m.i.l.e.n Публикувано 21 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 Симптомите са за 4-5000 км. е изгоряла около 4-500 гр. масло. Като е студена и я запаля пуши леко в синкаво, докато загрее, и другото което е че образува черни сажди на ръба на гърнето.Питането ми е дали само с смяна на гумичките ще се оправят нещата?Вчера от 2ма майстори чух 2 различни мнения....Единият твърди че дизела не страдал от гумички и дори да ги сменя нищо няма да постигна, а другият ми каза че цялата глава била за ремонт... клапани водачи повдигачи и гумички= 8-900лвНека някой ако е имал подобен проблем да сподели мнение, дали си струва да сменям гумичките или не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 21 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 Това, че дизелът не страда от гумички, не е така. Не знам на колко километра е колицата ти, но смяна на гумички, преглед на водачите, и евентуалната им замяна би била полезна. Клапани - пришлайфане, чак пък нови! Леглата също. 900 лева ми се виждат пресилени обаче. Пълната процедура би била: смяна на гумички и водачи, шлайф и припасване на клапани и легла, шлайф глава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m.i.l.e.n Публикувано 21 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 Значи колата е на близо 230хил. реални, за което съм сигурен. Проблем друг няма, нито с разхода нито с палене...Струва ли си само гумичките да сменя или да свалям главата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 21 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 Колега за 900лв ще си направиш основен ремонт на двигателя.Пълното обслужване на главата няма да е повече от 150-200лв да не говорим че гумичките сами по себе си са стотинки и като сложиш гарнитура за глвата,за колекторите и за капака на клапаните като цифра няма да прехвърли 300лв останалото за работа повече от 100-150 лв едва ли би трябвало да ти искат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 21 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 Струва ли си само гумичките да сменя или да свалям главата?Божа работа. Твърде е възможно да има добър ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 21 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 Само гумички смени и ще има невероятен ефект, от опит ти казвам само че на двигател АБК. Сега от смяна до смяна или 9000-10000 км не доливам нито грам ако щете вярвайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m.i.l.e.n Публикувано 21 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 Чувал съм и друго, че всяка турбинирана кола харчи масло...но ме дразни този синкав пушек като запаля. Заглеждам се по други коли, на някой също има сажди по гърнетата, на някои няма нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 21 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 (Редактирано) По принцип, всяка кола харчи масло. Въпросът е в количеството. Турбинираните, особено на повечко километри, засилват харча си. Първоначалното изпушване, декорирано в синьо ме ориентира към гумички. Не претендирам за 100 процента сигурност.П.П. Сега като си мисля, се чудя дали от запушен филтър на картерните газове, не може да се получи този ефект. Я кажете. Редактирано 21 Юни 2007 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 21 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 Тя моята харчеше масло като разпрана-направо си го гореше с бензина-по литър на 500 км и доливах,но пушеше само като загрее , смених гумичките и сега почти не гори-на 10 000 един литър доливам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 21 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 Съгласен съм че всяка кола харчи масло въпроса е че този харя няма да е осезаем ако колата не се цеди до критичните обороти често и няма да се налага доливане преди следваща смяна на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 21 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 Съгласен съм че всяка кола харчи масло въпроса е че този харя няма да е осезаем ако колата не се цеди до критичните обороти често и няма да се налага доливане преди следваща смяна на маслото.Пиф, колега, прав си... На мен АВК то беше почнало да ми изяжда по един литър на 300 км отиване и връщане по магистралата за Пловдив . Смених ги и сега гледам - откакто съм сменил маслото пак я ръчкам - не го пипа. Въпроса е обаче освен гумичките и гарнитурата на главата и сегментите в какво положение са -.... Но за Милен нещата са по-други... той е дизел и нашия коментар в темата е само най-общо казано информация. Видях му ауспуха на колегата, не е много, така че най-вероятно е от гумичките му.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 21 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 На Милен колата е най запазеното В4 TDI което съм виждал.Аз също съм убеден че и километрите и са реални.За мен тази кола е с един прекрасен и малко амортизиран мотор и този който ти е казал че главата е да такъв ремонт .....Моето мнение е изобщо да не я закачаш е, ако толкова си си го навил на пръста смени си уплътнителите на клапаните ама не пипай нищо друго.това е двигател с много голям експлоатационен потенциал затова спри да се чудиш какво да човъркаш по хубавата си кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m.i.l.e.n Публикувано 21 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 На Милен колата е най запазеното В4 TDI което съм виждал.