Jump to content

king82

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6 Avant 1,9

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

king82's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Сложил съм цяло ново турбо. Марката е Turbo Technics, уж Английска марка. Аз май не съм писал каква е колата-Audi A4 b6 2003 1.9 tdi 131 к.с. И да, сякаш има завишение на разхода.
  2. Преди да се счупи старото(предполагам фабричното) съм нямал проблеми.
  3. След смяна с чисто ново турбо се усеща една мудност при набиране около 2200 оборота. Това е придружено с изпушване. След 2500 оборота ми се струва че върви добре. Направил съм тези логове на 3 и 11 канал, но не съм сигурен кое не е наред.
  4. След премеждия с геометрията и доста глупости, стигнах до смяна на турбото с ново. Колата е Ауди А4 Б6 1.9 тди Кажете какво казва лог файла. Разликата в поведението на колата е осезаемо, но турбото тръгва на по-високи обороти. LOG-011-22.06.xls
  5. Може ли някои да погледне този LOG и да каже по-добре ли е, спрямо по-горе в страницата? LOG-011-22.06.xls
  6. Търси с магазин за зегерки. Трябва да знаеш външния диаметър на оста.
  7. Не е чипирана. Настоящото турбо е свалено от катастрофирала кола. След монтажа му, проблемите с пренадуването остана. Пак сваляне, почистване на геометрията.... и пак така. Като пускам един тест на Н75, лоста на актуатора се движи около 1см.
  8. Това се случи с предната турбина. Тази е с почистена геометрия, здрав актуатор и работещ н75. Но поведението на колата е същото, както преди да се счупи предното.
  9. При горният Лог файл след 3000 об. изпада в авариен режим и забива мецуната. При този - достига 4000 без проблем. И двата са правени на трета скорост с пълна газ. LOG-01-011-xxx-xxx.xls
  10. Може ли да питам и аз нещи за актуатора? Колата е ауди а4 б6 1.9 130к.с., проблеми подобни като на колегата. Когато колата се запали и работи на празен ход, актуаторът трябва ли да е с прибран лост или не? Имам и лог файл на 11 канал, но не се ориентирам съвсем с данните. LOG-011-първи.xls
  11. Да питам и аз нещо за актуатора(ауди а4 б6 1.9 130к.с.). Когато колата се запали и работи на празен ход, актуаторът трябва ли да е с прибран лост или не?
  12. Темата вероятно е дъвкана, но трябва да питам. Колата е Ауди а4 б6 2003 1.9 130 коня. След счупване на турбото, взех такова от автоморга. Но от него се чува стържещ звук, когато пусна педала на газта. Както и да е. Препоръчайте ми средна част и геометрия. Искам да е от български сайт. Не търся сервиз, а само да ги купя.
  13. Намам представа защо не става при мен. Няколко пъти пробвах, пак четах да не бъркам нещо и не стана.
  14. При мен гореописаният метод не се получава. Преди да започне да ми изписва service, ми изписваше километри. Вероятно става въпрос за обслужване, щото се замислих да не би да е някаква друга грешка.
  15. Четох не малко, но пак не си отговорих на някои въпроси. Става въпрос за Concert II , колата е А4 2003. Какво ще изписва на дисплея, когато свири мп3? Трак1, трак 2 или името на песента?
×
×
  • Create New...