Jump to content

2.0i ili 2.0mi


Guest fridman

Recommended Posts

Zdaveite, reshil sam da si kupq Audi B4 i da stana chast ot vasheto obshtestvo, no se dvuomia za izbora na dvigatel. Ima dva varianta za men, 2.0 pulen injekcion koito e 115k.s. ili 2.0 mono injekcion koito e 90k.s. Po princip sam sklonen i haresvam 115ks., no mi kazaha che podrujkata na pulniq injekcion e po skupa i ako se razvali neshto moje da izleze soleno. Ot druga strana mono injekciona e po lesen za podrujka po malko harchi no 90 k.s. mi se struvat malko za kupeto na B4. Mislq zaduljitelno da sloja gazova uredba, poneje nqmam mnogo izlishni pari, no ne znam koi dvigatel e po podhodqsht za gazova uredba, i kak shte se promeni rahoda na gaz pri 2.0i i 2.0mi Moje li nakoi da me posuvetva ?

:?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай само да не е италианска. Много се трошат италианските - незнам защо. Разпознават се по това, че имат странични мигачи на калниците. Имам познати с италиански Аудита - е немога да повярвам, че толкова са без късмет всичките 3ма - 4ма.

И двата мотора са достатъчна хубави. Който си избереш - тоя си вземи. Няма да се минеш.

Що се отнася до инжекциона... Датчиците и за единия и за другия са почти едни и същи. Което ще рече, че и цената им е една и съща.

А иначе не се безпокой. Инжекциона не се разваля току-така. Пък и инжекциона е много по-лесен за диагностициране и ремонт от карбураторите.

Аз на твое място бих избрал 115 к.с.

За газта е без значение какъв е инжекциона и какъв е двигателя. При стандартно изпълнени на газовата - двигателят работи като все едно е карбуратор. И за двата двигателя газовата ще ти струва едни и същи пари.

Е, по-мощният двигател ще ти харчи повече. Но пък и ще върви повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ne e zle monoto ,ama si e malko tromavo s agu ,a do italianskite tva e i do kusmen za edna godina na sum pipal nishto po nego osven filtri i maslo taka 4e gledai da e zdravo ,a ako e s fabri4na agu oshte po dobre. daje si nameri takova, moito e s brc s komp za gazta i e oks.kusmet

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ne e zle monoto ,ama si e malko tromavo s agu ,a do italianskite tva e i do kusmen za edna godina na sum pipal nishto po nego osven filtri i maslo taka 4e gledai da e zdravo ,a ako e s fabri4na agu oshte po dobre. daje si nameri takova, moito e s brc s komp za gazta i e oks.kusmet

Пич, тва да не ти е Фиат Мултипла! :D

Няма Ауди с фабрична газова!

Не знам и защо са ти сложили ламбда контрол като си моноинжекция? Точно това са могли да спестят от газовата.. Ама щом я имаш карай си със здраве :D

За В4 нямам мнение какви са проблеми с газовите, но за В3 определено пълната инжекция е доста капризна за настройване, няма място за аварийни клапи за изпускане на налягането и е пълно с разни "майстори" дето всичко им е ясно преди да ти я монтират ама после вдигат рамене - ебаси повече на 90ки немало да слагат газ :x

А разликата между 90 и 115hp двигателите в разхода клони към 0 особено ако се кара по-динамично, 90 е доста слаб защото купето на В4 е по-тежко от В3 където са си достатъчни тия коне. Единствената далавера на моното е че е правен за А91, а пълната инжекция си иска А95.

И накрая малко офф-топик, Това питане го имаше и в дир.бг (в редките случай когато работи :D ) Какво ще кажете да се насочват хората от там да питат тук за да не пишем на 2 места.. Както е в бмв клуба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dobre be, kato wi se karat koli, a ne wi se dawa pari za benzin si kupete TDI, zashto trqbwa da se slagat nekwi boileri w bagajnika i da karash na smradliwa gazzzzzzzz

Както аз направих! TDI е истината, ако не можеш да си позволиш бензинка :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ako shte razvaliash kolata da i slagash gaz zaduljitelno se nasochi kum mono. inache ako ti grumne gazta shte ti povredi ustrojstvoto za merene na vuzduh i shte si nazad kolkoto za 2 gazovi uredbi. pri obiknovenata gazova uredba rano ili kusno shte se poluchi gurmej kolkoto i da se pazish, a gazovite uredbi s injectirane sa skupi. ne si zaslujava da razvaliash hubavata kola, po-dobre se nasochi kum druga.

