Jump to content

Не пали AKN 2.5 TDI


ogip

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

Карам душегуб (едва от няколко месеца и вече сериозно го мразя и ми липсва старата Деу Нубира...)

Мотора е AKN.

Проблем до сега ми е било прословутото забиване на мотора (при каране на баир нагоре, продължително и при пуснат климатик само ми се е случвало, не съм чистил турбината още, нито съм сменял N75). Това ми остана много по-малкия проблем...

Преди 3 седмици, както си карах покрай пловдивско и ускорявах по-рязко на 2-ра, след кръстовище и колата изтрака и угасна. Помислих си най-лошото... С облекчение чух как стартера си завърта мотора нормално, след като отбих встрани от пътя...но така и не запали. След телефонни разговори с познати установих, че ГНП се е споминала - симптомите са мигаща бобинка на таблото след като ключа се постави на контакт (след 10-на секунди). Малко по-късно вързах лаптопа и даде грешка за липсваща комуникация с помпата и "quantity adjuster" (това е разпределителя на количество гориво от високото налягане, вързан е с външни кабели и се намира в средата по остта на въртене на помпата).

Приятел от Пловдив се притече на помощ, дръпна ме до близък гараж, там разглобихме предницата на колата (егати и колата... :box: )

5b0d964baa4aec1000f5d6d69956b555_610x0.jpg

като паднаха радиаторите смъкнахме помпата,

6ac4ca14d6b70ca0905ae5341f003757_610x0.jpg

и си я взех електрониката в софия.

c583533e10b2dbb33182a85fb4991f23_610x0.jpg

Между другото при разглабянето се запознах и с друг основен проблем на този мотор:

3e5ac05241c94788c5932178c8815a65_610x0.jpg

ако не сте разпознали - това е тръбата към интеркулера,

сега се обзалагам, че си мислите - тоя кара егати старата пробита кошница B)

Живот и здраве, може да видите как са нещата реално ;)

Само да кажа, че тая смес в тръбите я има всеки душегуб, който не е отварян последните 5 години и сместа е уникална и чистенето също е уникално (пригответе си дрехите за изхвърляне после) :)

После се запознах с повече детайли за VP-44 и всички псувни около нея...

Проблема беше ясен - МОС-транзистора за управление на долния клапан беше изгорял, съответно бе подменен (вътре в корпуса, запоен качествено, с контактна паста към шасито и т.н.). Другото, което се оказа може би проблем е, че кабела за долния клапан беше с нарушена изолация и тя се чупеше при сгъване, т.е. имаше голяма вероятност проблема да е бил причинен от късо съединение на проводниците. Интересно защо другия кабел за "quantity adjuster" (средния клапан) нямаше такъв проблем...дали теч на нафта, или нещо друго го бе прояло да се чупи излолацията? :birthday:

Инфо от опел форума за незапознати

Гордо се качих на трамвая за гарата и после междуградски автобус (за мен си бе приключение и си пътувах с кеф, като от филм на дискавъри за Калахари и така до Пловдив. Уви, върнах се по обратния път...

Монтирахме помпата, после 3 акумулатора източихме без грам да се опита да запали...деликатно въртях по макс. 10-15 секунди да не се стопи стартера и др.

Пробвах всичко изчетено в нета...

Разбрах, че помпата в резервоара само прикачва към допълнително отделение, без да създава налягане и дърпането на нафта е само с вакуум от ГНП (недай си боже да свършиш нафтата по пътя, господ да ти е на помощ... :birthday: )

После пробвахме скачени съдове преди горивния филтър (туба с нафта над моторния отсек, включена с маркуч). Дюзите естествено бяха развити за да излиза въздуха. 100 пъти се развиваха, завиваха дюзи, входящи тръбички, изходящи тръбички на помпата, болтче на горивния филтър, всичко бе за да се провери евентуално за въздух, цялата система прокара до края, но с завити дюзи и СУМА въртене, грам не се и опита и да запали, или изкашля поне, да го ... в кошника!!! :)

Грешки - никакви! При края на всеки акумулатор писваше таблото и ваг-кома даваше "quantity adjuster", но при прясно 12V, грешката се изчистваше и всичко сначале до следващия разряд...

