Jump to content

Master_Oper

Members
  • Мнения

    67
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Контакти

  • ICQ
    324265059

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Master_Oper's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Мерил съм температурата с лазерен термометър и на двигателя и кръговете всичко е ок. Притеснява ме дали ще запали с друго табло, защото има Key код. В петък ще я карам на жичкаджия, да видя какво ще каже. Ако съм сигурен, че е това ще го сменя и забравям. Обаче ме притеснява дали е това, защото вече доста неща смених и дотук стана доста солено. Тествах го и всички уреди си работят нормално. И на мен това ми е 6та година и за сефте ми прави проблем.
  2. Температурата на таблото е с 10 градуса разлика от тази, която показва на климатроника. Табло 93 - климатроник 103. Започна да ми загрява след като смених маслото и филтрите. Дали това има някаква връзка?
  3. Здравейте, Колата на празен ход си е ОК!, но подкарам ли я започва да загрява и стига 100 градуса. Смених термостата, Виското и водната помпа. Пробвах я и с нов датчик, но ситуацията не се променя. Подкарам ли я стига 95-100 градуса. В сервиза мериха температурата в кръговете и двигателя и се оказа, че всичко си е ОК, но на таблото показва космически температури. След като я загася и като я запаля отново пак отива на 100, а това никога не е било. До сега винаги си е заковавало 90 градуса.
  4. Аз съм с Windows 7 Ultimate RTM x86-x64 BG-EN Activated (21.12.2009) От около месец.Изключил съм ъпдейта и за сега нямам никакви проблеми. Само положителни впечатления имам от този windows,доста по-бърз е от ХР-то.
  5. ico74 - 1.6 е мотора. Така и направих през една морга минах и намерих същатата мека връзка. един колега ми помогна,изряза старата и завари новата.Количката отново стана безшумна. Благодаря за съвета.
  6. Здравейте. От два дена имам следния проблем.Става въпрос за А4 97-ма Меката връзка на гърнето се скъса,и сега звука е отвратителен. Вчера го свалих и се оказа,че меката връзка е едно цяло с двуцевката, която влиза в двигателя.Пообиколих по магазини и места където поправят ауспуси, в магазинити нямаха тази тръба.А на другите места искаха да режат и заваряват, което не ме устрова.Та искам съвет,каде мога да намеря двуцевката с меката връзка? Или кажете по какъв друг начин да си реша проблема.
  7. Master_Oper

    Красавец...

    Ще ви разкажа една кратка история,която ще помня винаги... Миналата година завърших,докато карахме през годината един от часовете по английски подхванахме темата за коли и както и да е всеки фен на различна кола.Хрумно ми да попитам даскала какви са предпочитанията му,коя е марката която най-харесва...и той ми отговори следното "Разбираси,че има марка която харесвам адски много,това не е кола то е истинко съвършенство,не мога да опиша с думи чувствата който поражда в мен тази кола и това и именно АУДИ" Как да не ме кефи тоя даскал адски много ми харесаха думите му AUDI Q7 спаред мен няма зябележки просто е идеален ето още една снимка която говори сама за себе си
  8. Master_Oper

    ТРИ ЛЕГЕНА ЛИГИ

    Това е нечовешко свалям му шапка на този който ги притежава :lol: :lol:
  9. според мен номерат който е даден е избран случайно...баси гадният номер...на мен преди време ми бяха дале E-mail-a че продавам някво Рено 19 и някакъв Мерцедес 190...няколко дни трих идна камара писма добре че се спряха по едно време.... :x
  10. Master_Oper

    ;)

    ХАХАХа тия са луди как могат да го плеснат тоя знак там малеее хахахах наща държава се е побъркала сигорно ще искат винетки и на космонавтите за патуване до Марс.....стига да имаха тая власт
  11. "Тази кола с флуиден дизайн е прототип, датиращ от 1982 г., произведен в един-единствен екземпляр. Това занимание по стил е имало за цел получаването аеродинамичен автомобил с нисък Cx (cw на немски), рекорд за тази епоха - 0.198. Тя е дала тласък на разработката на Audi 80 от трето поколение (B3), лансирана през 1986. Поради вътрешни за Audi причини този автомобил винаги е бил крит. Не е било разрешено да бъде показван публично. Въпреки това при откриването на Ingolstadt Mobile Museum този проект е излязъл от сумрака на хангарите, за да бъде показан публично. Дори във вътрешните отдели на Audi има много малко достъпна информация за този модел. Единствената техническа информация, която мога да предоставя е следната: Модел: Проект Audi cw 0.198 Cx: 0.198 Година: 1982 Произведени бройки: 1 Цилиндри: редови, 5 Клапи: 2 на цилиндър (10V) Мощност: 136 к.с. при 5700 об/мин Обем на двигателя: 2309 см³ Максимална скорост: 250 км/ч Дължина: 4550 мм Широчина: 1720 мм Височина: 1375 мм HTH. Интересно....на външен вид не е много по мой вкус но като се има на предвид годината на производство определено...този дезаин и мощността-избива рибата
  12. Master_Oper

    Една причина...

    Пускам я да се тегли
  13. Пред мен е вестника и ще ви цитирам какво пише за нашия форум "Друг често срещан автомобил по нашите улици е "Ауди" и марката има подобаващ сайт-audibg.com/forum.Освен техническите подробности и офертите за покупка и продажба на германските коли там има и раздел с любопитна информация "извън темата" като например "кратък речник на женския език"От него става ясно,че 5 минути всъщност са половин час.А десетия закон на семейния живот е,че жената предпочита живота с ужасен мъж,отколкото ужасния живот без мъж."
  14. Master_Oper

    БАЙ МАНГАУ!

    Кофти е случката....добре че не е сваршила с най-лошото.А тия мангали вмирисани направо няма оправия с тях.... Боя не помага...трябва да се изтребват
  15. И аз съм ЗА,много ми хареса
×
×
  • Create New...