Jump to content

Speed sensor


KING_VeNoM

Recommended Posts

Пак е на същото разположение спрямо диска. На лесно място е. При мен беше запекъл и ми разказа играта, скъса се наполовина вътре... каква точно ти е грешката и пиши дали се е оправило след смяната, че при мен не се.

Набива ми грешка за него само като загрее колата... и светват АБС и ЕСП. Не съм гледал още кабелите при буксата при самия датчик, но щом се вляе от температурата при мен, съм се насочил директно към АБС модул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, krassi_110 написа:

 

Пак е на същото разположение спрямо диска. На лесно място е. При мен беше запекъл и ми разказа играта, скъса се наполовина вътре... каква точно ти е грешката и пиши дали се е оправило след смяната, че при мен не се.

Набива ми грешка за него само като загрее колата... и светват АБС и ЕСП. Не съм гледал още кабелите при буксата при самия датчик, но щом се вляе от температурата при мен, съм се насочил директно към АБС модул.

И аз имах този проблем преди време, сменях датчиците, кабелите и нищо. Оказа се АБС модул, разбира се, беше дефлектирал. Има шанс да се оправи и да не купуваш нов, защото е към 2000 лв мисля. Нека го отвори човек, който разбира - при мен бяха разпоени 2 пина, оправихме ги и всичко беше наред. Като цяло е бая сложен модул и затова е безумно скъп. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@forkoz предполагам има как да сваля само електрониката, без да разкачам всичко от модула, по възможност да избегна източването на спирачната течност.

Студена ли е колата(моторния отсег), нямам никакъв проблем. Загрее ли на 90 градуса, всичко светва и това е! За това не мисля да гледам кабели, връзки, а направо отварям АБС модула, презапоявам всяка една връзка и тествам.

Вкара ми малко лъч надежда, че мога да отстраня проблема сравнително лесно, пък ще видим. Единствената грешка ми е за Заден десен сензор, нищо друго! :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е малко течността, която изтича, но след това трябва да обезвъздушиш системата задължително. По-лесно ще ти е да го свалиш, защото е трудно да работиш на място, много е малко пространството. Иначе на мен проблемът ми беше задно ляво уж... и там смених всичко - кабелите, буксата, датчика... и нищо не стана. Дано се разминеш и ти с някой пин само. Успех!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, krassi_110 написа:

@forkoz предполагам има как да сваля само електрониката, без да разкачам всичко от модула, по възможност да избегна източването на спирачната течност.

Студена ли е колата(моторния отсег), нямам никакъв проблем. Загрее ли на 90 градуса, всичко светва и това е! За това не мисля да гледам кабели, връзки, а направо отварям АБС модула, презапоявам всяка една връзка и тествам.

Вкара ми малко лъч надежда, че мога да отстраня проблема сравнително лесно, пък ще видим. Единствената грешка ми е за Заден десен сензор, нищо друго! :))

Сваля се само електрониката, един бонус виж инсталацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така... направих си един тест. Студен мотор, не пален въобще. Грешки няма.

Хванах пистолета за горещ въздух на 1ва степен и нагрях АБС модула внимателно, така че да му симулирам само на него че все едно колата е работила.

И опа - изненада. На ледено студен мотор, АБС,ЕСП и ръчната светнаха! Утре или другиден ще ходя до едни пичове, които били добри в ремонтите на АБС тук в София, като цената им варира от 80 до 200лв. Та аз проблем мисля, че си го открих. Като имам развитие по въпроса, ще напиша какво защо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих си проблема... свалих само електрониката, занесох я на едни момчета... усра*а цялата платка и се наложи да купя друг втора употреб. Намерих със същата буква, сложих само електрониката и тръгна. Процедурата по слагамето на нова електроника е следната:

1. Запазете си кодинга от стария модул(моя го умориха и се наложи да гадая как е била кодирана)

2. Ваг-ком -> ABS Brakes -> Coding II(Login при някои версии на VCDS)

3. Въвеждате си кодинга от стария, след това се връщате на другия Coding и пак се кодира със съответното оборудване

4. Връщате се на Coding II(Login), като в помощното меню най-отдолу, ще видите какъв е кода за позволението за адаптиране на Steering angle sensor(G85).

5. След като ви изпише, че всичко е ок с кода, се влиза в Basic Settings и на 001ви канал давате GO. Волана трябва да е прав и на Alignment status трябва да изпише OK

5. Последната стъпка е много важна, защото без да се калибрира/адаптира/занули сензора за ъгъл на волана, ABS модула няма да запази кодирането!

Общо взето три стъпки: Coding II ; Coding I; адаптация в Basic settings на Steering angle sensor G85.

Пиша всичко това, защото на някого може да е полезно за вбъдеще, при мен се наложи да чета в чуждестранните форуми. Няколко стотин лева по-късно заради немърливостта на 1-2 човека съм в играта отново :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А самият модул за АБС ако не е със същите букви/а накрая има ли вероятност да разберем дали върши работа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1/15/2019 at 10:28, Excessive написа:

Цитиране на предходно мнение!

 

На 99% съм сигурен, че няма да стане. Трябва целият номер да е същият, питах в Порше, но и те не бяха сигурни и ми казаха за всеки случай да търся копие на моя...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1/13/2019 at 4:02, krassi_110 написа:

 

Оправих си проблема... свалих само електрониката, занесох я на едни момчета... усра*а цялата платка и се наложи да купя друг втора употреб. Намерих със същата буква, сложих само електрониката и тръгна. Процедурата по слагамето на нова електроника е следната:

 

1. Запазете си кодинга от стария модул(моя го умориха и се наложи да гадая как е била кодирана)

 

2. Ваг-ком -> ABS Brakes -> Coding II(Login при някои версии на VCDS)

 

3. Въвеждате си кодинга от стария, след това се връщате на другия Coding и пак се кодира със съответното оборудване

 

4. Връщате се на Coding II(Login), като в помощното меню най-отдолу, ще видите какъв е кода за позволението за адаптиране на Steering angle sensor(G85).

 

5. След като ви изпише, че всичко е ок с кода, се влиза в Basic Settings и на 001ви канал давате GO. Волана трябва да е прав и на Alignment status трябва да изпише OK

 

5. Последната стъпка е много важна, защото без да се калибрира/адаптира/занули сензора за ъгъл на волана, ABS модула няма да запази кодирането!

 

Общо взето три стъпки: Coding II ; Coding I; адаптация в Basic settings на Steering angle sensor G85.

 

Пиша всичко това, защото на някого може да е полезно за вбъдеще, при мен се наложи да чета в чуждестранните форуми. Няколко стотин лева по-късно заради немърливостта на 1-2 човека съм в играта отново :)

При мен май ще се окаже буксата защото изглежда много зле счупено е капачето вътре при кабелите е ужас има и два видимо по нови но като поиздухах и понатиснах спря да свети. Днес ще видиме как ще се държи дано да е това. Чудя се да сваля целия модул да срежа кабела с буксата и да си сложа друг със здрава но 2 та кабела са притеснителни. 

 

75FF5A1A-8504-4E06-B810-97F147BD4740.jpeg

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...