Тази кола изхвърляше през двата си шибани ауспуха (куатро) само въздух!!!

Статуса в момента е отново свалена VP-44 и ще ходи нейде на Bosch из Пловдив... Нямам софтуер и варианти за диагностика на това нещо. Аз поне предполагам, че няма какво друго да причинява проблема.

Четох много и се постарах доста, преди да пиша неконкретни неща, така че МОЛЯ, кажете КОНКРЕТНИ идеи (без офтопик и глупости), както и какво да проверя и да правя, защото вече ще я запаля тази кола, ама понеже не става с нафта, та с бензин и то по покрива... :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 110
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Щом сте разкостили помпата и сте сменяли електроники помпата трябва да мине на стенд и да се центрова... ако сте отвивали зъбното колело отзад (то е на конус, няма белези няма нищо) 200% трябва да се изпълни тая операция, иначе няма центровка и съответно палене

В Пловдив не знам къде правят подобно нещо, в София съм ползвал услугите на този човек:

http://decbg.com/rem...lovi_pompi.html

Работи сам и цените не са му кожодерски като в СуперДизел, където ти взимат 120 лв. само да ти погледнат помпата за 10 минути и да ти кажат "купи си нова електроника от нас"

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега много лоша случка ....имах я същата драма :hilezh: немога да разбера защо сте раскачали муцуната за да излезе помпата тази маниполация става само със свалчнето на колектора на смукателните тръби(който и бес това иска почистване)отвиване на егр клапана от едната страна който е хванат за смукателната тръба тръбичките на помпата откъм дюзите отвиване на щуцерите за горивото и расхлабване на обтяжната ролка на помпата после самите болтове на помпата ааа и две болтчета на пластмасата която е захваната за помпата :hilezh: Незнам кой ти е ремонтирал въпросната електроника моята я ремонтира Стефан Григоров единствения който знае за какво става въпрос по тези помпи и електроники -лично мое мнение :zustimm: за обезвъздошаването трябваше да заредите акомулатора докато чакате електрониката (като гледам само нея сте пратили на майстора) а ако е маистор щеше да смени гарнитурите на помпата която осигурчва вътрешното налягане в помпата както и регулатора на налягане.ако пак неможете да я запалите обади ми се на скайпа jaboka100

0887 583 242 Калоян

Редактирано от strannik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом сте разкостили помпата и сте сменяли електроники помпата трябва да мине на стенд и да се центрова... ако сте отвивали зъбното колело отзад (то е на конус, няма белези няма нищо) 200% трябва да се изпълни тая операция, иначе няма центровка и съответно палене

В Пловдив не знам къде правят подобно нещо, в София съм ползвал услугите на този човек:

http://decbg.com/rem...lovi_pompi.html

Работи сам и цените не са му кожодерски като в СуперДизел, където ти взимат 120 лв. само да ти погледнат помпата за 10 минути и да ти кажат "купи си нова електроника от нас"

Знам, че при отваряне на помпата се налага софтуерна калибрация, но при положение, че е сменян краен мощен транзистор на клапана долу, т.е. контролера вътре не е разбрал, че нещо става, а зъбното колело и балансьора към него са по белези на демонтажа, не виждам какво би могло да е по-различно. Другото е, че въпросната електроника отговаря за прецизното разпределение на горивото, демек да разпръска с определено предварение и да икономисва гориво и да дава малко мощ, но заради простия механичен принцип на ротационната помпа, не може да има гориво от край до край и да не "изкашля" дори, а само да върти, както при мен се случва... Според мен самата помпа се е вмирисала, но очаквах ваши компетентни мнения... поне на ваг-кома не дава никакви грешки, след смяната на транзистора. Остава "хардуерен" дефект на самата помпа, който контролера на помпата да не докладва на централния мозък...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе немога да разбера за какви стендове ми приказвате като гледам човека е вадил само електрониката без да е пипал ангренажното колело на самата помпа !!!!! този балансьор защо сте го сваляли и него :zustimm: на моята помпа и сменяха гарнитури на вътрешната помпа както и на самия регулатор на вътрешното налягане демонтаж монтаж на електрониката и колата си върви без да съм карал помпата на стенд !!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е хубаво де.. но защо не може да я запалите ? Едва ли е от въздух ....

