Miroslav544

Members
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About Miroslav544

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Vw passat

Recent Profile Visitors

956 profile views
  1. Чете се само на свалено ecu на пиновете. Ще пробвам да записвам по същият начин без bootmode. Ще взема и един резистор за всеки случай. Благодаря
  2. Задължително ли е bootmode за това ecu 8D0907551C според вас? И трябва ли резистор за пин 24?
  3. KFMIRL ORI. KFMIOP разликата между ORI и MOD. KFMIOP MOD. KFMIOP ORI.
  4. Здравейте, нещо странно се случва след ремапване на кола (audi s4 b5 2.7 biturbo)на мой приятел. Като натиснеш педала на около 30%-40% и си на 2200-3000об колата прави 0.8бара бууст за части от секундата връща на 0.4бара и после застава пак на около 0.8бара. При натиснат педал до долу няма този проблем. Колата е гледана единствено за грешки, от някакъв сервиз и са казали че всичко е ок. Той ми прати екюто и го прочетох. Направи ми впечатление, че KFMIOP е увеличена изцяло. Може ли да има интервенция на въртящият момент заради KFMIOP? Това е KFMIRL променена.
  5. Търся турбо от ауди а5, a6 3.0 дизел gtb2260vk.
  6. Здр. Интересувам се от турбото. Ако е Гарет дай някаква цена.
  7. Miroslav544

    2.7 biturbo

    Тримонете са около 0. Първо беше качен ориг софт и нямаше проблем(тва пропуснах да го напиша). След това ремапнатият.и проблем на диното нямаше. Обаче в движение по някога присецваше, но проблем със забиване и вървеж нямаше. Може ли някой гейт да не затваря хубаво?
  8. Miroslav544

    2.7 biturbo

    Колеги, реших да ремапна S четворката 2.7t. Отидох при момчето и то ми каза, че софта не е оригинален. Оказа се че е правено нещо и е замаскиран проблем(изтрити са грешки ). Не искаше да прави повече от 0.4 бара. Извадихме маркуча дето излиза от n75 и отива към гейтовете, но пак не правеше повече от 0.4. Пича реши да качи неговият софт. Колата започна да върви и се оправи беше 226 коня преди ремапа, след 312 на мотора. Тръгнах си доволен, но като задържах педала на едно положение и примерно държеше 0.7 бара изведнъж падаше на 0.4 и пак си отиваше на 0.7. Усещането беше силно придърпване. Софта беше проверен да не е объркано нещо, но не беше. Проверихме blow off клапаните и бяха напед. N75 също е ок. След 1 седмица започна да качва бавно налягането и стига макс около 0.8 - 09 и влиза в авариен режим. Записва грешка 17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation. Пак проверка на n75 пак откачане на маркучите към гейта и нищо. Колата прави макс 0.9 бара и забива. Оглеждах и да скъсан маркуч по турбо пътищата, но няма. Моля дайте съвет. Благодаря
  9. Пращай. До офис на еконт град София, кв. Илиянци, ул. Петър Панайотов 3. 0888691207 Мирослав Вутов Пусни я с преглед. Благодаря
  10. 16485 00257 00600 65535 09041 16485 00257 00048 00048 08977 16485 00257 00100 00048 09041 16485 00257 65545 65535 09041 16485 00257 65535 00000 08977 16485 00257 65535 00048 09041 Така спря да излиза.
  11. Много благодаря за изчерпателният отговор.
  12. Карам по мап с гтб1756. Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal . Като взех колата набиваше тая грешка а всичко си беше сток и по дебитомер. Пробвах и с включена и с извадена букса след определено време набива тая гпешка.
  13. Колеги ако може някой да удари едно рамо с изтриването на грушка 16485. 16485 00257 00600 65535 09041 16485 00257 00048 00048 08977 16485 00257 00100 00048 09041 16485 00257 65545 65535 09041 16485 00257 65535 00048 08977 16485 00257 65535 00048 09041 промених го така, но грешката остава.