Jump to content

ауди 80 в4 малък проблем


Recommended Posts

Здравеите пиателчета и колеги,задавам следния въпрос: подлежи ли на ремонт уреда за темп. на водата в таблото,установих че има разлика от около 40 -45 tc сприамо реалната температура постигната в охладителната система, даите мнения и съвети,предварително Ви благодаря.:respekt::zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите пиателчета и колеги,задавам следния въпрос: подлежи ли на ремонт уреда за темп. на водата в таблото,установих че има разлика от около 40 -45 tc сприамо реалната температура постигната в охладителната система, даите мнения и съвети,предварително Ви благодаря.:steinigung::)

сменяш го с друго.. и си готов.. то и моето понякога не работи стрелката не помърдва.. .. разчитам на термостата :steinigung: .. да не стане някой сакатлък.. успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро на едно приятелче тук от форума му оправих таблото със същия проблем. Презапоих му спойките по таблото, поправих една скъсана писта и се оправи. Пробвай първо това преди да даваш пари за ново табло или датчик. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=96872&st=0&p=1484587&fromsearch=1entry1484587

Редактирано от Zdravkicha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По таблото всичко е на ред днес го свалях замерих и температурата на антифриза 90-93 гр. и вкючва перките и въпреки това ми показва не повече от65 на таблото,какво да правя?:icon_arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня точно как беше но до колкото си спомням уредът за температура и бензиномера от зад са с едни винтчета които се поокисляват и правят мизерий. Пробвай първо да направиш щателно почистване и презапойване както те посъветва колегата по-горе. Също така има едно като мощен транзистор с три ктачета е не помня какви трябваше да са му стойностите но и той правеше проблеми от окиси. Мисля, че беше на шлици и се зваляше та да може да се почисти.

П.п. Провери си и датчика за температура. Намира се на тройника който влиза в двигатея . Там датчиците са два единият е сив, другият син. Сивият е с три крачета. Мисля, че той даваше информация на компщтъра и включваше аварийната лампа а синият дава информация за t на уреда. Само дано да не те подведа кой какво изпълняваше. Одавна имах същият проблем и смених датчик и се оправи. Ако е датчик и се наложи да купуваш задължително си вземи и "О" пръстен за самия датчик да си го смениш иначе може да текне антифриз от страни. Имаше доста такива теми в които бяха опоменати и стойностите на датчика замерен с мултицет и причините за този проблем.

Редактирано от REPLAY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...