че нямаше как да се обърка, но де да знам?? Ти предполагам си развил ангренажните колела на разп.валовете след като предварително си докарал мотора на бели, а не преди това. Защото ако е така няма как да си сгрешил с толкова много... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teki4a Публикувано 1 Май 2011 Доклад Share Публикувано 1 Май 2011 Да развивах ги защото сменях и валовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 1 Май 2011 Доклад Share Публикувано 1 Май 2011 Е щом си сменял валове задължително виж белезите отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teki4a Публикувано 2 Май 2011 Доклад Share Публикувано 2 Май 2011 Проверих ги и всичко си е както трябва.Но неще да запали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stojan83 Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 (Редактирано) a kade ...Писането на кирилица е задължително! Редактирано 14 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stojan83 Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 да не си завъртял коляновия вал на 180 градуса пак няма да пали и като си вадил и двата вала сигурен ли си че си ги синхронизирал правилно заштото може н някои от клапаните да остават отворени ако има не6то кадето не ти е ясно може да ми звъннеш 0896880434 с радост ште помогна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване