marto-shorto Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Здравейте колеги, Смених си радиото с ново Сони и сега когато включа радиото се пуска подсветката на ключа за фаровете и бутона ASR, когато спра радиото се изключва и подсветката. Преди май не беше така , а след смяната веднага ми направи впечатление. Някакви идеи защо се е получило така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Попринцип оригиналното радио, подсветката му се регулира от ключа за фаровере. Да не би да има нещо вързано на този кабел за подсветката и да прави тези неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Нищо странно. Проблемът е в преходника на Sony-то, който ползваш. Той ти "връща" напрежение. Извади радиото и съм сигурен, че синия кабел който излиза от Sony-то през буксите отива на синия кабел със синя нишка, който ти е от оригиналната инсталация на колата. Най-лесно (не казвам правилно) е да резнеш синия кабел, който излиза от радиото. Така тази аномалия ще изчезне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto-shorto Публикувано 31 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Сегашното радио , подсветката му е независима от тази на таблото. А иначе този синият кабел не е ли нещо свързано с антената, поне така пише в книжката? Ще пробвам да го развържа и ще видя. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Не да го връзваш. Ако е вързан го откачи. Ако направиш няколко снимки на свързването към колата ти, ще ти кажа къде със сигурност ти и проблемът. Иначе, говоря по усет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto-shorto Публикувано 22 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2017 (Редактирано) Пак да попитам нещо за радиото, мисля че вече го бяхме коментирали в друга тема , но не успях да намеря къде точно. От къде мога да си взема ток за радиото, така че да се пуска със завъртане на ключа и да спира със изваждане на ключа от патрона??? В момента е вързано на постоянен ток и трябва всеки път да се пуска и спира от копчето. Пробвах да го вържа към някой от бушоните, така като дам на контакт се пуска , но като завъртя ключа в изходно положение спира. Пак не ме устройва защото като стоя на едно място, за да слушам радио трябва да съм на контакт... ПП просто искам да го направя като на всички останали нормални коли Редактирано 22 Април 2017 от marto-shorto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 23 Април 2017 Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 Сложи няколко снимки с модела на радиото и буксите отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto-shorto Публикувано 23 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 Радиото е Siny dsx a200ui Червения и жълтия кабел които излизат от радиото са вързани с жълтия кабел(който е постоянен 12v) А за червения(switched) фабрично нямам кабел от колата. Ако махна червения кабел от жълтия и останат само жълтите , не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Април 2017 Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 Дай снимка на оригиналната ти букса на колата, не на преходника със Сони-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto-shorto Публикувано 23 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 Иначе това със светлините го оправих както каза - откачих синия кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 23 Април 2017 Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 (Редактирано) Нямаш + контакт на буксата която идва от колата да захрани радиото. Опъни един кабел с +контакт (12в когато ключа е на 1ва позиция завъртян). Аз лично за навигацията си взех +контакт директно от буксата която е на контактния ключ (на кормилната колона говоря). Жълтия кабел. Дефакто трябва жълтия ти кабел да е постоянно захранен с 12в ,а на чеверния +контакт. Редактирано 23 Април 2017 от kenwood2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto-shorto Публикувано 23 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 (Редактирано) Като завъртиш ключа на изходна позиция без да го вадиш продължава ли да си работи? Трябва да го отворя и аз така да го свържа.. Имаш ли по подробна снимка от точното място където си го свързал на кормилната колона? Редактирано 23 Април 2017 от marto-shorto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 23 Април 2017 Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 Да продължава да свири ,снимка нямам с един мултицет ще разбереш супер бързо правилния кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto-shorto Публикувано 23 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 Ок много ти благодаря. Предполагам волана трябва да се махне за да се отвори капака? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 23 Април 2017 Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 (Редактирано) Да защото има 2 винта който трябва да се махнат. То може и от друго място да си намериш +контакт ,но аз лично от там се хванах защото беше разглобено Редактирано 23 Април 2017 от kenwood2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto-shorto Публикувано 23 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 Хаха ужас е работата ?от друго място къде може , идея имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Април 2017 Доклад Share Публикувано 24 Април 2017 На ключа на аварийните има плюс след контакта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Април 2017 Доклад Share Публикувано 24 Април 2017 По сгодно му е да се хване директно от клемореда (както му каза @kenwood2) на терминал S (плюс при ключ в клемореда). При него е все още лесно, аналогов е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 24 Април 2017 Доклад Share Публикувано 24 Април 2017 Аз искам да попитам, проблем ли е това че когато работи плеъра и намаляваики врътката на димера за осветлението на таблото, музиката започва да прекъсва. Очевидно е че не му достига ток, понеже като си усиля осветлението докрай проблема изчезва. Такова ми е свързването. https://s11.postimg.org/5lo8gldo3/DSC00768_20160829_220429.jpg https://s10.postimg.org/62aiy3c55/DSC00769_20160829_220430.jpg На буксата на колата - кафяв е маса, червен - постоянен + , тънкия над масата е + при контакт. Защо димера влияе на радиото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Някой умник ти е захранил радиото от жицата за регулирането на подсветката. Така си мисля поне аз. Тази бялата жица от куплонга на колата не трябва да е там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Преди 3 часа, kenwood2 написа: Тази бялата жица от куплонга на колата не трябва да е там Точно на нея идва ток като дам на контакт, другият кабел на буксата на колата (сив със синя нишка) които реално не се използва получава ток когато включа габаритите. Тои пускаше подсветката на фабричното радио. Един познат ми даде съвет да свържа двата плюса на плеъра към червеният кабел на колата, и всичко работи точно, но ми изтощава акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване