kkassabow Публикувано 15 Май 2006 Доклад Share Публикувано 15 Май 2006 Здравейте колеги!.От една година насам колата на 4-та и 5-та предавка над 3000 оборота прекъсва и след като върнеш газта и подадеш отново се оправя.Особенно често го прави при рязко ускорение и на баир.Сменях всички филтри няколко пъти,но няма ефект.Попитах във форума къде да ида на диагностика и те ми препоръчаха Мишо.Момъка е готин,но ми каза,че проблема е от ниско налягане на турбото.Сигурно някои от маркучите изпускал.Ако знаеше ,че седмица преди да ида при него на връщане от Пловдив скъсах напълно маркуча които от кулера влиза в смукателния колектор и нямаше такъв ефект едва ли би го казал.Имам съмнения ,че може и цетката на резервоара да е запушена и да не стига гориво.Страх ме е да ида където и да било ,защото съм се напатил от пишман майстори.Бих се радвал ,ако някой може да даде някакъв съвет или да ми препоръча проверено място за диагностика.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 15 Май 2006 Доклад Share Публикувано 15 Май 2006 Здравей ,и при мен по някога го прави това по скоро- придърпване при ускорение най вече.Миналата седмица се получи като пътувах към София.Абсолютно съм сигурен че причината не е в турбината,имам чувството че сякаш в даден момент горивото не стига,досега ми се е случвало да го прави това поне два ,три пъти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 15 Май 2006 Доклад Share Публикувано 15 Май 2006 (Редактирано) Пичове не съм дизел ама като знам бензина каква боза е.... Толкова ли сте сигурни в качството на горивото дето го сипвате? Що не пробвате с някоя добавка преди да си чупите колите по майстори? Редактирано 15 Май 2006 от Satriani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkassabow Публикувано 15 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2006 При мен го прави доста по често.При рязко ускорение около2800-3200 оборота колата забива муцуна и колкото и да подаваш газ нищо.Връщам педала и подавам отново и се оправя,но за жалост не всеки път.Някои казват ,че било от дебитомера,но имам съмнения че е тои.Колата върви много добре и харчи перфектно 7.8 при градски условия в Софииските задръствания.Но този проблем си е страшничък,защото един път ми го направи при изпреварване ,а от дръгата страна идваше кола.Не знам къде да отида. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkassabow Публикувано 15 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2006 Забравих да спомена,че няма добавка която да не съм опитал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 15 Май 2006 Доклад Share Публикувано 15 Май 2006 И аз бухам разни добавки в тая пумия дето ни я дават за нафта ама ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubo Публикувано 15 Май 2006 Доклад Share Публикувано 15 Май 2006 Опааа,станахме 3-ма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 15 Май 2006 Доклад Share Публикувано 15 Май 2006 Ха сега де,хронично заболяване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 15 Май 2006 Доклад Share Публикувано 15 Май 2006 (Редактирано) Welcome to the real world....... Съжалявам ама от тук нататък сте вие колеги. От дизели разбирам точно колкото индианец от пишеща машина.Дано си решите проблема. Редактирано 15 Май 2006 от Satriani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirchi Публикувано 15 Май 2006 Доклад Share Публикувано 15 Май 2006 Това нещо май е зараза за тези коли. Моята е същата и я карам вече 3 година и какволи несам правил, кадели несам ходил и нема оправия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkassabow Публикувано 16 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2006 Мисля да сваля резервоара и да изчистя цетката.Пък после ще видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 16 Май 2006 Доклад Share Публикувано 16 Май 2006 Пробвайте и супердизел на околовръстното, аз съм много доволен от работата им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 16 Май 2006 Доклад Share Публикувано 16 Май 2006 При мен го има същото като проблем - А4, 1.9ТДИ. Само че аз имам една сурия други проблеми, за които ще пиша като ги оправя и които може би са свързани с тая мизерия. Иначе, при всичко друго изправно, Мишо и Жоро от Суходол ми споменаваха за клапан на турбото или ниско налягане поради някаква причина. Компютърът автоматично го изключва турбото като падне налягането, аз поне така разбрах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 16 Май 2006 Доклад Share Публикувано 16 Май 2006 Бате Весо що говориш с догадки,я раздуй какво става ,какви са и проблемите на чинията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 16 Май 2006 Доклад Share Публикувано 16 Май 2006 Бате Весо що говориш с догадки,я раздуй какво става ,какви са и проблемите на чинията?←Срам ме е! Защото въпреки, че си знаех някои работи си турих таралеж и гащите. Компресия между 20 и 22 и аванс като на Голф 2 (поради определена причина), другото - тия дни като го отворят двигателя и се види окончателната присъда. Развитието ще бъде в моята стара тема "Защо не ми пали понякога колата". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkassabow Публикувано 16 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2006 Пробвайте и супердизел на околовръстното, аз съм много доволен от работата им.←Даи малко повече подробности за супер дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 16 Май 2006 Доклад Share Публикувано 16 Май 2006 Ами намира се между шосето на драгалевци и симеоновско, от страната на витоша на около 200 метра от драгалевското шосе. Няма записване, отиваш и чакаш или си оставяш колата. За неща по горивната уредба на дизелови аудита (тоест Бош) са много добри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ssson Публикувано 30 Април 2008 Доклад Share Публикувано 30 Април 2008 малко не ми е в час турбинката и по точно управлението,като си набирам спокойно набира си ам не както требе, като върна газта на 2500 об. и подам пак става самолет,при ускорение не плавно пак си бега,назнам смених всички вехти маркучета по оправлението на клапаните,преди забиваше на 3500 а сега е добре в това отношение.нямям времве ама сам планувал едно посещение при колегата дани от монтана да я види тая ваг история,някой ако има друга идея да свирка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitakaa Публикувано 30 Април 2008 Доклад Share Публикувано 30 Април 2008 ами и аз карам дизеларка,ама да чукам на дърво,още при мен не се е проявил тоя проблем,ама знам че забиването на "моцуната" се дължи на проблем във вкуумните маркучи (или просто ви е опъната ръчната ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване