Jump to content

becinko

Members
  • Мнения

    1235
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно becinko

  • Рожден ден 9.07.1991

Друго

  • Kaра
    Audi А4 1.8ТQ

Персонална информация

  • Локация
    Варна

Контакти

  • Skype
    p3ca7a

Последни посетители

2947 профилни разглеждания

becinko's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Оказа се че грешката съвсем точно е показала къде е проблема. .. Счупен банан на обтегача. Sent from my MI 8 using Tapatalk
  2. Забравих да спомена, че също така мерих и компресия и там няма проблеми Sent from my MI 8 using Tapatalk
  3. Здравейте, от около седмица съм собственик на А8 с 4.2 Bfm 335hp. Колата е с монтиран ГИ Romano. Проблема е че имам едно прекъсване и притрисане на празен ход прави го и на бензин и на газ, понякога се усеща и в движение като придърпване, също така и кутията понякога блъска леко при смяна на предавките, което си мисля че може да е заради прекъсването. Грешката която дава е "17755 Camshaft position sensor 2 (G163) / Engine speed sensor (G28) P1347 - 001 - Incor. Correl. - MIL ON Смених датчик разпределителен вал на съответната глава - никаква промяна Смених свещи с нови NGK по рама за модела - без промяна Сложих 8 бобини от друга кола - без промяна Пробвах с обезмаслител за скъсан вакуумен маркуч, нищо нередно не видях. Прилагам и снимки на грешката и снимки на живите данни от 91,92,93 канал, където според мен и това което чета центровката на валовете е добра. Благодаря предварително! Sent from my MI 8 using Tapatalk
  4. Здравейте.Прочетох за проблема ви с лентовия кабел на таблото на а4 б5.

    И аз имам същия проблем и намерих от къде да си закупя нещата,но ме интересува как се отваря таблото след като го извадя.Гледам има някакви щипки и една гайка на шпилка от края.Вие как го разглабяте.Иначе гумата за която говорите в комплекта да не е била нещо такова https://www.ebay.co.uk/itm/ribbon-cable-tool-for-audi-a4-a3-a6-vdo-instrument-cluster-pixel-repair-t-iton/202714450397?hash=item2f32b909dd%3Ag%3A3A4AAOSwTO9dBKVJ&LH_BIN=1

  5. Слагаш волана, програмираш с вагком и това е! Sent from my MI 8 using Tapatalk
  6. Здравейте, търся посочения модел ауди само във вариант комби и единствено на предно. Държа колата да е перфектна както визуално така и технически. Препоръчително е колата да няма ГИ, но с това бих направил компромис. Не посочвам цена, защото бих дал и над пазарната стойност за екземпляр, който си струва парите. За връзка ЛС във форума, или предложения със снимки на вайбър: 0896766912 Поздрави! Sent from my MI 8 using Tapatalk
  7. Здравейте, след няколко годишна почивка от марката, пак се сдобих с Ауди, минавайки през Мерцедес и БМВ. Проблемите поне за момента са следните, свързани със светлините : Като взех колата, не работеше лявата дневна светлина, пробвах да сменя крушката и забелязах, че инсталацията е пълна щета, отворих фара, възстанових цялата инсталация. След цялата процедура се реши проблема със завиването, но дневната продължава да не свети, пак пробвах с нова крушка, но не иска да светне, някой ако може да ме насочи към модул или нещо от сорта, къде да търся проблема. Същия проблем имам и със дясната светлина за задна скорост, крушката е здрава, но до буксата не идва напрежение. Благодаря! Sent from my MI 8 using Tapatalk
  8. Като разглобиш пласмасата ще видиш че е очертано точно къде да се реже. Долната част на основата на подлакътника се хваща към пласмасовата конзола посредством 3 винта, после вкарваш горната част слагаш болта, който при теб липсва (обикновен болт м6) хващаш си петата както я наричаш към купето на 3 места с 3 гайки М8 и това е. Sent from my MI 8 using Tapatalk
  9. Разкрий малко цифри Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Уж капацитета на турбото е 330кс или нямаше желание да я надуваш на макс? на какво налягане е? Изпратено от моят SM-G357FZ с помощта на Tapatalk
  11. на гуми или на мотор е резултата? Изпратено от моят SM-G357FZ с помощта на Tapatalk
  12. щом го искаш нов и иск да нямаш проблеми си купи най-новия айфон и ще си решиш драмата. защо най-новия? Просто айфона се обезценява по-малко но да купиш 2.5 годишен модел за близо 1000лв при условие че ще купиш последния за малко над 1000 е безсмислено. Имай предвид че айфона не е най-безпроблемния, но поне ако му стане нещо ти го сменят с нов за 3-4 дни и пак си в играта няма сервизи изпращанки по чужбина и някой да се учи на телефона ти кое как се ремонтира. Изпратено от моят SM-G357FZ с помощта на Tapatalk
  13. според маповете на ГИ-тата празния ход е около - 0,65 до - 0,70 Изпратено от моят SM-G357FZ с помощта на Tapatalk
  14. Ganimire, когато срещаш разлики между оригинала и новия ти сетъп не си прави експерименти а го прави като оригинално. Оригинално си взема налягане от студената част ние като го правихме си я пробихме резбичка и стана супер вече 15к км няма драма. Изпратено от моят SM-G357FZ с помощта на Tapatalk
  15. Бате колата е била ударена, в следствие на което е закарана в сервиз за поправка, нашия човек zlobil се е оказал някак си в сервиза където е бил извършен ремонта. Казва ти да си знаеш. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...