Jump to content

audi-tdi2

Members
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8PA 2.0TDI

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

audi-tdi2's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. audi-tdi2

    ESP светна

    как и къде решихте проблема? имам точно същата грешка.
  2. Пробвай да дублираш масите. В темата понапред е описано как става, не е сложно изобщо. При мен се оказа, че трябваше прекодиране или адаптиране на комфорт модула мисля, че се нарича. Преди това бях сменил 1000 неща и все вдигаше оборотите на 1000 като е на свободна. Сега - никакви ядове.
  3. А някой може ли да оправи проблема със микрето в бравата, което като е отворенана вратата да светва осветлението в купето и да дава на таблото символа с отворена врата, че не ми го отчита в момента и на двете врати. Само когато вратата например е леко хлътнала, тогава отчита, но ако я отворя изцяло нищо не показва на лампата да светне в купето.
  4. Колеги, възможно ли е да има въпросното вдигане на обороти от заминал обтегач на пистовия ремък!? Питам, понеже минах няколко майстора : - Първият смени ролка на алтернатор, четки на реле-регулатор и някакви лагери по алтернатора; - Вторият смени направо реле-регулатора с нов оригинален; - Аз взех, че купих кабели и направих двоен дублаж на масите и един на плюса, като допълнение взех и нов акумулатор. Проблемът обаче отново се появи и се взех сам в ръце. Свалих пистовия ремък и погледнах ролките. Какво видях: ремъкът по повърхността си има наслоявания от пластмаса. А тя е дошла от изядена паразитна ролка на обтегача, която като погледнах все едно ремъкът я е издълбал самата ролка. Днес си поръчах нов в комплект с обтегач, а марката е skf и на двете ( ремък с дължина 1050мм и обтегач с ролка D-70мм, W-24). Утре смятам сам да ги сменя и да видим... Дано това вече да реши голямата сага.
  5. Трябва да се свали предната броня и десния преден подкалник и ще имаш достъп до казанчето. За един час работа сам човек. Мисля, че фарът не му пречи.
  6. Оказа се “заминал” акумулатор причината за вдигане обороти и шашкане на перки и т.н. странно е, че си палеше винаги даже и в студените минусуви сутрини от раз. Обаче явно много се разреждаше рязко за секунда след паленето и шашкаше алтернатора и така в студовете ( като се включи и печката дърпаше здраво - голяма консумация). Сега е с нов хубава марка “варта” и няма помен от тези симптоми в съчетание с допълнителните маси, които направих, колата работи като часовник без значение от метеорологичните особености на зимното време.
  7. Колега, това за 3-та скорост е някаква измизлица (след като вече е излязла иконата на таблото). Моят съвет е бързо да покараш на дълго някъде примерно по магистралата едни 100-200 км. и да държиш височки обороти. Това, при положение, че всички системи си работят нормално (температура на охл. течност, свещи, реле и т.тн.). Ако имаш проблеми с някое от посочените, го оправи, че няма да видиш успешна регенерация и ще повредиш ДПФ-а безвъзвратно. Намери читав сервиз и направете диагностика спешно в твоя случай не карай така. Чувал съм за автосервиз "Винаров", че ги оправят ДПФ-ите (свалят, почистват с химия и става като нов), но никога не съм му ползвал услугите ( да не се приема за реклама). ДПФ-а е скъпа част и повечето хора не знаят какво да я правят като излезне на таблото и я режат ( по съвет на "майсторите"), но после почва едно пушене и т.н.
  8. Аз освен за термостат, друго не си представям да е проблемът в тоя случай. Що не го смениш да видиш тоя да не е дефектен дето си сега с него.
  9. вакуум помпа за смяна предполагам...
  10. Колеги, всичко уж е ясно, обаче снимките на бсд не са активни и не се виждат. От всичко само едно не разбрах тази допълнителна маса от горния болт на алтернатора до някъде “под бушонното табло”. Къде точно е това някъде, може ли разяснение или снимка нагледно? Другите две неща ги схванах мисля : 1-во от стартера до минуса; 2-ро от алтернатора до бушон 200 (който при мен поради неясна за мен причина е 150!?) Само това “под бушонно табло” до горен болт на алтернатора, ако може някой да даде жолерче? Благодаря за полезната тема!
  11. 1000% тъй като симптомите, които се описват в темата ги имам и аз от време на време / включва се перката на радиатора при сутрешно палене на студен мотор и вдига оборотите на 1000/ Отделно от това алтернаторът ми беше ревизиран профилактично /смяна на 2 лагера, ролка и четки за 150лв. /.
  12. Извинете, че съживявам доста стара тема, но имам нужда от помощ, свързана с монтирането на допълнителните маси, така, както е описано в темата. Та питането ми е някой, който вече го е правил на неговата кола ще се навие ли срещу заплащане ( включае материали+ труд) да направи и моята качествено с всички кабели, гофре и т.н. ? Идва зима, сутрините застудяват и при палене почва да ми вдига оборотите на 1000 и така стои доста време 15-20 мин. Поздрави!
  13. Механизмът се прецаква някакво ключе, което не се поправя. По спомен 140-50лв. беше чисто ново от ауди и се сменя лесно и бързо.
  14. Благодарение на колегата bsdnikolov всичко вече е ясно Поздрави за отзивчивостта!
×
×
  • Create New...