DJANO Публикувано 4 Април 2019 Доклад Share Публикувано 4 Април 2019 Сега ще го оправиш и после се мятай на въздушно. Форумния душегуб гуру ще ти удари рамо, има го ноу хау-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 4 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2019 Нема свой, нема мой...всичко под ножа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 4 Април 2019 Доклад Share Публикувано 4 Април 2019 Тука няма ред! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 4 Април 2019 Доклад Share Публикувано 4 Април 2019 Мога ли да карам ден два така,че естествено пак в най подходящия момент се предаваИзпратено от моят Pixel с помощта на TapatalkИмам оферта за оборудвани глави от bau,но май ще чакам да видя моята карантия на какво дередже еИзпратено от моят Pixel с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 4 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2019 (Редактирано) Само Ванга можеше да каже, ама нямаш късмет, отиде си преди да ти каже. Сериозно. Карал съм корса с крив клапан половин година. Ама изпускателен и си пърпореше в ауспуха. Нито вал скъса, нито стана нещо друго. Тука обаче е друго, има вероятност да няма горене(или много лишо) в тоя цилиндър и нафтата да отиде в картера. Дали ще промие маслото по стените на цилиндъра...божа работа. Дали ще го разреди до толкова, че да не маже. И се молиш да не захванат разпределителните валове някоя излетяла кобилица и да счупи нещо друго. П.П. Очаква се че неработещите клапани ще натрупат сажди по стеблото и ще станат лениви или даже останат (блокират)отворени когато смениш валовете и проработи всичко. А това въобще не е хубаво, ама Ич. Редактирано 4 Април 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 4 Април 2019 Доклад Share Публикувано 4 Април 2019 Преди 1 час, ivanparvan написа: ... Имам оферта за оборудвани глави от bau,но май ще чакам да видя моята карантия на какво дередже е ... Няма какво да чакаш, вземай и слагай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 4 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2019 На свалени глави е задължително да се сменят гумички и да се видят водачите, и шлайфане на клапани и челосване. В комплект с гарнитури, и труд, цената може да надмине 1000лв-1200-1300. Ама си струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 4 Април 2019 Доклад Share Публикувано 4 Април 2019 То ако до 1300 се наместя с матряла и работата ич няма да го мисля....Направо се видях в чудо чакат ме 1000км за уикенда и нямам резервен план...Изпратено от моят Pixel с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 6 Април 2019 Доклад Share Публикувано 6 Април 2019 Мечка страх мен не страх....От нямане на къде си я карам.След 300км пробег по магистралата със 110 не посмях повече,тая сутрин на студен мотор викам да погледна пак през шпионката.....И последва няколко минутно чесане зад врата...Не знам камерата ли не снима добре или аз съм почнал да халюцинирам. Ни помен от лилавия оттенък по вала.Викам да запаля.....и тракането на буркани го нямаше.Незнам може всичко да е станало на кьопоолу вече.Изпратено от моят Pixel с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
J_O_R_O Публикувано 11 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2020 Колега ivanparvan къде е тази "шпионка" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 11 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2020 През капачката на маслото. Но се виждат само две гърбици на единия вал. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niicksan Публикувано 23 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2020 Здравейте на всички. Наскоро закупих A6 2.5 tdi 180hp quattro с проблем в помпата. Майсторът не го знам какво е правил, но накрая е сложил механична помпа, не знам от какво. В момента колата върви само в ниски обороти няма никва сила във високите. Това, което искам да направя, е да я направя както си е била, но не знам каква помпа трябва да взема, тъй като има номера, с които трябва да се съобразявам, а нямам представа каква е била оригиналната. Та въпросът ми е какво точно е значението на тези номера, с какво трябва да се съобразявам, с така нареченият "компютър" - ECU ли? Двигателят е АКЕ. Благодаря много предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване