Excessive

Members
  • Content Count

    295
  • Joined

  • Last visited

About Excessive

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Всичко

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Sofia
  • Interests
    Сестри

Recent Profile Visitors

1,032 profile views
  1. Помпата не би трябвало да се чува вътре, още повече на затворени прозорци.
  2. Грешките са точно защото не може да си направи адаптация на клапите. Ако ги свалиш успешно направи снимки на процедурата, щото са забити на доста криви места
  3. Колеги, някой има ли представа дали задните възглавници имат страна? Предните са еднакви и си пасват дори да бъдат разменени. Но за задните не знам, понеже имат резервоарчета към тях.
  4. Провери си нивото на хидравличната течност, като начало.
  5. За жалост не е само до поддръжка. Самите коли вече са си на години и откровени недомислици в тях просто не издържат на времето.
  6. Тва е първият вариант на 4.2тди мотора. ВОди се по-ненадежден, но реално има същите болежки - вериги, вакуум помпа, термостати. За горивната система не съм чувал да има масово проблеми. При тоя модел втория термостат, който е до автомата е заместен от малка електрическа помпичка/клапан. Този мотор е без дпф филтър, така че един яд по-малко, но така колата си остава евро 3/4, и това може да е проблем в даден момент. Други общи проблеми - моторчета на ръчната, клапи за парното, евентуално спукана възглавница или разтропан в нея амортисьор. Изпечени задни стопове, които кондензират и изгорели в тях светодиоди
  7. По-скоро въпроса е каква марка помпа взе и дали нова, нова или фабрично рециклирана нова. Цените доста варират.
  8. Excessive

    Audi A8

    Прекъснати кабели до говорителчетата ще излезнат ли на диагностика?
  9. Още ли има хора, които си мислят че VAG сами си произвеждат веригите?
  10. Тая кола винаги ще има ядове с електрониката. Просто е от първите натъпкани и зависими от толкова много електроника. Има си слаби места, а други неща са откровено зле замислени и във времето са ги подобрили в следващи модели.
  11. Зависи най-вече от сервиза. Колко ще решат да ти вземат. На доста места вече сменят вериги. Частите можеш и сам да си избереш. Има хора, които държат на ОЕМ-ски, други си взимат на febi/swag.
  12. Започни с една диагностика защото е много вероятно да ти даде насоки.
  13. Да, има клапан на рейката.