Как така ще върви колата, ще спре изведнъж, ще откриете проблем в транзистора на крайното стъпало, смяна и после изведнъж хоп - механичен проблем :zustimm:

Нещо сте разместили по калибровката на помпата или интервенцията с транзистора не е успешна, иначе дори и с друга електроника (без фина настройка) щеше поне да пали ... и тогава можеше да се видят милиграмите на обратната нафта и да се види как работи помпата

Аз не съм имал душегуб, но се наиграх с 2-3 помпи на приятели ...

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще дам отговор на мненията на:

-strannik:

свалянето на "муцуната" бе с учебна цел, другия вариант бе рязане на кабелите от електрониката на помпата към клапаните надолу, което горещо не се препоръчва. Аз лично не виждам причина да не се срязват, защото така препоръчват от сайта на бош за ремонт (преди да им се прати платката). Така и ми препоръчаха патили приятели, но причината за мен се оказа пресилена - просто проводниците не са стндартните медни, а някаква подсилена сплав, за да противодейства на вибрациите, следствието е, че стандартния калаено-оловен (тинолен) припой не зачиства/прихваща оксидираната повърхност на кабелите, просто трябва силен поялнил и добър флюс и може да се спести падането на предницата... Така и не видях някой да го е написал тук :zustimm:

Самата платка на помпата е керамична и елементите не са запоени, а заварени с нещо като точкова заварка и от там идва проблема при ремонта - трябва много нагряване и зачистване при монтажа на новия MOS-N (40A).

За гарнитурите - има 2 гарнитури на общото тяло на помпата, като се сваля електрониката, едната струва 150 лв и върви с лентовия кабел на датчика на хол към зъбното колело на остта. Аз лично там не съм бутал нищо и се иска хирургична чистота при боравенето с открити нафтови магистрали.

-ВЕСКО - никакви електроники не са сменяни, зъбното колело не е смъквано от остта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще кажа - ако не можете да я запалите и колата седи като голям камък в сервиза какви опции имате:

- качвате помпата на друга кола за проба и виждате там как се случват нещата - по този начин елиминирате възможен друг проблем, който се е проявил около ремонта

- носите помпата на стенд и ви правят калибровка и тестове - така помпата се тества механично и няма да гадаете дали е годна за работа

- сваляте и качвате помпата до полуда 15-20 пъти, скапвате тръбичките за нафтата, защото са дифтунги... а през цялото време се возиш с градски транспорт и не можеш да си вършиш нормалната работа... това също са "разходи" - пропуснатите ползи

Варианта с качване-слегане 15 пъти го игра един приятел преди няма 2 месеца ... упорито момче излезе, но сега вече душегубеца му е на пазара, няма нерви да го гледа

И накрая задължително да пишеш какъв е бил проблема като я оправите.... така всички учим нови неща

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драги колега, BECKO,

честно да ти кажа не очаквах някой тук да ми даде макар и малко логично мнение, но ти ме изненада с нещата, които изброи, макар при мен да са вече факт - т.2 от твоите изброени. Благодаря за което!

Много се надявам третото ми ходене до филибето да предостави пак един много ускоряващ и комфортен автомобил, но засега вече месец гледам карантии из един гараж на село...

Ако запали някой ден пущината, задължителнощ ще пиша причината и как се е решила.

Най-малкото съм админ на деу и шевролет форума на България, така, че имам ангажимент с тия неща и държа на тях в моя форум :zustimm:

До решаване на проблема, очаквам тук компетентни мнения.

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще дам отговор на мненията на:

-strannik:

свалянето на "муцуната" бе с учебна цел, другия вариант бе рязане на кабелите от електрониката на помпата към клапаните надолу, което горещо не се препоръчва. Аз лично не виждам причина да не се срязват, защото така препоръчват от сайта на бош за ремонт (преди да им се прати платката). Така и ми препоръчаха патили приятели, но причината за мен се оказа пресилена - просто проводниците не са стндартните медни, а някаква подсилена сплав, за да противодейства на вибрациите, следствието е, че стандартния калаено-оловен (тинолен) припой не зачиства/прихваща оксидираната повърхност на кабелите, просто трябва силен поялнил и добър флюс и може да се спести падането на предницата... Така и не видях някой да го е написал тук :hilezh:

Самата платка на помпата е керамична и елементите не са запоени, а заварени с нещо като точкова заварка и от там идва проблема при ремонта - трябва много нагряване и зачистване при монтажа на новия MOS-N (40A).