za vurveneto - nito mono, nito pulnata injekcia sa dostatuchni za tova kupe, no vsichko e otnositelno :D no si e uchudvashto kak ot 2-litrov dvigatel uspiavat da izvadiat celi 90 konski sili nali :D

za poddrujkata - audi po princip ne e evtino za poddrujka, posledna grija ti e tochno kakva e sistemata za vpruskvane na gorivoto :D

za cenata na gazovata uredba - pri pulnata injekcia shte ti e po-skupa zaradi emulatorite

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за марката и за качествата си Аудито си е слънце за поддръжка, едно 190 или Е36 не е с нищо по-добро а е по-скъпо за купуване и за поддържане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ako shte razvaliash kolata da i slagash gaz zaduljitelno se nasochi kum mono. inache ako ti grumne gazta shte ti povredi ustrojstvoto za merene na vuzduh i shte si nazad kolkoto za 2 gazovi uredbi. za cenata na gazovata uredba - pri pulnata injekcia shte ti e po-skupa zaradi emulatorite

Бис е много прав!

Обикновено, многоточковите инжекциони са по-податливи откъм гърмежи във въздушният колектор, поради това, че е по-дълъг.

При мен (на NG) е гърмяло 2 или три пъти и само веднъж в движени с около 70-80 км/ч.

За останалите винаги е имало причина. Тъй, че наистина е МНОГО ВАЖНО кой ще ти я направи и КАК ще я направи. Вече карам около 22 хиляди и от тях последните 20 хиляди съм нямал нито един проблем с газовата.

При моноинжекциона - не съм запознат.

Дебитомера наистина е доста скъп, освен ако ни си вземш Б4 с KE-3-Jetronic. Там е направен яко и няма шанс да се строши (аз съм с такъв и знам за какво става въпрос).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dobre be, kato wi se karat koli, a ne wi se dawa pari za benzin si kupete TDI, zashto trqbwa da se slagat nekwi boileri w bagajnika i da karash na smradliwa gazzzzzzzz

Както аз направих! TDI е истината, ако не можеш да си позволиш бензинка :D:D:D

zashto togava taksitata karat na gas - zashtoto izliza nai evtino

diselite sa s okolo 1000 marki otgore, a da si namerish hubav disel nastaro e pochti nevazmojno

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си заслужава да се разваля хубавата кола.Преди 2 години карах Калибра,преди да ми дойде акъла да си купя Ауди и някакъв нещастник си беше сложил газова :D Ебаси смешника а гледам и мутрите почнаха да слагат н а S-класите газ.Като искаш да се возиш без пари отиваш на дизел и скъпи консумативи и ремонти.Другия и по-изгоден вариант е бензинка-даваш повече пари за бемьин но имаш едни свещи и горивен филтър за смяна.Като теглиш чертата се оказва че е по - изгодно да караш бензинка,да не говорим че не си тровиш душата с изгоряля нафта,колата ти върви по-добре и не си тровиш нервите с майстори дизелджии , помпаджии и прочее...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dobre be, kato wi se karat koli, a ne wi se dawa pari za benzin si kupete TDI, zashto trqbwa da se slagat nekwi boileri w bagajnika i da karash na smradliwa gazzzzzzzz

Както аз направих! TDI е истината, ако не можеш да си позволиш бензинка :D:D:D

zashto togava taksitata karat na gas - zashtoto izliza nai evtino

diselite sa s okolo 1000 marki otgore, a da si namerish hubav disel nastaro e pochti nevazmojno

Да, ама аз не карам такси.. 8) А може да е трудно да се намери запазен дизел, но определено не е невъзможно :D

И газ съм карал - определено не е по-добре.. Като почнеш да я подгряваш на бензин и т.н. , особено за кратки разстояния, то си излиза по-добре пеша да отидеш... Друго си е дизела... 8) 8) 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...
Zdaveite, reshil sam da si kupq Audi B4 i da stana chast ot vasheto obshtestvo, no se dvuomia za izbora na dvigatel. Ima dva varianta za men, 2.0 pulen injekcion koito e 115k.s. ili 2.0 mono injekcion koito e 90k.s. Po princip sam sklonen i haresvam 115ks., no mi kazaha che podrujkata na pulniq injekcion e po skupa i ako se razvali neshto moje da izleze soleno. Ot druga strana mono injekciona e po lesen za podrujka po malko harchi no 90 k.s. mi se struvat malko za kupeto na B4. Mislq zaduljitelno da sloja gazova uredba, poneje nqmam mnogo izlishni pari, no ne znam koi dvigatel e po podhodqsht za gazova uredba, i kak shte se promeni rahoda na gaz pri 2.0i i 2.0mi Moje li nakoi da me posuvetva ?

:?:

пълна инжекция=повече върви по малко разход

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

Да, да Иво, да... Някои отговарят на коментари отпреди 4 години :):steinigung::)

Тва ше го пусна във бисерите :)

Редактирано от doc_mc 1.8T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...