Jump to content

Посока на движение на картерните газове


audibluesky

Recommended Posts

Здравейте колеги,3 дни чета за тея пусти картерни газове и не мога да разбера каква е точно посоката на движение.Става въпрос за извеждането им в атмосферата,а причината да ме интересува посоката на движение е следната:
1.След като с подходящ дълъг маркуч са изведени покрай и под двигателя някъде по средата отдолу под купето има ли опасност да "дръпне" оттам прах която да достигне до двигателя и да надере цилиндрите?Като се наведа под купето на празен ход забелязвам духане от маркуча,но може и да има някакво дърпане на въздух.
2.Според мен за да влезе прах в двигателя трябва да се преодолее веднъж духането,втори път гравитацията на маркуча висящ надолу и дълъг минимум 2 метра и на трето място маслото останало в самия маркуч(все пак прахта би трябвало да се полепва на него)

Та през маркуча духа ли,дърпа ли или и двете едновременно?
Иначе след извеждането на картерните газове няма омасляване на кулера,а има положителна разлика в ускорението(колата работи със студен чист въздух вместо топъл и омаслен)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си КЕЧ КЕН - oil catch can.

 

JM%20Fab%20Universal%20Deluxe%20Oil%20Ca

 

Така ще изолираш всички проблеми от които се притесняваш.

И не пиши с толкова големи букви :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна тема си пуснал колега и аз ще се включа защото аз имам такова оригинално А6 Ц5 е колата но май се задръсти и омаслява турбината и аз мисля за 2 варианта извеждане или замяна със по новия уж който не се задръствал,приемам всякакви мнения и критики ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое се е задръстило?Това от снимката или клапана за картерните газове?

Ако не искаш да ти цапа или извеждане в атмосферата или въпросния съд за събиране на маслото от снимката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам оригинално този филтър само че е от стари тип платнен с някаква мрежичка един път го изкарах измих го с пароструйката но много бързо хвърли масло но реших да го сменя с по новия модел пластмасов при който уж нямало проблем и ако пак ми цапа турбината ще търся проблема другаде,а това oil catch е на същия принцип като оригиналния филтър.....поне аз така мисля  :nixweiss:

ПП Не този от снимката....

Редактирано от Denyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Ако е затапен егр, няма да цапа колекторите, т.е само масълце има по тях. Има много инфо за и против махане и извеждане в атмосферата. 

 Карал ли си зад някоя лада или жигула с изведени отдолу картерни газове. Не е приятно за теб и околните. Аз не бих ги премахнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...