Stoimencho Публикувано 31 Март 2011 Доклад Share Публикувано 31 Март 2011 Тази вечер бях излезнал на разходка , всичко беше нормално. Колата не беше в движение за около час и половина , след този период паля на бензин , превключвам на газ всичко пак нормално минавам 2км. и ми забива муцуната на газ. Учуден паля пак минавам на газ да тръгна пак забива муцуната , иначе от място се изрязва на газ никви ядове , но като да тръгна и забива и гасне , и се прибрах на бензин никви ядове на бензин.Та въпроса ми е какво причинява това забиване и гаснене на колата на газ в движение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 31 Март 2011 Доклад Share Публикувано 31 Март 2011 Провери филтърчето на газовия клапан, предполагам, че е запушено. Друга възможност е да си сипал калпава газ. Хвърли и едно око на свещите ти дали имат нагар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoimencho Публикувано 31 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2011 Утре сутрин ще погледна , но за газта се съмнявам защото от 2 год. зареждам от една и съща бензиностанция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 31 Март 2011 Доклад Share Публикувано 31 Март 2011 И аз залагам на запушен филтър на газовия клапан. Тея симптоми са ми много познати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
power007 Публикувано 1 Април 2011 Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 А изпарител.... как са мембраните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen01 Публикувано 1 Април 2011 Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 Колега , а заредил ли си газ? Да не е останало само миризма и въздух. Извинявам се , аз един път така се заблудих. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoimencho Публикувано 1 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 Значи тази сутрин поизбърсах така хубаво дистрибуторната капачка , и завървя на газ всичко 6. Да , но има случей както си върви и изведнъж пак тръгва да гасне и прехвърля на бензин , иначе сега си пали работи нормално на газ , но още не е в оптимална форма както се вина..Сега ще кача 2 снимки ще помоля да ми кажете къде се подвизава газовият филтър да го видя и него и след това пак ще го мислим...Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoimencho Публикувано 1 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 Смених филтърчето , и засега е в отлично състояние , покарах я хубаво така и мисля че от това беше проблема.Имаме е колата от 10г. преди е караше баща ми и го попитах дали е сменяно някога това и той ми каза , че не е сменяно или поне не помни Изкарах към 1 схепичка струшки , а фитъра не можа да излезе цял беше се запекъл стабилно. И сега идва ред на друг въпро има ли някакви други газови филтри който се подменят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 1 Април 2011 Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 (Редактирано) Не би трябвало да има, може да погледнеш профилактично в изпарителя какво е състоянието на мембраните и гумичките и ако евентуално са заминали, да ги смениш, за да ти падне разходът надолу. Отделно е добре да сменяш въздушен филтър на 4 - 5 хиляди км - това също спомага за намаляне на разхода. Редактирано 1 Април 2011 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoimencho Публикувано 2 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2011 Днес сутринта отивам на кафе нормално , и си тръгвам вече и пак ми извърта същия номер :@ Съмнява ме да не би да е от свещите. Та по този случей искам да попитам кои свещи са най - добри за този двигател 2.0Е АБК.Чакам отговори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 2 Април 2011 Доклад Share Публикувано 2 Април 2011 Champion или NGK, попитай колегата KOKO 100 C4, аз си взех от него Champion EON 5 и съм доволен от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Април 2011 Доклад Share Публикувано 2 Април 2011 Може да имаш проблем с поплавъка в бутилката и от това да "забива" нос . От свещи ще работи на 3-ри цилиндъра и ще припуква (някой път и по-силно ). Ако не е обслужван изпарителя не е лошо да му погледнеш мембраните. Като "забива" въобще ли не работи на газ или работи само до 2000 оборота примерно и няма мощност? Ако въобще не работи може да имаш проблем с ел. инсталацията на АГУ-то - хлабава/клеясала "маса" или кабелна обувка на някой от ел. клапаните. Провери и автоматичния ключ за "студени" спойки или хлабави клеми на куплунга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoimencho Публикувано 10 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 Така мислих , че съм оправил проблема...Смених газовия филтър , мембраните на изпарителя смених , и колата 3-4 дни се държеше отлично. Вчера сутрин паля си нормално на бензин прехвърлям на газ минах 1-2км. и пак същата работа. На газ губи мощност и гасне след това , и се прибрах на бензин да е гарирам. Очаквам предложения... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 Виж като почне да "забива нос" дали не е "обледен" изпарителя. Другото нещо (ако си проверил всичко по ел. инсталацията на АГУ-то) остава да е поплавъка в бутилката. Все пак виж кога го прави и колко газ имаш в момента, примерно ако долееш дали не се оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoimencho Публикувано 11 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Тези дни съм на работа , но баща ми каза , че е кара и не му създава никакви проблеми , всичко било нормално. Какво трябва да се провери по АГУ-то , защото утре други ден дет се вика ще тръгна на някъде и ако не отстраня проблема баш в най - неподходящия момент ще се появи. Благодаря.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Април 2011 Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 Провери първо това, което съм написал ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване