Jump to content

internazionale

Members
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно internazionale

  • Рожден ден 5.08.1990

Друго

  • Kaра
    AUDI A3

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Rousse

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

internazionale's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. И моята прекъсваше и ми казаха,че е заради свещите. Но аз първо ще сменя съединителя и тогава ще видя как е и що е... Колеги тез инжекциони не са ли разходни в градски услови? Палиш,гасиш,хем бензин,хем газ и т.н. моята гори 10-12газ,+че и слагам и по 20лв бензин на месец. Та според вас на бензин ако се кара само ,дали няма да е по-икономично?
  2. колеги и аз имам проблем с климатроника: пускам го , върви няма проблеми , духа хубаво студено , но щом го пусна цялата кола се тресе , гласа и се разваля и гледа да угасне :@ един френд ми разправя ,че е заради свещите , неможело да идва хубаво ток и като я товаря с климатроника , колата едвам работи. според вас възможно ли е това заради свещите? благодаря предварително
  3. колеги , на мойта а3 съединителя отделя много нагоре , но това е най-млакия проблем. искам да попитам как мога да разбера дали той си е заминал? и ориентировачна цена да ми кажете , колко би ми излязал , 98г. 1.6. и само да добавя , че на прав участък , колата върви със 100 на пета , а оборотите са 3000 , газта до дупа и не върви... оффф
  4. здравейте , ще съм ви благодарен ако ме ориентирате за проблема ами колата е а3 , 1.6 , 101 коня , инжекцион. значи , още каквото я взех (преди 40-50 дена) сутринта и на бензин и на газ колата угасваше , трябваше да давам газ , за да не угасне. обаче след като позагрее после не правеше такива проблеми , 900/1000 оборота работи си нормално без да се чува. обаче сутринта малко се затрудняваше при паленето и трябваше да давам газ , за да не угасне. така , преди 4-5 дена се наложи да ми махнат акумулатора. след този момент колата хептен се развали. почна изобще да не върви , аз съм с 30км , давам трета , тя само се клати и патка. усеща се и на педала на газта това паткане. баирите ги минавам на първа , само газ , не върви , клати се и изобщо ужас. сутринта като я запаля кашля като дърт пушач и трябва да дам газ , за да поеме , че да запали. според вас възможно ли е , след като отстраниха акумулатора да е получила някаква грешка , знам ли. защото след като го изкараха , от тогава почна да прави подобни мизерии. грешка? свещи и кабели? бобина? благодаря предварително за вниманието
  5. бе , търся капачки за джанти от по-големите и стари , обаче няма никъде!!!! ако някой знае , да ми пише. ето ги и джантите...
  6. internazionale

    Съединителя

    здравейте , бе наскоро купих една а тройка 98г. 1.6 газ/бензин/инжекцион , обаче съединителят и отделя много нагоре бе? говорих с двама души които са карали пак бензинки А тройки и те ми казаха ,че и техните преди време отделяха нагоре. та въпроса ми е , на вашите аудита как са съединителите? моя отделя на връхна точка , а човека от когото го взех (автокъща) казва да не го пипам , защото му няма нищо? и щом отделя на връхна точка , означава ли ,че почти си е отишъл вече? и да използвам темата , да попитам и друго: искам да му сложа ксенон , или поне лед светлини на фаровете (които наподобяват на ксенон и са евтинички) и също така искам да му взема и за регистрационните номера бели светлни , та какви крушки трябва да взема? с какви параметри? а ако някой има ксенон който не го ползва да пише ? благодаря предварително
×
×
  • Create New...