Аз изобщо не го приемам за заяждане. Ти сам си издирил клипчета в които хора успешно са се справили с конверсия на МС към EFI и/или към долнище с 20 V глава. Обясних ти вече ,че вариантите спрямо това дето си решил да го правиш са два. Или отиваш при Спас и купуваш ел. инсталацията с джаджите дето ти трябват или ако ползваш стендалоун чак тогава ще ти се наложи да правиш нова инсталация. В проектите дето си гледал е описано ,че ти трябва само моторната инсталация. С нея честно казано би трябвало да можеш да се справиш и сам. Вадиш твоя кабелен сноп и просто надяваш новия такъв. В 90% буксите отговорят и като цвят и като цвят на кабелите. после просто вече редиш отпреде. Правено е вече на кола като твоята едно време. Док (AUDIMANIA) имаше именно МС и после мина към AAN. 200-цата му летеше и двата мотора. Ако пък толкова те притеснява връзването на инсталацията ако ще купуваш готова от Спас той може да ти посочи човек дето да ти я смени. Стига въпросния да има време и възможности. Другия дето що годе успешно се справя е Чочо тука се пише Drag BG. Трети човек дето прекрасно се справя с нещата е prokopoff. Виждал съм купето на Stniola прекрасно свършена работа. На Явор Банакиев човека Бисер също може да навърже такава със затворени очи. Там може да те свърже yavor 20V а.к.а Зъбаря. Така ,че виждаш хората дето ще се справят на първо четене не са малко. Всъщност като се замисля всеки що годе кадърен жичкаджия при положение ,че му занесеш кабелен сноп би трябвало да се справи със смяната му без особени драми. Са понеже питаш за коне. С подмяна само на биелите съм виждал проекти на скандинавци на МС-та с ХОЛСЕТИ и 10 клапанова глава от порядъка на 700-800 к.с. С оригиналната карантия американчетата дават 400-450 к.с. без да предобрят мотора. Шпека разправя ,че техните диностендове са оптимистични ма колкото и да са такива (хал хабер немам от динота) 100 коня да сметнеме ,че са излъгали пак отиваш на кончета дето искаш да си направиш колата. Само помисли за някакво турбо ,че с твоето нема да можеш да стигнеш тия коне. Спас ако верно разправят ,че щел да кара само камиони над 4К кубика има турбина дето ще ти извади конете със сигурност. Просто намери време разходи се до него и говори. Успех!