Joro Daskalov

Members
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

About Joro Daskalov

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    2.7TT A6 C5

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

1,230 profile views
  1. Здравей колега, Може ли да ми пратиш контакти на човека от труд? Благодаря предварително!
  2. Заповядай Имам естествено и документ от Маднес там ми бяха сменяли и тапите на двигателя, маслото и филтъра на скоростната кутия.
  3. Продавам рядко изпълнение Ауди А6 C5 2.7TT Комби 2001 Фейслифт 4x4 quattro (300 к.с. от Маднес Пловдив) - нова газова уредба Landy Renzo с 2 изпарителя и капацитет до 400 к. с. на 8000 км/в гаранция - бутилката 66 л. - скрит монтаж Екстри освен тези в обявата: - преден и заден парктроник - подгрев на задните седалки - функциониращ телефон - Щори отзад и отстрани - озвучителна система BOSE + CD changer - F1 скорости на волана - 12 въздушни възглавници - Оригинален теглич - ТВ тунер - оригинален пълен комплект - крик, ключ, S line 5та гума, триъгълник, аптечка и т.н. Напълно обслужена като личен автомобил за дългосрочна експлоатация: Сменени ангренажен ремък, ролки, термостат, водна помпа, гарнитури на главите, оригинални тапи на двигателя, филтър, масло и гарнитура на автоматичната кутия в Маднес Пловдив. Сменени филтри - MAN и масло MOTUL 5w40, филтър купе с активен въглен, антифриз и хидравлично масло на спирачките преди 8к км. + проверени маслата на раздатките на quattro системата. Сменени ляв и десен маншон, 2 броя носачи, други дребни части по окачването преди минаване и регулиране на стенд в Кастрол Пловдив. Сменени 2 броя блоу офф клапани, хидравлична помпа и клапан - проверени всички вакуъми и пътища и други. Сменен фис на таблото с нов. Валовете са проверени - отклонение 0-1 градус - отлични! Турбините са проверени - 1. 65 (0. 65) - отлични! Колата е ремапната миналото лято в Маднес на 300 к. с. Всички мерки за дългосрочна експлоатация са взети (повече информация на място). Април месец 2020 са платени всички данъци: - Данък МПС за цяла година - Технически преглед на МПС - Технически преглед на Газовата система - ГО *Цена като за форума 7000 лв. без коментар - не е най-евтината C5-ца на пазара, но вероятно е най-стегнатата. *Причина за продажба - Направена покупка на друг автомобил А6 allroad *Към колата мога да дам на добра цена и оригинални и пребоядисани S Line джанти 17ки (като резервната гума). Линк към обявата: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11589645280239982 За повече информация: Жоро - 0879 530 826
  4. Благодаря за мненията пичове! Можете ли да препоръчате сервиз в Пловдив или София - някъде?
  5. Аз нямам опит само наблюдения и квото съм изчел, затова питам за опит и конкретни съвети. Много общо отговаряш, което не помага. Под електроники какво имаш предвид колега за кво говориш :Д. Пак да кажа, изброените от мен неща са конкретни въпроси и питания. Относно чипа, в Пловдив има 2 места - Маднес или При Жоро в квартал Остромила. И както много други чипове/чипвания/ремапове, той ще бъде нормален чип, който ще дигне налягането на турбините на 1.1 -1.2 - и около 300 к.с. Накратко, "Я дай пак" То хуу според теб, ама до сега нито моя човек за газовите, нито в BRC нито никъде не получих оферта за газова с 2 изпарителя... И ко прайм ся...