За гарнитурите - има 2 гарнитури на общото тяло на помпата, като се сваля електрониката, едната струва 150 лв и върви с лентовия кабел на датчика на хол към зъбното колело на остта. Аз лично там не съм бутал нищо и се иска хирургична чистота при боравенето с открити нафтови магистрали.

-ВЕСКО - никакви електроники не са сменяни, зъбното колело не е смъквано от остта

Аз ли нещо не разбирам тъп ли съм ??? помпата се сваля от колата заедно с електрониката без да се маха балансьора и без да се сваля муцуната ,камо ли да се режат кабели !!! помпата се праща цялата за оглед от МАЙСТОРА който ще прави електронния блок!!! Колега на мен не ми обеснявай какво има в електрониката и какво няма!За теб и мен може да е трудно ,но за хора които знаят какво правят и са подготвени и подплатени с години иследване и практика е елементарно ....другото е цирк да те оскубят повече кинти!!! това което ми приказваш са глупости ....какви датчици на хол ???? имаш предвид датчика в помпата за ъгъл на въртане ???? гарнитурите на електрониката се продават под отделен номер по бош струват левченца !!!!в някой друг сайт си гледал че ти показват да срязваш кабелите на клапаните (този за количествата на който гори транзистора който е ключ а не крайно стъпало и клапана за аванса )защото хората имат методика на въстановяване като ти пускат нови кабели отвътре !!!!!в саит на бош могат само да ти продадат нова електроника за 800 лв която е комплект с двата клапана и отделно 400 за да ти сложат софтуера в така или иначе празната електроника след което стенд монтаж демонтаж на помпата сам можеш да смяташ :wall: да трудно се обезвъздушава колата особенно ако незнаеш какво правиш :hilezh: но виждам колегата е по компетентен от мен и аз ще си замълча относно помпите vp44 psg5 :box: ако искаш да ме питаш нещо конкретно питаи а не ми обеснявай :zustimm:

Редактирано от strannik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че достатъчно подробно съм обяснил какво искам и какво съм правил, колега strannik и не виждам какво почна да ми се караш. Помолих или за конкретни мнения, или тишина ако може!

Казах, че помпата бе свалена цялата, защото иначе не може да се свали електрониката, без да се срежат кабелите за клапаните. Ако не си чувал - датчик на хол се казва на всеки електромагнитен сензор, такъв е и датчика, който следи за ъгъл в помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко нафта имаш в резервуара?

P.S.Въпроса е сериозен.

Ами напълних до горе и карах около 500км, демек около половин резервоар, или около 30 литра да речем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах те защото аз така сам си изгорих помпата миналата година по това време(чистих си егр-а и колекторите).Сипи и нафта да е над половин резервуар даже и повече, че май беше казал че си куатро. Аз направих грешка да разкача тръбите от дюзите ,а имах около 20-тин литра нафта в резервуара и после неможа да запали.Запали след като и сипах нафта доволно и малко пръс със спрей но вече беше късно за помпата,колата се форсираше само до 1300оборота.Пробвай абе не пробвай а направо вземи един спрей етер пръснете МАЛКО във филтъра и ще запали но не прекалявайте с пръскането наведнъж да не строшите двигателя.

Редактирано от mimo160
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съвета. Само не разбрах за помпата в резервоара ли говориш? Тя нали не трябва да създава налягане (придвижва само горивото до някакъв съд), а горивото да се всмуква от ГНП (като разкачахме тръбата на горивния филтър и при въртене въобще не идваше нафта от резервоара. После при опитите с туба, не се ли шунтира варианта с количество в резервоара, защото последно така се мъчихме - скачени съдове и тръбата от тубата отива към горивния филтър. Лошото е, че даже грам не се и опита да запали - нито изкашля, нито облаче излезе отзад за 3 акумулатора въртене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така ,тази помпа в резервуара не подкачва нафта тя само я върти долу или нещо такова прави но има значение при обезвъздушаването.