Аз също съм убеден че и километрите и са реални.За мен тази кола е с един прекрасен и малко амортизиран мотор и този който ти е казал че главата е да такъв ремонт .....Моето мнение е изобщо да не я закачаш е, ако толкова си си го навил на пръста смени си уплътнителите на клапаните ама не пипай нищо друго.това е двигател с много голям експлоатационен потенциал затова спри да се чудиш какво да човъркаш по хубавата си кола Вальо, мерси за хубавите думи Май така и ще направя, ще спра да се панирам и ще си карам колицата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 21 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 Май така и ще направя, ще спра да се панирам и ще си карам колицата.Шпори яко и да се чува само песента на турбинатаааа И при мен губеше малко масло преди да ми рециклират охлювчето, но от тогава спря. Ауспуха ми също има черен нагар по ръба и при палене вади малко бял и синкав пушек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 21 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 колега миналата седмица сменях гумички на купето с абк мотор, работата с гумички и гарнитура на капака на клапаните излезе 70 лв, ефекта,поразителен, мисля че с едни гумички ще се оправи всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m.i.l.e.n Публикувано 22 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2007 (Редактирано) И при мен губеше малко масло преди да ми рециклират охлювчето, но от тогава спря. Ауспуха ми също има черен нагар по ръба и при палене вади малко бял и синкав пушек След рециклирането ли има нагар и пуши или преди да рециклираш, и къде мога да ида и да проверя турбото дали е читаво?Значи вече няколко човека ми потвърждават че дизел нестрада от гумички, а ме съветват да търся причината в турбото. Редактирано 22 Юни 2007 от m.i.l.e.n Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 22 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2007 Пропускащи гумички калят и ламбдата на бензиновите ама на дизел най-много да накалят ауспуха Да кажат разбиращите от турбини как се отразява това масло на перките на турбинажа, дали трупат нагар и дали и идва в повече на турбинката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 22 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2007 Пропускащи гумички калят и ламбдата на бензиновите ама на дизел най-много да накалят ауспуха Да кажат разбиращите от турбини как се отразява това масло на перките на турбинажа, дали трупат нагар и дали и идва в повече на турбинката.въпросът беше друг май.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 22 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2007 Значи вече няколко човека ми потвърждават че дизел нестрада от гумички, а ме съветват да търся причината в турбото.Да погледнем това твърдение на какво се основава. Гумичките се скапват по две причини. Първата е износване по ръбчето, което контактува със стъблото на клапана, а втората, и по-често срещана - деструктиране на материала / втвърдяване/, в следствие на температурата и маслото. В този смисъл нищо не отличава бензиновия от дизеловия двигател. Няма и особена разлика в конструкцията на клапани, водачи, и гумички. Та не мога да си обясня защо се твърди това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobb2003 Публикувано 22 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2007 Да погледнем това твърдение на какво се основава. Гумичките се скапват по две причини. Първата е износване по ръбчето, което контактува със стъблото на клапана, а втората, и по-често срещана - деструктиране на материала / втвърдяване/, в следствие на температурата и маслото. В този смисъл нищо не отличава бензиновия от дизеловия двигател. Няма и особена разлика в конструкцията на клапани, водачи, и гумички. Та не мога да си обясня защо се твърди това.Колега,предполагам е свързано с по-високата калоричност на горивото при бенз. ДВГ и оттам по-висока температура на горене и по-бързото втвърдяване на гумичките ....така мисля аз поне де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 23 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2007 за мене дизелите работят при по голямо температурно натоварване от бензиновите, не случайно охлаждащите радиатори за дизела се проектират с до 20 % по голяма охладителна площ от бензиновите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 24 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2007 (Редактирано) въпросът беше друг май....Въпроса беше дали дизела страда от гумички на клапани. Подавам му жокер на колегата какво още да погледне по пътя на добре изгорялото в ауспуха масълце. Cause & Affect както се казваше в Матрицата Редактирано 24 Юни 2007 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YAKOVCHEV Публикувано 10 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2007 (Редактирано) Popadnah slu4ajno na temata. Карам две audi B4 TDI КОМБИ И КУПЕ. Купето ми е от 5 години в мене. Когато го купих (2003г.) ми гореше масло 180ml. на 100км. Колата пушеше бял дим отзад. смених гумички (старите си бяха идеални, но въпреки това ги смених) , отворихме двигателя - сегментите ми имаха " ключ" 5-6 мм. Смених ги и тях (с нормалени ). Колата заспа не съм доливал масло ( 15000 км. ). ако те интресуват цени мога да ти ги изпратя. Редактирано 10 Ноември 2007 от YAKOVCHEV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване