-
Мнения
1115 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно krassi_110
- Рожден ден 5.05.1972
Друго
-
Kaра
AUDI А8& AUDI A6 4G
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
София
Последни посетители
4275 профилни разглеждания
krassi_110's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колега, имам чисто ново управление от старата ми кола, взех го но се оказа, че не е от него. Ако имаш интерес драсни, ще измислим добра цена [emoji108] Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Имах за кратко 3.0тди с ремап, беше към 305 кс. 650нм след намесата, след това се качих на 4.2тди с ремап - близо 430кс. и 980нм. Говорим за Д4 преди фейслифта. 3.0тди на много тежко градско ми даваше към 13/100 в София. Разликата във вървежа, дори като усещане е много уау. Няма прилика до 100-150-200... Където желаете. Единственото преимущество на 3.0тди пред 4.2 е по-евтината поддръжка във всяко едно отношение.
-
Само на табло от S8 може. И то на километраж от последният фейслифт става, тази С8, които са около 2006та не става. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Какви са ти притесненията за дебитомера? Симптомите така да кажа, че си се насочил натам? Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Какъв е тоя труд 200лв, хора вие луди ли сте или си пишете с оная работа? Компресора се сваля за 30 минути с цигарата... Някой път сериозно се замислям, дали да не си отворя сервиз... Като слушам какви рибета и какви суми вадите за елементарни неща... Аз лично не виждам смисъл от купуване на нов компресор. Отиваш - рециклират го за 150 лева и си ти. До следващия път, когато не хванеш теча на въздух на време и пак изгори. Аз вече 4та година с рециклиран компресор - нямам проблеми [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Бушон номер 4 - 10А при шофьорската страна. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Взех и аз от китайските, сложих го - всичко тръгна и работи перфектно.
-
Преди години, когато взех една от колите ми, имах такова тупване от 2ра към 1ва. Не тупване, а то е по-скоро като побутване(не шут). Адски дразнещо нещо. След ъпдейт на софтуера при Стефан(kpematop) изчезна вовеки Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Има и вариянт за афтърмаркет. Имам при мен и за задният панорамен прозорец... Ако решиш, пиши Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Да се смееш или да ревеш... Как не му е пламнал сервиза още на този... Без да му мигне окото е прибрал 6000лева. Аз не бих оставил нещата така, ама и теб те разбирам, че не искаш да се сещаш повече за това. Това е една от малкото причини да гледам автомобили предимно със ZF кутии. S-tronic-а е супер, стига да не ти се налага да обикаляш по майстори.(Ако Мишо си е тук за постоянно да - ама примерно 2 месеца без кола нама да изтрая). Жив и здрав и си карай колата с кеф сега! Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ей тая я разгледах в Порше... евем ти заеби... изцяло черна навсякъде е брутална. Не знам, коя ми е фаворит от новите модели... S8, RS6 или RSQ8.. не ми харесват в нормалните версии, но в спорт сегмента избухнаха според мен. Единствено не ми харесва новият стил на километражите, все едно ще карам рали. Охххх айде да остареят по-бързо [emoji23][emoji23][emoji2] Sent from my iPhone using Tapatalk
-
При всеки бояджия? Моят стоп тръгна да се пука, закарах колата веднага, шкурене, лакиране наново. Там където беше пукнатината се напълни с лак и съответно се изду точно на цепката. Покарах така няколко дни, за да изсъхне добре. Наново същата процедура след като е засъхнал лака вътре в пукнатината и сега е гладък та гладък. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Не година, но софтуерна версия на модулите може би. Мойта е 2003 и зелената свети постоянно, когато е на динамик. Или като слезне на Ауто след 120. Много време обърнахме на тази лампа, зелено никога не е било на проблем, ама жълто/червено да Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Хиляди благодарности!!! Sent from my iPhone using Tapatalk