Jump to content

Главата на инжекциона


Recommended Posts

Проблемът:

От 3-4 месеца колата (от подписа) започна да пали трудно. Отначало само когато е топла, а в последствие си искаше минимум 6-7 солидни завъртания. Палеше нормално единствено в случаите, когато е престояла в гаража за около 2 денонощия. След такъв престой колата пали от четвърт.

В Понеделник сутринта я закарах в БОШ-а на Симеоновско шосе (ЮВЕ нещо си беше). Обадиха ми се преди края на работното време да ме питат дали ми трябва колата, ако не - да я оставя да я пробват как ще запали сутринта. Понеже бачкам до 19:00 ходих да я взема едва тази сутрин.

Какво ми обясниха:

Като превключа на газ ми се изключвала ГНП и главата на инжекциона оставала суха. Вътре имало една мембран (както каза човека "по-тънка от капут"), която от топлината се била втвърдила и не пускала гориво, когато и колкото трябва. Човека каза, че е регулирал ръчно подаването на гориво (от някакво клапанче или нещо такова - намира се на инжекциона от страната на двигателя) до някакво компромисно положение. Сега колата пали от първия път след много кратко завъртане, но на светофара на Симеоновско и Яворов пушеше повече от автобус 67.

Решението:

- Да се смеи главата на инжекциона.

Въпросите:

- има ли смисъл да я търся по моргите тая пуста глава? Уговорка за връщане на неработеща част купена от морга не се постига лесно, а в сервиза ми казаха приблизителна цена 150-200 лв. втора ръка и около 400 за нова. Веднъж се опитах да мина евтино с правен маркуч на хидравликата и вместо 450 похарчих 600 лв. (форума го открих, след като сложих правения маркуч). Не ми се ще да повтарям същата грешка.

- възможно ли е това да е причината за нестабилните обороти на празен ход? Доста от колегите го имат тоя проблем май, а малко от тях са го разрешили (въпреки, че като се замисля проблема го имам и на газ).

- имате ли някакви препоръки преди да съм скочил от джоба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля, че тия от сервиза са в грешка. Сам казваш, че колата пали от раз, когато е на топло.Ако действително въпросната мембрана се е "удървила", то тя и при топло и студено ще работи по един и същ начин. Търси други майстори, ако след интервенцията на последните не е късно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ме разбрал правилно. В началото палеше трудно само, когато е топла. После започна и на студен двигател да прави проблеми и палеше нормално единствено, ако е престояла (в гаража - вън не съм я пробвал) минимум 2 денонощия без да е палена.

"Последните" не са правили нищо по нея. Само някаква настройка, която може да се върне обратно.

Редактирано от koko_plioko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да се ремонтира това нещо? Това ограденото с червено не е ли ремонтен комплект или нещо такова?

post-4486-1165491394_thumb.png

Някой може ли да провери, каква е цената на тези неща?

Редактирано от koko_plioko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз продължавам да си пиша сам (да бутна малко нагоре темата) пък дано някой ми обърне внимание :respekt:

Откакто пипнаха тоя регулатор на налягането, оборотите почти спряха да танцуват. Сега се заиграват съвсем леко около (920-950 да речем). Това е.

Поздрави!

П.П. От време на време ще понаписвам нещо. Ще държа темичката по-горе, а и ще ви информирам как се развиват нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все ми се струва, че много пипаш там където не се пипа. Но ако се поразровиш по форума, преди около година имаше такава тема. Та в нея, авторът беше описал проблема си и беше сменил уплътнения по главата на инжекциона/разпределителя/ .

Редактирано от bojo06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам какво имаш предвид. Аз никъде нищо не съм пипал. По принцип съм изчел почти целия форум но не се сещам за тази тема. Сега обаче ще я потърся задължително.

Поздрави!

Редактирано от koko_plioko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тая буца (на картинката горе номер 2) току що от Аутотехника ми казаха цена 2570 лв. :(;):hilezh:;)

Ще се ходи по моргите явно!

Мисля обаче, че на мен не ми трябва цялата буца. Тя включва и тоя регулатор на налягането + частта, на която се захваща регулатора (май е отделна част). На мен май ми трябва само капачката. Утре ще питам, кое точно ми трябва и после най вероятно ще ходя да се гръмна.

Айде със здраве!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не я намериш, защото преди време беше направена реконструкция на форумния изглед и чрез търсачката по стари теми не се откриват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е при брат ми,а именно, започна да пуска бензин от гарнитурата на главата на инжекциона.

Сега опипвам почвата/търся решение/,че АМАН от майстори.Ще купя една гарнитурка и ще види за по-натам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми намери цени на тези номера:

0 438 101 039 - по BOSCH

и

0 986 438 239 - пак по BOSCH - нещо като аналог на горната част

@GiN - гарнитурки се продават комплект - мисля малко повече 100 лв. са

Редактирано от koko_plioko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате мойта като не искаше така да пали се оказа 4е дюзите са за смяна иди да я погледнат в бош сервиза :) при пешеходния светофар след гумаджийницата под моста там след сливница към подуене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите са гледани - не е от тях.

А сервиза дето съм я карал също е BOSH само, че е на 50 метра от вкъщи :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...