Два пъти на почти пълен резервуар (с около 60-тина л.)свалях тръбичките от помпата към дюзите и при обезвъздушаването още на трета отвита дюза започваше да киха и на четвърта палеше.Третия път не прецених че съм с малко нафта ,а се зафанах та си изгорих помпата.

Паленето със спрея освен че при мен проработи съм го виждал и при един приятел.След смяна на валовете и неговата не поиска да запали и скапа три акумулатора и се дърпа с втора помпа от резервуара и т.н.докато не игра спрея НО ВНИМАТЕЛНО да не избие некоя биела през блока.

Няма да се плашиш от звука като се развърта след като и пръснете и палите.Мене направо ми се е.а мамата и скъса сърцето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега ще пропусна ексцесиите с етер и дърпане на колата и ще продължа с опитите за културно решаване на проблема. Като цяло си мисля, че самата помпа прави проблема, макар че никаква грешка не индицира на ваг-ком. Като свалихме помпата втория път и при завъртане на зъбното колело на ръка, си хвърляше последователно пръски от изходите за дюзите. Няма абсолютно никакви видими признаци за неработоспособност, но аз пак не й вярвам... Просто няма какво друго да бъде! В допълнение на темата ще помоля ако някой знае някой гуру на тия коли из Пловдив да каже тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение на темата ще помоля ако някой знае някой гуру на тия коли из Пловдив да каже тук.

Авел са твоите хора. 1600лв рециклират я цялата помпа, после май и гаранция 100 000км ти дават. :rolleyes: Хората дето са те подвели(че е много лесно едно транзисторче) са ти взели една сума, сега се разправяш и си побелял от нерви, очертава се пак даване на пари, свали/качи упражнение за луди...и това всичко за чии? Отиваш плащаш и получаваш. Колата ти е супер, разхода също после сядаш и караш. Тая помпа е за 6 цилиндров мотор, впръскването на гориво е почти комън рейл(пръска по два пъти за всеки цилиндър, комън рейла по 3 пъти). Тая помпа се рециклира в статус нова за около 1600лв, една дюза за камън рейл е средно 800лв.

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече какво стана запли ли?

За съжаление не още, защото сега съм в период къде да нося ГНП-то за подробна диагностика. Не бързам и искам да проуча всяка възможност, качества и разходи. С предишната кола все правех прибързано нещата и все се мъчих да я правя чисто нова, сега ще пробвам обратна стратегия, че тук разходите са си сериозни :)

Намерил съм един сервиз, в който имат стенд, което е най-важното в моя случай, защото съмненията ми са главно, че помпата не дава достатъчно налягане към дюзите. Трябва ГНП да се провери като механика, както и да се прочете директно от контролера й, а не през ваг-ком, където не дава никакви грешки - но за целта си трябва съответната апаратура.

Колегата Vankata_84, мерси за предложението, вероятно ще се окажеш прав, че няма да излезе само едно транзисторче... Иначе подмяната му не беше извършена "някъде си", а пред очите ми от колега с доста добри познания и съответни инструменти, (който дори и не съм почерпил) транзистора е монтиран както си трябва, а не парлапанската...

Засега съм се ориентирал към този човек, до тук ми изглежда най-образован с тия помпи и офертата е най-изгодна, (сега видях, че и колегата BECKO горе е споменал за него), за разлика от 220-те лв само за диагностика в Бош. За съжаление ще трябва сега помпата да попътува и с куриер... :blink:

Имам и втора оферта за помпа втора ръка, но тогава пак се впускам в тото 6 от 49 и кой знае къде, кога ще ударя пак джакпота... предпочитам да ревизирам това желязо първо (е...зависи и какво му намерят вътре...).

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко не съм се изразил точно. Ако си се запознал в детайли с проблема и си сменил транзистора добре. Надявам се и вложения труд и средства да са приемливи за това че сега колата не пали. Просто исках да те подсетя, че за да изгори транзистора си има причина...а тя, е че се износват самите клапани, повишават работния си ток, правят вътрешно късо, и така нататък. Моя съвет е да търсиш читави хора даващи гаранция. Авел са ти съвсем близо, пита ли ги за оферта? На мен ми е интересно какво ще предложат?

