Jump to content

Проблем с паленето на 2.5 ТДИ


gope7o

Recommended Posts

Скоро го ядох тоя филм с нафтова помпа....

Но намерих много знаещ и можещ човек в София.

Ето линк с цялата ми разправия около ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро го ядох тоя филм с нафтова помпа....

Но намерих много знаещ и можещ човек в София.

Ето линк с цялата ми разправия около ремонта.

SunShine, дай директно име, адрес и тел на човека да му се обаждат колегите и да не пишат едни и същи неща като теми, просто в търсачката ще намират решението на проблема в тази тема.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този майстор и с електронни помпи ли се занимава, или само механичн. На 5-та страница от темата на SunShine за ивекото му го има на човека телефона.

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го питал дали се занимава с новите поколения.

Телефона на инж. Дойчинов е 0896315981.

Най-добре си говорете с него, много отзивчив човек.

Обяснява така че да го разбере и лаик в областта на помпите.

Аз от цялата тая дандания накрая подкарах друга кола :flehan: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го питал дали се занимава с новите поколения.

Телефона на инж. Дойчинов е 0896315981.

Най-добре си говорете с него, много отзивчив човек.

Обяснява така че да го разбере и лаик в областта на помпите.

Аз от цялата тая дандания накрая подкарах друга кола :flehan: .

Привет,

Говорих по телефона с инж.Дойчинов - много коректен човек.

Помпите VP44 не може да тества, просто няма стенд за това. Всички механични проблеми може да отстрани, НО с електрониките на по новите помпи не се занимава.

Насочи ме към негов студент, който разполага с необходимото оборудване, но с оговорка че " ... да ми дадат цигулката на Паганини, не значи че ще мога да свиря .....)

:) готин свеж чичак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Привет,

Теча беше от един болт, който стой от лявата страна на помпата по поска на движение, но за да се види се наложи да се свали всмукателната тръба.

На болта (позиция 393 - доста дълъг шестограм "еврейски") е наденато едно "О" пръстенче (поз.392), под него има подложна шайба (394).

https://docs.google....xRzg/edit?pli=1

Не съм сигурен каква е ролята на този болт, но въпросното "О" пръстенче е специфично и доста трудно майсторите са го намерили.

На другия ден отивам след обяд да си взема колата тръгвам 1-2 км. до Практикер, после Техномаркет .... излизам след 30 мин. отдолу МОРЕ от нафта. Маркучето (тъничкото) за обратната нафта от левите цилиндри се извадило и от самата помпа шуртят реки. Псувам, слагам маркучето, майсторетата си заминали, карам си у дома. Днес се получи същото, махнах електрическият клапан на обратната нафта (БГ тунинг заради изчезването на нафтата обратно в резервоара, виж. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=65281&st=80, снимки http://bparvanov.snimka.bg/automobiles/audi-2-5-tdi.668128.26846687).

Изхвърлих и клапан и маркучи и му сложих нов хубав маркуч (Semperite). Явно клапана дава фира в резултат при работещо ДВГ затваря, от там търси къде най-лесно да избие и започва нафтошуртене.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ. Помпа VP44 се ремонтира в СПЕЦИАЛИЗИРАН сервиз който ЗАДЪЛЖИТЕЛНО разполага със ИСТИНСКИ стенд за тестване (вакум, налягания, управление и т.н.) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

ОТИДИ В BOHS без значение в кои от всичките и кажи да ти измерят оборотите на коляновия вал на топал старт и не трябва да има увеличаване на оборотите затова го провери да знам защото имахме сащия проблем на сащото ауди и излезе проблем при стартовото запалване.Имам един приятел в София които може да ти преинсталира софтоера и пак ще стане :zustimm: но парво ми кажи за оборотите защото там му е проблема .Просто в България няма маистори за тези коли чакам отг.

Привет,

Днес ми остана време да ходя по сервизи. Затоплянето (и спането до късно) доведе до това че при палене НЕ включва свещите и трудно (първо въртене за 6-8 секунди) пали дори и сутрин.

Сервиз София дизел център -

1. помпата е ОК. Има малко възможност за прецизиране на центровката - малък аванс. (помпата е ремонтирана преди 6 месеца и има още 6 гаранция). Сменени маркучи и т.н. (няма въздух).

2. Има малко забавяне на въртенето при топъл старт. (стартера е рециклиран преди 6 месеца).

3. Проверка на акумулатора на бул. България - от 800А пуска 756А, волтовете наред, с два уреда тества човека - каза акумулатора е ОК (произведен 2010 Варта 90Ah).

А сега на къде?

АКЕ, 2003

Редактирано от bparvanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...