Jump to content

littleredaudi

Members
  • Мнения

    7773
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    M coupe

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

6980 профилни разглеждания

littleredaudi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Aйде градски легенди! Да се беше разходил до ХееД да ти обяви Ицо цена пъкк после да говориме за над 500 лв. Щото в събота си поръчах такива две и цената не прехвъли и 400 лв. ! Остава да доидат и МАЙСТОРА да ги монтира. П.П. Едното го нямяха налично ма при поръчката се получи мейл ,че ще се задействат да го доставят.
  2. ПлоиФски щом Жорката се отказва от услугите ти да се възползвам аз ако може???? И да се спукат малко нещата нема да ме ебе! Обещавам кана кафе и минерална вода!!! Странно как лесно се пренебрегват хората дет знаят какви са им възможностите и кое как се прави! П.П. Немам и краен срок даже
  3. Няма да стане лагава. Само дето баш К24/26 май няма как да стане заради оста на 24-ката. Всъщност разгледай К26 и ще установиш ,че не е кой знае колко различна от К24-7000. Разликите са на пръв поглед малки ма достатъчни.
  4. Аз изобщо не го приемам за заяждане. Ти сам си издирил клипчета в които хора успешно са се справили с конверсия на МС към EFI и/или към долнище с 20 V глава. Обясних ти вече ,че вариантите спрямо това дето си решил да го правиш са два. Или отиваш при Спас и купуваш ел. инсталацията с джаджите дето ти трябват или ако ползваш стендалоун чак тогава ще ти се наложи да правиш нова инсталация. В проектите дето си гледал е описано ,че ти трябва само моторната инсталация. С нея честно казано би трябвало да можеш да се справиш и сам. Вадиш твоя кабелен сноп и просто надяваш новия такъв. В 90% буксите отговорят и като цвят и като цвят на кабелите. после просто вече редиш отпреде. Правено е вече на кола като твоята едно време. Док (AUDIMANIA) имаше именно МС и после мина към AAN. 200-цата му летеше и двата мотора. Ако пък толкова те притеснява връзването на инсталацията ако ще купуваш готова от Спас той може да ти посочи човек дето да ти я смени. Стига въпросния да има време и възможности. Другия дето що годе успешно се справя е Чочо тука се пише Drag BG. Трети човек дето прекрасно се справя с нещата е prokopoff. Виждал съм купето на Stniola прекрасно свършена работа. На Явор Банакиев човека Бисер също може да навърже такава със затворени очи. Там може да те свърже yavor 20V а.к.а Зъбаря. Така ,че виждаш хората дето ще се справят на първо четене не са малко. Всъщност като се замисля всеки що годе кадърен жичкаджия при положение ,че му занесеш кабелен сноп би трябвало да се справи със смяната му без особени драми. Са понеже питаш за коне. С подмяна само на биелите съм виждал проекти на скандинавци на МС-та с ХОЛСЕТИ и 10 клапанова глава от порядъка на 700-800 к.с. С оригиналната карантия американчетата дават 400-450 к.с. без да предобрят мотора. Шпека разправя ,че техните диностендове са оптимистични ма колкото и да са такива (хал хабер немам от динота) 100 коня да сметнеме ,че са излъгали пак отиваш на кончета дето искаш да си направиш колата. Само помисли за някакво турбо ,че с твоето нема да можеш да стигнеш тия коне. Спас ако верно разправят ,че щел да кара само камиони над 4К кубика има турбина дето ще ти извади конете със сигурност. Просто намери време разходи се до него и говори. Успех!
  5. Ще ме извиниш ма мисля ,че достатъчно насоки се дадоха. Останалото е въпрос на личен избор и изработка! Все пак си мисля ,че човек се захваща с подобни неща едва ли не след като е попрочел доста или поне е говорил с хора препатили при такива конверсии. Сега ако очакваш някой едва ли да напише готова рецепта.........малко измесваме фокуса. Всъщност добра идея даде като си преработя купето ще мисля "стария" мотор да го девам ли в 90-ката или да си направя такъв хибрид с дъно от МС. П.П. Има един тука дет знае 99% от тайните на петака освен ТОЙ да ти помогне!
  6. Отиваш при Спас more той знае какво ти трябва . После почвате да се пазарите.
  7. VEMS пасва точно на инсталацията от AAN или 3В да речем. Просто при поръчката казваш кой от двата искаш. Има кнок контрол за разлика от мегата и KMS-a (поне последния доскоро немаше) Ако вземи инсталация да си вземе направо и мотроник Странно и на мене МС-то ми е с два кнок сензора и беше с К26
  8. Турбината би трябвало да е К 26 ако е оригиналната. Що се отнася до инсталацията не разбирам защо реши ,че МЕГАсмъртта е най-у дачния вариант. VEMS принципно си е разработван като стендалоун баш за AAN. Тоест разбирай че ти трябва инсталация и/или мотроник (най-доброто според мен) дебитомер TPS горивна рейка с дюзи....................тва ей така на прима виста инак ша ти трябват още неща. Що се отнася до тоя дет ще ти връзва инсталацията познавам поне двама дет се справят прекрасно с тая работа. Има и трети вариант дето ако си следил тия оттатък големата локва и тия дет живеят на север би требвало да знаеш! Долнище от МС и 20V глава от каквото си намериш. Долнището от МС има тоя въртящ момент заради вала буталата и биелите. Филма не е голям ма да ти кажа не е и малък. Успех!
×
×
  • Create New...