ПП - Много хора направиха дребен бизнес с тая помпа. Много хора сменяват едно транзисторче и викаха на Бош и на Авел крадци, ама то какво стана? Сега някой си купиха китайски стендове и почнаха да обясняват как не може само с транзисторче, трябва и клапанче. Е да ама някой сменил транзисторче, е значи и ел.блок, софтуерче, калибровки, адаптации, и др. Важното е, че накрая след цялата схема си мразиш колата, и я продаваш понеже не можеш да я гледаш! Аз имам Опел Вектра в къщи с тая помпа. Ако се случи нещо, или режа на скрап или Бош сервиз. Просто с палячовци не е оправдано, не сме толкова богати.

Извинявам се ако се изразявам остро, имам лоши спомени от опит да помогна с този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vankata_84 сигурно не си прочел внимателно по-нагоре - бях обяснил, че кабелите към клапанчето от крайния транзистор бяха с разпадаща се изолация и на места направо липсваше, демек най-вероятно са дали накъсо, или малко нафта (гарнитурата леко изпускаше) може да е влязла под изолиращия шлаух и да е претоварила транзистора (пак един вид късо). Естествено, може да не се е случило точно така, но бях длъжен да пробвам. :blink:

Иначе да - сума и народ се извъдиха специалисти, но доколкото знам стендове в БГ има 5-6, (а то си трябва явно), та всеки сам си решава къде, кога и при кой, аз засега казах къде си харесах (там има стенд), ще поровя малко инфо още и за Авел все пак, но нещо имам лош опит с големите сервизи (преди време ме бяха излъгали друг голям сервиз, че са ми сваляли и чистили бензинови дюзи, на другата година като свалих рейката и видях, че са си били там, откак е станало кола и др. случки).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последни новини:

помпата бе демонтирана за пореден път и пратена за диагностика на стенд (не в Бош).

От там ми обявиха:

- некадърно монтиран транзистор (в това малко се съмнявам)

- блокирало авансаторно буталце

За целта на ремонта се подменял и целия блок...

Тотала бил около 1200лв за нов блок, буталце и електроника...то друго има ли тази помпа?! :flehan::unsure::zustimm:

Най-тъпото е, че не виждам с очите си цялата диагностика и констатации, защото трябваше да пращам желязото по куриер и така от по-тънко да мина, директно се включих на живо в играта "Тотална промяна"!!! Аз ако не исках да си правя сметка на парите - щях да отида в Бош, просто се чудя дали случайно всичките възможни повреди накуп са ми са се случили, или...

Почна веднага да ме гложди отвътре и да се колебая дали не ме хвърлят по върбата и въпросния човек, дали не си прави бизнеса по малко долен начин... Особено не ми хареса частта, където като говорихме по телефона ми даваше зор да решавам какво ще правя още тази вечер, че да не му заемала място на стенда... Няма как да разбера!

В и-бей помпите са по 1000 долара, а тук 2-ра ръка съм намерил 500лв.

Сега се чудя какво да правя... Ебаси и кочината се оказа тая кола, още едва съм я взел, даже не успях да й се нарадвам и вече яко я псувам... Язък за запазеното купе, хубавия вървеж и нисък разход дето имаше...

PS сетих се да питам - при блокирало авансаторно буталце не трябваше ли отново да изгори новия транзистор? Предния като изгоря и си даваше грешка, а сега не излезе такава. Друго - ако това буталце е блокирало, помпата ще изхвърля ли нафта през изходящите дюзи последователно при въртене?

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PS сетих се да питам - при блокирало авансаторно буталце не трябваше ли отново да изгори новия транзистор? Предния като изгоря и си даваше грешка, а сега не излезе такава. Друго - ако това буталце е блокирало, помпата ще изхвърля ли нафта през изходящите дюзи последователно при въртене?

Не няма да изгори нали сега сте монтирали по-силен транзистор :hilezh: Сега гори "друго" по системата :hilezh: Изхвърлянето на нафта е от хранещата(доставна) помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...