Jump to content

mitko_banditko

Members
  • Мнения

    52
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B7 | A6 4G

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

978 профилни разглеждания

mitko_banditko's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @ilian_9009 значи се нареждам на опашката за майстори 😁
  2. Не е отговор по темата, а сходно питане: При мен понякога се появява пращене в говорителя в шофьорката врата, но на следващия ден го няма. След известно време пак се появя и после пак изчезва. Чудех се как така става... Възможно ли е да има нужда от такова пренавиване?
  3. @CVT Със сигурност не съм майстор в това и не бих се хванал да го доразвалям Помня, че съм виждал, че има сервизз, който се занимава с вдлъбнатини от градушки, и имат някакъв патентован метод или специални машинки бяха...но наистина не знам дали е същото или наистина тук е по-дебел и по-капризен материалът... Ако някой знае подобно място нека да сподели Иначе за нови не съм проверявал, но си мисля, че ще е доста и не знам дали си заслужава на този етап подмяна....
  4. Здравейте, Телефонът ми стои закачен с магнит, в средата на таблото, но понякога, като изключвам колата и дисплеят се прибира, бута телефона и той пада и удря конзолата. Сега имам няколко вдлъбнатини там, които ме дразнят. Някой да има идея как да се оправят? Нещо с вакуум ще трябва да е... 🤔
  5. Благодаря! Явно сам няма да мога да се справя и ще отида до някой сервиз да ми съдействат. Sent from my LG-H870 using Tapatalk
  6. Колеги, купих се хладилна чанта (12V) и искам да ми стои в багажника, включена към запалката там. Проблемът е, че не спира да работи, като колата е изключена и дори заключена (през прозореца виждам как диодчетата на чантата светят). Т.е. захранването от запалката в багажника не спира. Тази в купето си работи както тярбва. Нормално ли е това и как мога да променя и да работи само като е на контакт и/или запалена? Благодаря
  7. Някой може ли да каже какво точно се променя, като се включи S (sport) режима на АСК? Ясно е, че държи колата в по-високи обороти, но не знам дали ми се струва или и спирачката става по-чувствителна и волана се втърдява малко... Въобразявам ли си? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
  8. Здравейте, подсетих се от въпроса на колегата по-горе, че при мен има Лайт пакет но дръжките не светят. Загледах се, че има по две малки диодчета на всяка дръжка, но не светят. Къде мога да търся проблема? Бушон?-Кой? Друго? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
  9. Ама друго си е човек да е информиран Било то като е съобразителен или като помни какво е коментирал преди една година Иначе - Да!, Доволен съм и мисля още доста време да е така Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
  10. Благодаря за бързите отговори... @tonko2.0T не знам как разбра, но добре се ориентира за "S-Line"-a Да, нисичка е доста, но нямам друга и като се наложи - баавно и внимателно през дуФките ... @flober9106 - нямам подходящо място да я вдигна, но при първото влизане в сервиз за нещо - ще се възползвам да я огледам Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
  11. Привет! Днес се покатерихме по баирите и на един коловоз подцених един стърчащ камък и сериозно изтропа отдолу. Спрях да погледна - явно не бях първият, имал съприкосновение с тоя камък, защото по него имаше бая неща и не разбрах кое/дали нещо е от мен. Имаше едно прясно мокро петно, което си мисля, че беше мое, но няма как да съм сигурен... Не видях нещо да тече от колата а и дестинацията ни беше на 2мин. Като паркирах, реших да сложа вестници под колата, за да мога на тръгване да разбера дали нещо е изтекло. След няколко часа престой, по вестниците се беше насъбрало чиста водичка. Предполагам е от конденз, понеже климатика яко работеше допреди да я спра. Тръгнах спокоен, към 70км минах - никакви проблеми, лампи и т.н. И все пак, за нещо трябва ли да се притеснявам и да се ослушвам? Благодаря Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
  12. Държа да кажа, че хич не разбирам от автомобили и коментарът ми е изцяло на база на опит. С предишния ми автомобил имах подобен проблем и аз така обиколих куп сервизи и всичко си изглеждаше ок. Накрая се оказа egr. За да не се сменя, без да има гаранция, че е той, може да се изолира и да се прокара малко. След това, ако той е проблема, ще се решава... Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
  13. Със сигурност усещам разлика в температурата в купето след няколко минути, но и със сигурност не мога да кажа, че духа топло. Мисля дали не трябва да се обезвъздуши самата система, за да е по-ефективна... Да чете има кой... Просто си мисля, че при мен нещата не са на 100% както трябва да бъдат, пък било то с нагреватели или без и за това питам. Относно пускането да върти въздуха в купето - на теория звучи логично, но на практика като влезеш с мокро яке, или внесеш малко снежец, въздухът в колата става влажен и ако не вкарваш свеж, стъклата почват да се запотяват...или се лъжа? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
  14. Ясно.... имам подгрев и е много благо всъщност то ме спасява сега... проблемът при мен е, че стандартно се придвижвам за около 30мин. и в тези студове този голям двигател почти не е загрял за това време. И през целия път съм пуснал да ми обдухва стъклото и ми бие студен въздух в ръцете.... ама явно това е положението. Другата кола ще е с подгрев на волана
  15. Колеги, на B7 с климатроник кога трябва да започне да духа топло? Ако съм пуснал econ, ще вкарва топло от двигателя, съответно той трябва да е загрял. Ако обаче не е, не би ли трябвало на Auto веднага да духа топло, въпреки, че колата е студена? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
×
×
  • Create New...