  6. Момчета, имам нужда от помощ относно ГИ на А6 C5 2.7ТТ 250 к.с. фейс. Изчетох доста във форума сигурно над 50 страници, но доста от инфото е старо, затова да ви помоля: Препоръчайте добър сервиз за Газови уредби в Пловдив. Какво ви е мнението за газова система A.E.B. (АЕБ) и нейните компоненти? - изпарител - дюзи - какви са, достатъчно бързи ли са, шумни ли са? - комп - др.? Какви наблудения и опит имате и какво бихте препоръчали спрямо: - конфигурация 1: бутилка с 2 сонди, 2 тръби по 8мм към двигателя и 2 единични изпарителя - конфигурация 2: бутилка с 2 сонди, 1 тръба 8мм към двигателя и 1 голям двоен изпарител за до 500 к.с. (от 2 места ми препоръчват тази конфигурация, включително и от BRC). Да слагам ли система за мазане с масло или не. (от 2-те места отново ми спомянават, че на този двигател няма нужда, но все пак от BRC казаха, че я има тазифункция и ако искам могат да я пуснат). Аз мисля, че няма да е излишно едно мазане на клапаните като превенция против бъдещи проблеми при положение, че газта няма смазочните свойства на бензина. Относно по-студени свещи, съм се насочил към NGK - медни, които се сменят на 10к км. (заедно с маслото), поне са ефтини - 4 лв./бр. Друг вариант са иридиевите на (не помня марката). Колата ще се чипосва след време, а след още време, ако има проблем с турбините, ще бъдат сменени с k04-ки или с други думи, газовата, трябва да има капацитет до 350-400 кс. мах (или поне 300-320 заради чипа). Благодаря предварително!
  7. Здравейте, Търся 3 неща за Ауди А4 Б5 1.8Т 1999 фейс комби: 1. Табло обикновенно 8D0 919... (Cluster 2 - със сива и зелена голяма букса и малка сива в средата). Ако някой колега има готина оферта за half fiss или full fis - да обажда 2. Малката решетчица за халоген (десен). 3. В случай, че някой има кола за части, може да добави малката лайсна от снимката (шофьорска страна). Благодаря предварително! Разглеждам ги първо по ред на номерата и след това по цена.
  8. Здравей, трябва ми решетка около десен халоген - имаш ли?
  9. Има вода в казанчето, все пак утре ще налея още. Огледах ги буксите, не видях да има скъсан кабел илинещо подобно. За монтажа и демонтажа не знам. Помня, че майстора, който слага таблото нещо имаше проблеми със подкарването му и явно е някъв частен случай и да явно пипаш ли електроника при Б5 - ИЗКЛЮЧВАЙ ТЪПИЯ АКУМУЛАТОР...
  10. Не мисля, че проблема е физически, а софтуерен. Както казах, буксите са проверени и са вкарани както трябва. Пробема се появи след изключване от колата докато е вързана към акумулатора. Благодаря за линка , ще запзя инфото от него за евентуални бъдещи проблеми.
  11. Здравейте, Имах глупостта да откача таблото/километража (който е сменян от без фис на фулл фис (сегашното)) от колата преди да откача акумулатора и след това борд компа не работи правилно (или по-скоро изобщо). Цъщо така не работят и копчетата на ръчката за борда. Заснел съм клип (video 1) какво показва и video 2 след прооба да гооправя - няма промяна. Всички уреди работят правилно но борда не, също така излиза някаква грешка за температурния датчик -00779 /30-00. Пак казвам, само откачих таблото и го закачих. Какво пробвах: Проверка дали 3-те клиеми са добре вкарани при монтажа обратно. Ичистване на въпросната грешка - излиза отново. Откачане на акумулатора, чакане поне 30 мин. и закачване отново. В Instruments (17.) пробвах теста - всички е както трябва. Колата пали и върви. Проверих coding-a, 2-те стойности си седят както преди. Колега ме посъветва да видя въпросния датчик - направих го, нищо му няма, седи си, не е баран. Според мен таблото се е разконцентрирало (нещо с настройките/адаптацията към колата се е прецакало) и трябва наново да се обучи, но не знам как. Не пазя старото табло. Някакви идеи? Video 1 - https://drive.google.com/file/d/1x3s6ktnJAekYKmj5L09PKopmAhrE41Mv/view?usp=sharing Video 2 - https://drive.google.com/file/d/1P_XUXQ1lPx68g-JFBIW6B8WOOapdesWW/view?usp=sharing Снимка - прикачена в поста.
  12. Мерси Колега, аз тъкмо очаква тези дни едно табло - остана само ръчката + тези дни ще се довлеча до Екото - без тва съм в кичука Ще се чуем преди това. П.С. за останалите читатели - нещо форума бъгва - ще кача снимките отново в отделен пост, за да се виждат, но вечерта от личния комп.