Jump to content

Teo Teo

Members
  • Мнения

    827
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    S5

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

1622 профилни разглеждания

Teo Teo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. В линка който си дал търсиш А4,А5,А6 до 39к. Ей тез екземпляри намерих в мобилето: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236816654&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileage=150000&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&minPrice=17500&maxPrice=20000&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&pageNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=235731999&isSearchRequest=true&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&minPrice=17500&maxPrice=20000&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&maxMileage=150000&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&pageNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238160380&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&maxMileage=150000&minPowerAsArray=180&minPowerAsArray=KW&minPrice=17500&maxPrice=20000&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=1&fnai=next
  2. Teo Teo

    Audi A5 retrofits

    Апарати има всякакъв цвят, ако се цели апаратите да са и един вид като аксесоар, може би е добре да се подбере цвят пасващ на колата или такъв придаващ топла или завършваща визия. Може би специалист по дизайн би дал идея.
  3. Е тука вече не мога да кажа нищо Джано, парата си е пара. И 1 лев повече е 1 лев повече. Но, идеята ми е че не знам каква е целта на тоз 3 литра ТДИ . Аз обичам всеки двигател да си има ясно изразено място и философия, не просто да е моделен ред или да запълва капака. Набрал съм на тоз двг още от моя МЛ ако си спомняш дет го продадох преди да купя Аудито , той беше с 3-ка дизел и вървеше като бременнна хлебарка, нищо че го чипосах.
  4. Пак ти казвам , препоръчах битурбото поради нищожната разлика в цената обаче сериозната разлика в коне и ускорение. Но колегите вметнаха че тоз двг ще има сериозни проблеми. И мощна кола се купува не за гонки а за да имаш жива кола в ръцете. Карал ли си съвременна кола 200 коня автомат по път със завои да видиш каква мъка е? За 3.0 ТДИ ми е странен. Това е лично мое мнение и не искам да ангажирам никой. За мен тоз двигател не може да си намери мястото. Нито е икономичен като 2.0 нито върви като 4.2. Е къде му е мястото? Странен ми е тоз двг.
  5. Ло, иди се набий 50к за кола и ще те питам няма ли да искаш и да върви и да е хубава и т.д и т.н Ама на чужд гръб и 100 тояги са малко нали? При коли при които се дават 25к евро и нагоре всяка секунда всяко болтче всяка конска сила има значение. И тук не става въпрос за гонки, става въпрос за жив, пъргав и динамичен двигател. Да, в конкретния случай както казва Мр. ако битурбото ще бъде проблемен двигател а човека си иска дизел, тоз двигател е избора.
  6. Робо, преломна е ценово. Лизингите започват да изтичат 4-тата година и тогава е най-далавера да вземеш нещо с оптимална пресечна точка цена/качество. Според теорията баланса е между 3 и 4-та година и обезценката на новата кола там и е пика, после става по-бавна. Мr.13 Да те питам, това за битурбо двигателите сигурно ли е че ще стане така? Щото това е много сериозна информация и да не стане тоз двигател да излезе душегуб номер 2 , че много народ ще изяде дървото?
  7. Някой от вас постарал ли се е да види ценовата разлика за 245 к.с и 313 к.с за дизела? 2500 евро! средно за моделен ред 2014 Е, струва ли си или не? Разликата с 3.0Т бензин вече е по-осезаема и с 4.0Т е 18к евро. Да речем приемам критиката за 4.0Т ..ама между 245 и 313 к.с дизела има планина разлика.
  8. Човека ти пише след 2013г. Четеш ли? Не 2012 не 2013 а 2014 и нагоре. Значи разполага с бюджет. А 6.4 сек всяка японка ще ти направи а той иска се маха от японките. Щом иска се маха от японката която е много здрава кола, причината е само една: - търси тръпка. Ми дайте му тръпка ве! ПП: Джано за протокола само да вметна че 6.4 е мнооого бавно за премиум автомобил в горния сегмент, равносилна на спряла. Виж ако се търсеше кола до 10-15к лева си е супер. ..Още малко и А8 с 2 литра двигател ще му препоръчаме, баси. А кат търси дизел да земе 300+ коня дизел, в пъти по-добър от тоз 245 к.с.
  9. Щом търси кола след 2013г, тоест от 2014 до 2017 значи човека е наясно че няма да е евтино. Робо ти искаш да го посъветваш да даде една торба пари за кола която само ще има визия ама под капака няма никой, така ли? А6,А7,А8 под 300 к.с особено нови модели, просто нито им отива нито си заслужават парите.
  10. Слабо двигателче е 245 к.с за А6 Мощна визия има колата, не я мъчи с такъв двигател. Или зимай 4.0 ТФСИ или ако ти треа алроуд т.е нещо високo минавай на SQ5 Още повече щом само японки си карал, време е да усетиш че си ял само гарнитурата без основното..зимай 4.0Т
  11. Teo Teo

    Audi A5 retrofits

    Фифи ми тя няма разлика с S5 кат я гледам. А волана е заспал направо, все едно с него си идва фабрично. ...аз не успях ама ако ти успееш да намериш начин да вкараш тъчскрийн с вифи интернет много ще завиждам да знаеш
  12. Е добре, даже и половината да е вярно..даже и една трета от тез приказки да са верни, защо ще го купуваш?
  13. Такситата биват много видове, например има корпоративни таксита. Това са автомобили, луксозни, които ги наемаш за 3-4 дни и са ти като служебна с шофиор. Ползвали сме такива при ходене по конференции и по-дълги командировки. Рент-кар не върши работа защото не познаваш обстановката а обикновеното такси няма представителност и не ти е 24/7 на разположение. Но, не е казано че баш тази кола е нещо такова. Може просто бизнеса на собственика да е бил свързан с дълги извънградски преходи, което е много по-добре за двигателя, например. Обслужването според мен няма как да струва 5к а ще е доста повече, то само смяната на дюзите с оригинални такива ще глътне тез пари, може би. Казвам може би, защото на БМВ-то ми което беше 2 литра дизел препоръчваха след 250к/км да се сменят изцяло дюзите и карантията на двигателя за да си стане като ново. Едната дюза беше 960 лева оригиналната. Не знам как е при Ауди и какви са рецептите при тоз двигател и пробег, треа Райно или друг специалист да кажат, НО!, не вярвам аритметиката да е по-различна, все пак са конкурентни премиуми и двигатели.
  14. Аз съм твърдо убеден че на сериизно предложение с пари в ръка за 30к нема да откажат...ама па много ми се виждат. Хуго има и друг джамбазки момент, след месец е салона в Париж и се вадят новите модели и по правило след него всички цени падат леко, дали па да не се изчака а?
  15. Ама ако искат бе Стелт. Да си я държат на паркинга докат изгние. Те не е важно какво искат а колко ще плати пазара. А пазара за тоз кола 40к няма да даде, може би 20? ама под въпрос.
×
×
  • Create New...