Jump to content

lz1cbk

Members
  • Мнения

    261
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно lz1cbk

  • Рожден ден 19.09.1978

Друго

  • Kaра
    Audi 100

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

1188 профилни разглеждания

lz1cbk's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. lz1cbk

    Молба за помощ..

    Мерси за всички отговори ! странна работа, как точно трябва да работи този вакуумен ключ-след като е ключ, не трябва ли при достигане на определена стоиност на вакуума да затваря постоянно контакта ?? Защото в момента реакцията му е да затваря контакта само за кратко .
  2. lz1cbk

    Молба за помощ..

    Благодаря за отговора, колега ! Според теб, при това положение, че двигателя работи без проблемно, нужно ли е да се сменя с нов ?
  3. lz1cbk

    Молба за помощ..

    Здравейте ! Един мои колега кара ауди-80, със двигател 1.8-пълен инжекцион( механичен, струва ми се) . Според него кода на мотора е DZ. Питането е следното : Въпросният " Вакуумен ключ" от снимките не работи( има постоянно отворен контакт). намира се непосредствено до моторчето за празен ход, но е свързано с тръбичка към вакуум-а на сервото. При симулиране на вакуум или налягане контакта не се затваря. Освен това при тихи обороти няма никакво напрежение на клемите, които отиват към него, а при подаване на газ има +12В. За какво служи това нещо, и съответно-необходимо ли е да се сменя с ново-защото явно че е повредено ? Някакви идеи/съвети ? Моят мотор на стотицата е също с механичен инжекцион( АСЕ) но такъв регулатор не виждам да има Мерси предварително ! Боби
  4. lz1cbk

    Абе нещо цъка!

    е това цъкане за три години откакто имам колата и аз съм го чувал 3-4 пъти,за по един-два дни, ама не знам от какво е . Доста тихо е, някъде от под жабката. Явно не е някакъв проблем, защото всичко ми е наред. ако все пак някои разбере от какво е ще е добре, просто от спортна злоба и любопитство...
  5. колко си прав, за наи голямо съжаление е точно така. много хора мислят само за момента и гледат абсолютна стоиност. сега е пролет, ама зима пак ще има, комплект 4 зимни гуми струват над 500 лв, комплект летни- и те толкова, каското не е по малко от 400-500 лв, и най наложителните консумативи-поне още 1000, и цената отива +2500 лв, но нали първоначално е със 500 лв по евтино, но маи за много хора това е най важното
  6. В София сервизите за Газ, които работят със БиГаз искат 1800 лв за монтаж на ГИ БиГаз за АСЕ мотор ( с механичен инжекцион) Доста ми се струва това.... А за електронен инжекцион цената е 1200 толкова ли е по различно управлението за мех. инжекцион и дали въобще тази АГУ е истински ГИ или някаква интерпретация ?? от къде емулира сигналите , които му липсват от бензиновите инжектори... И колко вярно ги емулира ?? Има доста загадки с повишен атрудност.
  7. ако още търсиш 100-ца колега, може би ще те заинтригува моята : http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=37396
  8. lz1cbk

    Борд комп за 100/А6

    за съжаление колега имам доста други задачи. проверих 20-30 сайта, всички бяха платени. нямам повече време за губене. а пък ако ти я имаш, прати ми ел. инсталацията да я разгледам. мерси ! Боби.
  9. lz1cbk

    Борд комп за 100/А6

    тази ЕТКА навсякъде е платена, не мога да я намеря никъде free download. от къде другъде мога да намеря безплатно окабеляването на ауди 100/С4 , за да разбера как стои аджеба въпроса със имплантирането на борд компютъра??
  10. lz1cbk

    Борд комп за 100/А6

    даааа, съвпадение... какво пък, ще се почерпиме по случея ако успееме. да започнеме от начало : къде отива едната черна букса, с която казваш че вече си запознат ?? Поздрави ! Боби.
  11. lz1cbk

    Борд комп за 100/А6

    Молба за малко помощ ако някои вече го е правил: гледах снимките, и не ми стана ясно нещо : какво трябва още да се добави ако искам да имам борд компютър, освен : 1-самият борд компютър с дисплея , които седи на таблото 2-лостчето за чистачките със двата бутона какво представлява тази ауто чек система ? трябва ли допълнително окабеляване по таблото/по двигателя, понеже не виждам при мене да ги има двата кабела с черните конектори , които се включват кък платката със дисплея ? А на колата от която сваляме борд компютъра ги има... става дума за 100/С4 , 2,0/16V Мерси предварително !
  12. Правилно , колеги, ама със тези кирилици/латиници -ей до каде я докарахме с правописа Аиде наздраве !
  13. Колега, не си играй, няма да можеш никога да го залепиш, или ще заприлича на нищо след опитите. Ще те насоча към много добри и известни тапицери в София, които не вземат скъпо.А и ще го направят професионално, със същият като оригиналният плат. Аз съм със същото комби, и когато го купих преди няколко години , понеже беше пран салона, тавана естествено се отлепи след два месеца. Винаги става така след като се пере салона. При комбито, понеже размера е малко по голям от седана, цената не е 100 лв., а около 130, но си струва. Сваля се шперплата, на които е закачен гадният плат с дунапрен, и след това на него се лепи нов, след което пак се закача на тавана. малак чанч е, но хората са добри и най важното е че няма да счупят нищо по колата. След това става много красиво, ще ти хареса. Ако искаш може да ти покажа как е станало на моита кола. ателието им се намира на улица цар. Симеон до църквата Св. Параскева ( близо е до кръстовището на Сливница и Раковска) http://www.bgmaps.com/map.asp?sid=f76029a4...ix=46&iy=46 Успехи !
  14. Колега, аз също сменях миналата година воден радятор, и съм със същият двигател и същото купе. От личен опит знам , а и по форума беше писано,че при този мотор охладителната система се самообезвъздушава. Другото за което се сещам е, че аз радятора го купих нов и тои нямаше термо датчик, така че преместих стария, които си работеше добре. Датчика седи в долната част на радятора в десният ъгъл( откъм АВS), от страната на купето.да не би да си забравил да закачиш кабелите след смяната ?? При тебе предполагам положението е същото. Защо смяташ, че вентилаторите трябва да се задействат при 90 градуса ? нормално е в града , при задрастванията, когато автомобила седи дълго време неподвижени работи на место, т.е.без обдухване, температурата на охлаждащата течност да достига 100 градуса. малко преди 100 се включват вентилаторите. само надълъг път когато обдухването е силно, температурата спада под 90 градуса. Когато се движиш в града е около 90. Това е нормално. Преди да го смениш при каква температура ти се включваха вентилаторите ? сещам се още, че единият се задеиства при включване на АС, а другият-от термодатчика. Нека и други по компетентни колеги изкажат своето мнение, но аз лично смятам че нямаш причини за притеснение. Боби
  15. Здравей Коко !! да, върнах се, но не знам още дали е окончателно. Нали знаеш когато един автомобил не се кара дълго и започват разни проблемчета, обаче иди отвори капака отпред без амортесьор. пада ми на главата постоянно, а пък не е лек пустият... :-)) оказа се голям проблем намирането му по магазините. Ако имаш някои скатан в мазето за черни дни да идвам със бирата :-)))
×
×
  • Create New...