Jump to content

Проблем с B4 1.9 TDI


kkassabow

Recommended Posts

Здравейте колеги!.

От една година насам колата на 4-та и 5-та предавка над 3000 оборота прекъсва и след като върнеш газта и подадеш отново се оправя.Особенно често го прави при рязко ускорение и на баир.Сменях всички филтри няколко пъти,но няма ефект.Попитах във форума къде да ида на диагностика и те ми препоръчаха Мишо.Момъка е готин,но ми каза,че проблема е от ниско налягане на турбото.Сигурно някои от маркучите изпускал.Ако знаеше ,че седмица преди да ида при него на връщане от Пловдив скъсах напълно маркуча които от кулера влиза в смукателния колектор и нямаше такъв ефект едва ли би го казал.

Имам съмнения ,че може и цетката на резервоара да е запушена и да не стига гориво.

Страх ме е да ида където и да било ,защото съм се напатил от пишман майстори.

Бих се радвал ,ако някой може да даде някакъв съвет или да ми препоръча проверено място за диагностика.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей ,и при мен по някога го прави това по скоро- придърпване при ускорение най вече.Миналата седмица се получи като пътувах към София.Абсолютно съм сигурен че причината не е в турбината,имам чувството че сякаш в даден момент горивото не стига,досега ми се е случвало да го прави това поне два ,три пъти B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове не съм дизел ама като знам бензина каква боза е.... Толкова ли сте сигурни в качството на горивото дето го сипвате? Що не пробвате с някоя добавка преди да си чупите колите по майстори?

Редактирано от Satriani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го прави доста по често.При рязко ускорение около2800-3200 оборота колата забива муцуна и колкото и да подаваш газ нищо.Връщам педала и подавам отново и се оправя,но за жалост не всеки път.Някои казват ,че било от дебитомера,но имам съмнения че е тои.Колата върви много добре и харчи перфектно 7.8 при градски условия в Софииските задръствания.

Но този проблем си е страшничък,защото един път ми го направи при изпреварване ,а от дръгата страна идваше кола.

Не знам къде да отида.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Welcome to the real world.......

Съжалявам ама от тук нататък сте вие колеги. От дизели разбирам точно колкото индианец от пишеща машина.

Дано си решите проблема.

Редактирано от Satriani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това нещо май е зараза за тези коли. Моята е същата и я карам вече 3 година и какволи несам правил, кадели несам ходил и нема оправия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвайте и супердизел на околовръстното, аз съм много доволен от работата им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го има същото като проблем - А4, 1.9ТДИ. Само че аз имам една сурия други проблеми, за които ще пиша като ги оправя и които може би са свързани с тая мизерия.

Иначе, при всичко друго изправно, Мишо и Жоро от Суходол ми споменаваха за клапан на турбото или ниско налягане поради някаква причина. Компютърът автоматично го изключва турбото като падне налягането, аз поне така разбрах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате Весо що говориш с догадки,я раздуй какво става ,какви са и проблемите на чинията?

Срам ме е! :P Защото въпреки, че си знаех някои работи си турих таралеж и гащите. :D Компресия между 20 и 22 и аванс като на Голф 2 (поради определена причина), другото - тия дни като го отворят двигателя и се види окончателната присъда. Развитието ще бъде в моята стара тема "Защо не ми пали понякога колата". :P<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами намира се между шосето на драгалевци и симеоновско, от страната на витоша на около 200 метра от драгалевското шосе. Няма записване, отиваш и чакаш или си оставяш колата. За неща по горивната уредба на дизелови аудита (тоест Бош) са много добри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

малко не ми е в час турбинката и по точно управлението,като си набирам спокойно набира си ам не както требе, като върна газта на 2500 об. и подам пак става самолет,при ускорение не плавно пак си бега,назнам смених всички вехти маркучета по оправлението на клапаните,преди забиваше на 3500 а сега е добре в това отношение.нямям времве ама сам планувал едно посещение при колегата дани от монтана да я види тая ваг история,някой ако има друга идея да свирка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами и аз карам дизеларка,ама да чукам на дърво,още при мен не се е проявил тоя проблем,ама знам че забиването на "моцуната" се дължи на проблем във вкуумните маркучи (или просто ви е опъната ръчната :respekt: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...