Jump to content

1.9 TDI притропване след смяна на маховик с твърд(едномасов)


Chobanov

Recommended Posts

Здравейте колеги, днес смених вече изхабилия се съединител, притискател, маховик, феродов диск и лагер помпа.

Реших да сложа твърд(едномасов) вместо демферния.

Всичко е 6 педала стана мекичък скоростите влизат много добре, вибрациите поизчезнаха, но сега се чува странно дрънчене лекичко, като натисна педала на съединителя спира.

Доляхме и 400гр оригинално масло 75w90 castrol в скоростите.

Но шумчето си стой, някъкви идей колеги?

Мотора е АSZ помпа дюза.

Редактирано от Chobanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

феродовият диск демпферен ли е или не

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако и двата диска нямат демпферни пружини, ще строшиш трансмисията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера дали е добре застопорен към вилката? Виждал съм няколко оригинални феродови диска на В3 и В4 на около 380 000- 400 000 км, в които имаше още "хляб"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как по точно ще окоти кутията... нито е първия нито последния който е правил тази интервенция ... и все пак има коли като Ауди а3 ТДИ 90 коня с код на мотора AGR които излизат от завода с едномасов маховик...

Редактирано от rangel_dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рангеле, тази кола е констуирана от Немски инДженери с демпферен маховик!!! Не ми я сравнявай с АДР и т.н. Комплекта с демпферен маховик на Закс е около 900 лв. с отстъпка и се сменя горе-долу веднъж в живота на колата, така че не си струват тези заместители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега първо не е сравнявам с АДР а с АГР който също е дизелов мотор... и комплектчето ти на закс за 900 лв ще издържи точно годинка на тези нютони и коне... Немските инженерчета освен за пари ,за друго не са го измислили демпферното маховиче...

Редактирано от rangel_dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплектчето ми кара вече 4 години /100К км/ а оригиналното маховиче 250К + още 50К след като го подарих на закъсал приятел! Много познати чупиха кутии заради тая схема, не си правя вятър на клавиатурата! Колко струва комплектчето на Валео с твърдия маховик?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едвали са счупили кутия точно заради този комплект но няма значение... и тук въпроса не е в цената , а в това че е по здрав от демпфера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значение има кой е по здрав като ще го смениш само веднъж докато колата е в теб.

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм карал Ауди А3 ТДИ на 180 коня с маховик от G60/ABF/1Z и то близо 50 000 км .... така си и продадох колата ... скорости проблем никакъв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола е с лагер-помпа и няма вилка/жило. Според мен си сгрешил с тази конверсия и може да си окотиш кутията.

Не е ли на принципа на надлъжните мотори на Ауди?Според мен причината за стържене може да е легера,а може и друго да е.Дано да е дреболия,че на кои му се разглобява всичко наново.Мисля,че колегите Rangel и Passi са прави,важното е единия диск да е демпферен и да убива ударите/вибрациите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм съгласен с колегата "Williams"!!! Щом е направено с  демпферен маховик от завода, значи трябва да е така!!!

Аман от побългаряване, всички се опитваме да сме по-умни от инженерите ама после ни боли главата!!! Разликата в цената между комплект заместител с твърд маховик и с комплект с демпферен

маховик е от 150 лв. до 300 лв. не си заслужава за тези пари да се занимавам после с куп глупости!!! Но, разни хора разни идеали!!! Не може да казваш на човек как да си счупи колата!!!

Редактирано от rafeelo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се отказал да споря отдавна на тая тема! Щом има хора, които сравняват феродов диск с демпферни пружини и двумасов маховик и си мислят, че е едно и също...............няма смисъл просто!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно колко ще изкара един демпферен маховик.......... не знам, но от както сам сменил маховик + съединител сам минал около 80000км от Септември 2013 година и съм с чип и се кара безпощадно и не е мръднал до сега!!! Пък и да се прецака, ама много скъп бил......пуками по-добре по колата да си давам парите от колкото за здраве!!! Пичове не се впрягайте толкоз на тези коли.... тропа или скърца няма значение увеличаваш CD-то и шумовете изчезват!!! Само газ на тези коли!!! Поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...