Jump to content

По висока работна t° на бензин от газ


AUDI100

Recommended Posts

Здравейте,в това горещо време виждам че аудито на бензин минава границата от 90°и отива към средата на уреда.Като обърна на газ до няколко минути пада малко под 90°.На бензин перките се включват за много по дълго време,но въпреки това си забива в средата стрелката.Свещите са NJK с подбрано топлинно число.(не си спомням какво беше) Може ли да се дължи на некачествено гориво:nixweiss: или на бензин е нормално да е по висока t°

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно когато си на газ част от температурата на антифриза се отнема от изпарителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,за отговора.

Днес разглеждах едно реле на газовото.На бензин ,единия пин за 10 секунди вдига температура която предизвиква да махна пръсти от него.Електричаря казва ,че е твърде вероятно помпата да си вдига ампеража (за смяна)и релето да не издържа.Майстора бе доста зает и не можа да обърне внимание.

В мен пък се събуди мисълта че релето не е подбрано според консумацията на помпата.Някой знаели какво реле за газовото е подходящо за тези помпи?:unsure::unsure::unsure:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес избързах,купих си помпа без да изчакам електричаря.Въпреки това единия пин на релето на газовото пак си грее.По добре е някой да я ползва помпата.Със съгурност е здрава и надеждна Германска(пише на нея) помпа.Пали си от раз и форсира до червено.6,5 бара.Ако някой има интерес да посочи града си. Ако сме от един град ще си я тества в неговата кола.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес имам сигурен час за електричар. От диагностика на газачии се оказа че кабелите на реленцето са доста тънки.Надявам се електричаря да подмени кабелите и да се приключи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен.:dance:

Електричаря сложи оригинално реле от Форд(грам не грее) и смени кабелите с по дебели(2 квадрата):zustimm:

Моите бяха китайски кабели с дебела изолация но вътре имаше 4или 5 косама.

Температура на двигателя стои на 90° на бензин в задръстване ,но климатика е постоянно включен.

Сега очаквам да не гори повече от 11 бензин.АСЕто ми гореше винаги 13бензин но тази се надявам като по слаба да се задоволи с 10или 11:razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес ще разкажа случай,с цел да предотвратя губене на време при проблем с горивомера!

Проблема се появи когато тествах разхода на колата(8,94л/100км) магистрала.4к обороти 140/150км/ч.

Стрелката на бензиномра стоя замръзнала на близо 20литра въпреки преливащия резервоар.Снощи четох цяла нощ и днес на електричаря с опитна платка от другата кола.Показваше същите показания.Смяна на стабилизаторче Y700 с 7810+радяторче.Без резултат.Прибрах се отново отворих нивомери .Глътнаха малко бензин.Източих около 35л .Вън работи вътре не.И така часове във вадене и поставяне докато се сетих да завъртя ушичките на капака с четвърт оборот на ДЯСНО.Така си легна перфектно и стрелката заработи.Когато сте в багажника поплавъка трябва да е от лявата страна на помпата.:birne:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...