koko_plioko Публикувано 6 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2006 Проблемът: От 3-4 месеца колата (от подписа) започна да пали трудно. Отначало само когато е топла, а в последствие си искаше минимум 6-7 солидни завъртания. Палеше нормално единствено в случаите, когато е престояла в гаража за около 2 денонощия. След такъв престой колата пали от четвърт. В Понеделник сутринта я закарах в БОШ-а на Симеоновско шосе (ЮВЕ нещо си беше). Обадиха ми се преди края на работното време да ме питат дали ми трябва колата, ако не - да я оставя да я пробват как ще запали сутринта. Понеже бачкам до 19:00 ходих да я взема едва тази сутрин.Какво ми обясниха:Като превключа на газ ми се изключвала ГНП и главата на инжекциона оставала суха. Вътре имало една мембран (както каза човека "по-тънка от капут"), която от топлината се била втвърдила и не пускала гориво, когато и колкото трябва. Човека каза, че е регулирал ръчно подаването на гориво (от някакво клапанче или нещо такова - намира се на инжекциона от страната на двигателя) до някакво компромисно положение. Сега колата пали от първия път след много кратко завъртане, но на светофара на Симеоновско и Яворов пушеше повече от автобус 67.Решението: - Да се смеи главата на инжекциона.Въпросите: - има ли смисъл да я търся по моргите тая пуста глава? Уговорка за връщане на неработеща част купена от морга не се постига лесно, а в сервиза ми казаха приблизителна цена 150-200 лв. втора ръка и около 400 за нова. Веднъж се опитах да мина евтино с правен маркуч на хидравликата и вместо 450 похарчих 600 лв. (форума го открих, след като сложих правения маркуч). Не ми се ще да повтарям същата грешка. - възможно ли е това да е причината за нестабилните обороти на празен ход? Доста от колегите го имат тоя проблем май, а малко от тях са го разрешили (въпреки, че като се замисля проблема го имам и на газ).- имате ли някакви препоръки преди да съм скочил от джоба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 6 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2006 Все си мисля, че тия от сервиза са в грешка. Сам казваш, че колата пали от раз, когато е на топло.Ако действително въпросната мембрана се е "удървила", то тя и при топло и студено ще работи по един и същ начин. Търси други майстори, ако след интервенцията на последните не е късно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko_plioko Публикувано 6 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2006 (Редактирано) Не си ме разбрал правилно. В началото палеше трудно само, когато е топла. После започна и на студен двигател да прави проблеми и палеше нормално единствено, ако е престояла (в гаража - вън не съм я пробвал) минимум 2 денонощия без да е палена."Последните" не са правили нищо по нея. Само някаква настройка, която може да се върне обратно. Редактирано 6 Декември 2006 от koko_plioko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 6 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2006 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko_plioko Публикувано 7 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 (Редактирано) Може ли да се ремонтира това нещо? Това ограденото с червено не е ли ремонтен комплект или нещо такова? Някой може ли да провери, каква е цената на тези неща? Редактирано 7 Декември 2006 от koko_plioko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko_plioko Публикувано 8 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2006 Аз продължавам да си пиша сам (да бутна малко нагоре темата) пък дано някой ми обърне внимание Откакто пипнаха тоя регулатор на налягането, оборотите почти спряха да танцуват. Сега се заиграват съвсем леко около (920-950 да речем). Това е.Поздрави!П.П. От време на време ще понаписвам нещо. Ще държа темичката по-горе, а и ще ви информирам как се развиват нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 8 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2006 (Редактирано) Все ми се струва, че много пипаш там където не се пипа. Но ако се поразровиш по форума, преди около година имаше такава тема. Та в нея, авторът беше описал проблема си и беше сменил уплътнения по главата на инжекциона/разпределителя/ . Редактирано 8 Декември 2006 от bojo06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko_plioko Публикувано 8 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2006 (Редактирано) Не разбирам какво имаш предвид. Аз никъде нищо не съм пипал. По принцип съм изчел почти целия форум но не се сещам за тази тема. Сега обаче ще я потърся задължително.Поздрави! Редактирано 8 Декември 2006 от koko_plioko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 8 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2006 Колега koko_plioko,може ли на готово?Пусни линк към темата като я намериш,МОЛЯ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko_plioko Публикувано 8 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2006 (Редактирано) Ето малко по темата. Тази за която говори bojo06 още не съм я намерил май.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=...%EB%E8%F2%E5%EBhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=5720&hl=http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=16589&st=40http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=16117&hl=http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=13600&hl=http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=14950&st=20http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=15486&hl=http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=14534&st=40http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=12621&hl=http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=13099&hl=Ето още малко:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=11339&hl=http://audibg.com/forum/lofiversion/index.php/t4571.htmlПри теб какъв по-точно е проблема? Редактирано 8 Декември 2006 от koko_plioko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko_plioko Публикувано 11 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 За тая буца (на картинката горе номер 2) току що от Аутотехника ми казаха цена 2570 лв. Ще се ходи по моргите явно!Мисля обаче, че на мен не ми трябва цялата буца. Тя включва и тоя регулатор на налягането + частта, на която се захваща регулатора (май е отделна част). На мен май ми трябва само капачката. Утре ще питам, кое точно ми трябва и после най вероятно ще ходя да се гръмна.Айде със здраве!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 11 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 Може да не я намериш, защото преди време беше направена реконструкция на форумния изглед и чрез търсачката по стари теми не се откриват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 11 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 Проблема е при брат ми,а именно, започна да пуска бензин от гарнитурата на главата на инжекциона.Сега опипвам почвата/търся решение/,че АМАН от майстори.Ще купя една гарнитурка и ще види за по-натам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko_plioko Публикувано 11 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 (Редактирано) Някой може ли да ми намери цени на тези номера:0 438 101 039 - по BOSCHи0 986 438 239 - пак по BOSCH - нещо като аналог на горната част@GiN - гарнитурки се продават комплект - мисля малко повече 100 лв. са Редактирано 11 Декември 2006 от koko_plioko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko_plioko Публикувано 13 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2006 (Редактирано) Аз продължавам да си чета из нет-а и, ако не друго, то поне ще натрупам повече инфо по проблема на едно място.http://www.auto-solve.com/mech_inj.htmhttp://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ficis.htmlu213e.pdfhttp://horch.nm.ru/http://www.isham-research.co.uk/quattro/pressure.htmlhttp://www.isham-research.co.uk/quattro/wr...m_pressure.htmlhttp://podkapotom.ru/wares/429378.htmlhttp://www.asashop.org/autoinc/june97/techtips.htm0686_04b.pdfhttp://www.forparts.com/fi.htmhttp://www.xs4all.nl/~master99/slc/gif/k_e..._e_jetronic.htmhttp://www.xs4all.nl/~master99/slc/ Редактирано 13 Декември 2006 от koko_plioko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 13 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2006 бате мойта като не искаше така да пали се оказа 4е дюзите са за смяна иди да я погледнат в бош сервиза при пешеходния светофар след гумаджийницата под моста там след сливница към подуене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko_plioko Публикувано 13 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2006 Дюзите са гледани - не е от тях.А сервиза дето съм я карал също е BOSH само, че е на 50 метра от вкъщи :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts