Jump to content

Dakev

Members
  • Мнения

    190
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Dakev

  • Рожден ден 13.07.1970

Друго

  • Kaра
    Audi B4,Audi A3 1997

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    5945839

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    автомобили,компютри,телекомуникации

Последни посетители

1464 профилни разглеждания

Dakev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Dakev

    ПОДАРЯВАМ

    Много благодаря за което
  2. гледах в аутодатата но не видях да е описана само е дадена къде се намира и списък с грешките
  3. Здравейте на някой да му се намира схема на куплунга за диагностика на А3 който се намира под пепелника?
  4. Това с "2-3 коня" не е точно така. Чисто нов катализатор по стандарт отнема 7 коня от мощността, а по въпроса за новите постановления не сте ли стигнали вече до някакви изводи за тях? Ето един лек пример: преди беше много опасно да лепиш стикери на застрахователи по стъклата, сега когато триабва държавата да прибира пари, колите са облепени като соц.хладилници...сега вече не е опасно, даже е задължително
  5. Гасне ли ти колата когато караш с 100 км, ако е така пробвай да махнеш заглушката, която е зад десният фар така че да не подава външен въздух към мотора /това е една преградка, която се изважда вертикално нагоре и е точно зад десния фар. Посредством нея се образува кутия която подвежда въдуха към филтъра/
  6. Dakev

    Дебитомер??

    Като каза баща ми направи адаптера и вече зацепих за какво става въпрос. От 2-3 дни все за тоя адаптер си говорим с него
  7. Dakev

    Дебитомер??

    miro_toyaga@abv.bg Ти случайно не си ли син на Льони?
  8. Dakev

    Дебитомер??

    Значи като застанеш пред бушоните в ляво ти се падат буксите за които говориш предните две са К и L line, като L-line е откъм калника, a К-line е до нея, задните сати захранване 12V като "-" е от към калника, но можеш да го провериш за всеки случай с мултицет, трябва да си на контакт или да е запалена колата докато работиш с компютъра.
  9. Dakev

    Дебитомер??

    Програмата е лесна мога да ти я дам, виж с кабела е малко по-трудно правиха ми го едни колеги, има схема на тоя кабел на доста места, ако се разровиш ще намериш и може да ти го направи някой който разбира не е толкова сложно. Между другото къде ти настройваха на теб тая клапа?
  10. Здравейте, въпроса ми е следния, това чудо дето е на снимките ли е въпросният дебитомер, защото колата взе да работи на бензин много зле- гасне и пуши много ауспуха, а на гас не е така работи си перфектно. Включих я на компа и ми даде следното: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 037 906 022 EE Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11 Software Coding: Work Shop Code: 2 Faults Found: 00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19) 34-10 - No Malfunction Detected - Intermittent Като изключа куплунга, който се вижда в дясно на снимките ми дава пак тази грешка + още нещо за температурата от което съдя че там е проблема. Въпроса е как да го решавам приемам идеи всякакви и предварително Ви благодаря! Мотора е АВК
  11. Проблема може да е и в обувките с които си в момента, колкото подметката е по-дебела/през зимата/,толкова повече те пере тока защото статичното ел. няма къде да се разреди, аз имах тоя проблем с едни обувки и беше толкова сериозен /като се наелектризирам и пипна с фазомер до нещо метално и глимката му пресветваше за секунда/ че си бях изкарал една жичка от обувката да се заземя жена ми ме побърка от бъзик, но пък си реших проблема
  12. При мен не е жълта иначе си съвсем точен Динко
  13. Момчета става въпрос за пълен инжекцион , за моноинжекцията не знам как седят нещата, но след 2 изгорели помпи се опитах да събера малко мнения от майстори, и понеже получих много различни мнения, затова пуснах темета тук да видя и вашето мнение, за което сърдечно ВИ благодаря!
  14. Да ама при мен резервоара е постоянно пълен /до горе/.
×
×
  • Create New...